Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Klokken 13 spiller Næstved og de har jo Tarik og Kheemdee (udlån) i truppen. Nu må vi se om de kan komme ind på holdet og gøre en forskel.

    Comment


      1-2 til Hvidovre ved halvlegen, Kheemdee på bænken, hvis deres forsvar har tænkt sig at spille sådan der hele sæsonen så må man tro at han får minutter, for imponerende er det ikke just.

      Comment


        Fik de spilletid?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fik de spilletid?
          Khemdee blev tilsyneladende skiftet ind i 86'ende minut. Tarik kom ikke på banen, så vidt jeg kan se.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fik de spilletid?
            Jeg så kun første halvleg og der var de ikke kommet ind.

            ​​​​Jeg har dog en idé om at jeg lige skal se nogle Næstved kampe for at følge med de to unge herrer der.

            Comment


              Klokken 19 tager Nimes imod Caen i den franske Ligue 2, JJ er selvfølgelig i truppen.

              ​​​​​Jeg kalder den, sidste år kom Dessler på årets hold i år er det JJs tur.

              Comment


                JJ starter selvfølgeligt inde. Kom så JJ!
                ​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  JJ starter selvfølgeligt inde. Kom så JJ!
                  ​​​
                  Fedt

                  Comment


                    Første halvleg overstået. Den står 0-0 i en kamp, der bærer præg af at være den første i sæsonen.

                    Kaptajn Thomassen har et forsøg i første halvleg, han modtager bolden i halvrummet i venstre side og bruger sin fart til at løbe fra to Caen spillere, på langs lige uden for feltet, skyder mod det fjerneste hjørne, men den skulle nok lige have haft 30 procent mere.

                    Han begår et frispark og der bliver begået et imod ham. I en relativt hårdt spillet kamp. Klart mest på bolden i første halvdel af første halvleg.

                    Alt ialt en ganske fin debut her i første halvleg.
                    ​​​​​​

                    Comment


                      JJ ud efter 65 ikke meget på bolden i 2 halvleg jeg tror at han ved vandpausen i første bliver rykket tilbage i banen. Nimes kom ikke godt ud til 2 halvleg Caen er klart farligst og har et hovedstødsforsøg tæt ved målet ved bagerste stolpe, som Tuchel, Ten Hag, Stig Tøfting og Klopp nok alle ville mene at han skulle have sat ind, han valgte så at se om han kunne ramme stolpen. Det kunne han godt. Nimes kommer bedre med og har enkelte antræk til at blive farlige på kontraer men det bliver ikke til så meget. Istedet er det Caen der i det 92 gør det til 0-1, efter at Nimes forsvaret holder siesta.

                      Skidt resultat men ganske fin debut for den gode JJ. Tillykke med debuten :-)

                      ​​​​

                      Comment


                        https://bold.dk/fodbold/nyheder/kasp...drille-fc-kln/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          OC og Casper Nielsen udtaget til det danske landshold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            OC og Casper Nielsen udtaget til det danske landshold.
                            Fedt! Ved det har været en ambition og drøm for Casper Nielsen.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Følger min anden klub i TV.. (Manchester united)
                              og ser den gode Maxim koval i aktion han har ramt Europa league hvilket jo er mere end vi kan prale af

                              Comment


                                Robin Østrøm får af Tipsbladet den ringeste karakter (1) på SIF-holdet der tabte til West Ham med 1-0 i London. Anders Klynge får højeste karakter (3) på SIF-holdet.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X