Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tidligere OB´spillere
Collapse
X
-
Ja det er ærgerligt for ham. Han har altid været meget skadesplaget.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Sjovt som OB blev hans klub i Danmark når han nu kom fra Aab. Han ser åbenbart stadig vores kampe.
- Likes 2
Comment
-
Barrett og Ryan har været den bedste back-duo vi har haft siden Ruud og Chris Sørensen i sølvårene. Trebackkæden og wingbackrollen gjorde dem selvfølgelig godt. Vil aldrig glemme deres mål mod Brøndby i næsten-bronzesæsonen i 2019. Ærgerlig over, at vi ikke nåede at nyde godt af deres topniveau i længere tid end vi gjorde.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja det er ærgerligt for ham. Han har altid været meget skadesplaget.
Sjovt som OB blev hans klub i Danmark når han nu kom fra Aab. Han ser åbenbart stadig vores kampe.
- Likes 1
Comment
-
Håber det lykkes for ham. Ønsker ham kun det bedste.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
https://campo.dk/2026/03/17/tidliger...ler-karrieren/
"- Jeg har altid drømt om at komme hjem til OB igen. Jeg håbede at nå hjem og få et par år i OB, inde jeg lagde støvlerne på hylden, for jeg havde seks vanvittigt gode år der, hvor jeg også mødte min kone.
- Det var også der, jeg for alvor kom op og spillede seniorfodbold, og i de sidste to år var jeg selv godt spillende, og vi havde et rigtig godt hold, der kom i top-seks. Jeg elskede byen, og selvom fankulturen i Odense måske er blevet lidt bedre, end da jeg var der, så synes jeg stadig, at det var fedt dengang.
- Jeg blev taget sindssygt godt imod, og selvom jeg ikke ser særlig meget fodbold i dag, så ser jeg OB hver gang, de spiller. Det er klart min klub hjemme i Danmark
"
Karrieren er slut for Barrett. Giv ham en afskeds hyldest på stadion OB
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 2
Comment

Comment