Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dunkin Donuts i Odense

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dunkin Donuts i Odense

    Jeg har lige set at Dunkin Donuts åbner i Odense. Nogle der ved hvor/hvornår butikken åbner?

    #2
    Til de interesserede:

    http://www.fyens.dk/odense/Dunkin-Do...rtikel/2684052

    Banegården

    Comment


      #3
      Jeg har hørt rygter om, at deres kaffe skulle være aldeles glimrende. Om det også kommer til at gælde i DK, er selvfølgelig et åbent spørgsmål.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg har hørt rygter om, at deres kaffe skulle være aldeles glimrende. Om det også kommer til at gælde i DK, er selvfølgelig et åbent spørgsmål.
        Jeg tror det er den samme kaffe de bruger i (næsten) alle deres butikker

        IMO er kaffen på MCD også rigtig god til prisen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Jeg tror det er den samme kaffe de bruger i (næsten) alle deres butikker

          IMO er kaffen på MCD også rigtig god til prisen
          Det er sandt. Én af de få ting på Mickey Dee's der for alvor er value for money.

          Jeg var på Starbucks i Berlin i weekenden, deres americano var til gengæld absolut ikke noget at råbe hurra for (og åndssvagt dyr sammenlignet med det generelle prisniveau i Tyskland).
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Det var bedre hvis de åbnede en "Hooters"
            I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

            Comment


              #7
              Personligt syntes jeg bedst om DD kaffen vs Starbucks, som jeg ikke syntes er særlig god. Specielt ike når man tænker på prisen!
              Resten som DD har at tilbyde, siger mig dog ikke det store. Syntes Donuts er kedelige og ensformig, men det er jo en smags sag.

              Comment


                #8
                DD får pludselig en helt anden betydning nu
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det er sandt. Én af de få ting på Mickey Dee's der for alvor er value for money.

                  Jeg var på Starbucks i Berlin i weekenden, deres americano var til gengæld absolut ikke noget at råbe hurra for (og åndssvagt dyr sammenlignet med det generelle prisniveau i Tyskland).
                  Mickey Dee?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Mickey Dee?
                    Mickey Dee's er vist bare et "slang" for McD
                    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                      Mickey Dee's er vist bare et "slang" for McD
                      Har aldrig hørt det udtryk

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        Har aldrig hørt det udtryk
                        Amerikanske standup'ere har brugt det en del... ellers ville jeg nok også have været temmelig lost... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH (der ikke er sikker på jeg nogensinde har smagt en donut... )

                        Comment


                          #13
                          I USA er kaffen på McD en af de bedre. Dunkin' Donuts og Starbucks osv synes jeg ikke er noget at råbe hurra for. Herhjemme er jeg ikke begejstret for kaffen på McD.
                          i øvrigt mener jeg, at McD's "røræg" & bacon bagel herhjemme er en joke ift en bacon, egg & cheese bagel i US. Ikke at den er toppen af poppen i USA (her synes jeg at Dunkin' er meget bedre), men deres version herhjemme er bare utroligt........ skuffende........

                          Comment


                            #14
                            Til de interesserede, så kan jeg sige at jeg har læst at Dunkin donuts åbner i starten af sommeren i Odense

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Dallas Se indlæg
                              I USA er kaffen på McD en af de bedre. Dunkin' Donuts og Starbucks osv synes jeg ikke er noget at råbe hurra for. Herhjemme er jeg ikke begejstret for kaffen på McD.
                              i øvrigt mener jeg, at McD's "røræg" & bacon bagel herhjemme er en joke ift en bacon, egg & cheese bagel i US. Ikke at den er toppen af poppen i USA (her synes jeg at Dunkin' er meget bedre), men deres version herhjemme er bare utroligt........ skuffende........
                              Måske er det en fejl hos mig, at jeg intet aner om det dersens Dunkin'-noget....men nu nævner du McD's "morgenmad" - har købt det én gang...det var både første, eneste og sidste gang. Hold da op for en gang smagløst noget
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment

                              Working...
                              X