Jeg har lige set at Dunkin Donuts åbner i Odense. Nogle der ved hvor/hvornår butikken åbner?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Dunkin Donuts i Odense
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har hørt rygter om, at deres kaffe skulle være aldeles glimrende. Om det også kommer til at gælde i DK, er selvfølgelig et åbent spørgsmål.
IMO er kaffen på MCD også rigtig god til prisen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg tror det er den samme kaffe de bruger i (næsten) alle deres butikker
IMO er kaffen på MCD også rigtig god til prisen
Jeg var på Starbucks i Berlin i weekenden, deres americano var til gengæld absolut ikke noget at råbe hurra for (og åndssvagt dyr sammenlignet med det generelle prisniveau i Tyskland)."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er sandt. Én af de få ting på Mickey Dee's der for alvor er value for money.
Jeg var på Starbucks i Berlin i weekenden, deres americano var til gengæld absolut ikke noget at råbe hurra for (og åndssvagt dyr sammenlignet med det generelle prisniveau i Tyskland).
Comment
-
I USA er kaffen på McD en af de bedre. Dunkin' Donuts og Starbucks osv synes jeg ikke er noget at råbe hurra for. Herhjemme er jeg ikke begejstret for kaffen på McD.
i øvrigt mener jeg, at McD's "røræg" & bacon bagel herhjemme er en joke ift en bacon, egg & cheese bagel i US. Ikke at den er toppen af poppen i USA (her synes jeg at Dunkin' er meget bedre), men deres version herhjemme er bare utroligt........ skuffende........
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dallas Se indlægI USA er kaffen på McD en af de bedre. Dunkin' Donuts og Starbucks osv synes jeg ikke er noget at råbe hurra for. Herhjemme er jeg ikke begejstret for kaffen på McD.
i øvrigt mener jeg, at McD's "røræg" & bacon bagel herhjemme er en joke ift en bacon, egg & cheese bagel i US. Ikke at den er toppen af poppen i USA (her synes jeg at Dunkin' er meget bedre), men deres version herhjemme er bare utroligt........ skuffende........
Comment
Comment