Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

    Argh. Det er altså bare en hel almindelig mandags-away til Herning
    Nok mest for andre, og ikke for spillerne ;-)

    Comment


      Det ved jeg nu ikke. Sommetider ligner det også, at spillerne har haft godt gang i Underberg-shotsene på vej derop

      Comment


        Jacob Buus til AC Horsens : https://achorsens.dk/ac-horsens-fors...med-jacob-buus

        Comment


          Godt nok ikke tidligere spiller. Men ja Svend Åge rask gik jo bort, var det igår. Og OB har hverken nævnt det på deres Twitter eller fb eller hjemmeside. Det da egentlig utroligt når man tænker hvor meget han gjorde i klubben efter Høgh fik ham lokket til klubben dengang

          Comment


            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...scorer/8209320

            Comment


              Spelmann og Løffe samlet igen. Tror jeg har fundet min nye klub. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...l-svensk-klub/

              Comment


                Gode gamle Cedric N’Koum ligner en mand, der er ved at lave en Bernio Verhagen. Hans Instagram mere end insinuerer, at han er PSG spiller
                ”trainingcamp” i PSG tøj, opstillede interview-billeder i PSG tøj.
                måske er han ungdomstræner, mit fransk er ikke så godt, men jeg tvivler sgu hahaha

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fluefanger Se indlæg
                  Gode gamle Cedric N’Koum ligner en mand, der er ved at lave en Bernio Verhagen. Hans Instagram mere end insinuerer, at han er PSG spiller
                  ”trainingcamp” i PSG tøj, opstillede interview-billeder i PSG tøj.
                  måske er han ungdomstræner, mit fransk er ikke så godt, men jeg tvivler sgu hahaha

                  han spiller for deres b hold så vidt jeg kan se..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


                    han spiller for deres b hold så vidt jeg kan se..
                    Jamen in that case, skal jeg da ikke tage noget fra ham! Gad vide hvordan lønnen er på sådan et hold

                    Comment


                      650 euro om ugen så lige under 20 tusind om måneden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


                        han spiller for deres b hold så vidt jeg kan se..
                        Var det ikke der vi hentede ham ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Var det ikke der vi hentede ham ?
                          Nej det var Diarra vi hentede på deres B hold så vidt jeg husker

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nej det var Diarra vi hentede på deres B hold så vidt jeg husker
                            Jeg troede faktisk, at de var holdkammerater i Paris, hvor Diarra var anfører

                            Comment


                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...1-afklapsning/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Glæder mig meget at han har succes. Han er en absolut favorit spiller for mig siden jeg oplevede hvordan han reddede med et hurtigt tilbageløb og fantastisk tackling ved et gennembrud. Det var under en af de første kampe jeg stod på RMN.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X