Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Okay, grunden til at Borring er blevet sygemeldt i Randers, er simpelthen fordi hans anfører er blevet kæreste med hans kone.

    Det er åbenbart ikke kun på banen, at Keller gør det i glidende tacklinger. Ikke specielt sympatisk opførsel af en anfører...

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...mklaedningsrum
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Sådan noget må ikke ske .. Borring kan nok ikke spille sammen med Keller mere, men han er jo i en eller anden grad bundet til området, med to små børn og endnu ikke skilt. Hvordan Keller får lov at beholde anførerbindet på, er mig en gåde.

      Stakkels Borring.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Sådan noget må ikke ske .. Borring kan nok ikke spille sammen med Keller mere, men han er jo i en eller anden grad bundet til området, med to små børn og endnu ikke skilt. Hvordan Keller får lov at beholde anførerbindet på, er mig en gåde.

        Stakkels Borring.
        Gjorde han 'Keller' ikke:

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...ders-anfoerer/

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Hvordan gør Zohore det i grunden i det engelske?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
            Hvordan gør Zohore det i grunden i det engelske?
            Lidt over 30 minutter fordelt på fem kampe, alle som indskifter. Ingen mål foreløbig.

            Comment


              Lidt som forventet, desværre. Han er nok tilbage i superligaen (gerne ved os) om et halvt eller helt år.

              Comment


                Det Zohore-skifte var vel også dømt til at gå galt.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Jep. Jeg forstår dog godt OB. Vi kan givetvis købe ham tilbage for det halve eller mindre om lidt tid.

                  Zohore, derimod. Dumt valg.

                  Comment


                    Arrr, sku' vi nu 'æt liii'e?

                    Han er købt som 22-årig for en million pund. Han er ikke købt til startopstillingen, men som talent. Han har fået præcis den spilletid man kunne forvente.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Havde folk seriøst regnet med at Zohore ville brage igennem fra dag 1 i Championship? Seriøst??

                      Det er da på ingen måde gået galt, det skifte. Han har trænerens tillid - bevist ved spilletid - og jeg så ham i et 10 minutters indhop for nylig, hvor han gjorde det fint.

                      Casper Sloth - der kan man snakke om et dårligt skifte.

                      Comment


                        Så siger vi det. Lad os tage emnet op igen om et år, så ser vi, hvem der får ret.

                        Comment


                          Lad os. Jeg synes blot det var en lidt bombastisk udtalelse, at han er floppet fordi han som 22-årig, efter 40 dage i klubben, ikke er fast mand endnu i en klub med gode penge.

                          Comment


                            Var de en anden klub, så havde jeg heller ikke udtalt mig så skråsikkert. Jeg har aldrig fattet én meter af det skifte.

                            Comment


                              http://m.bt.dk/fodbold/fynsk-toptrae...paa-egne-kampe
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Avs. Han påstår godt nok at det "kun" handler om spil mod eget hold, og at han ikke har forsøgt at manipulere resultater. Men kan man nu stole på det?

                                Mistanken hænger i luften.

                                Comment

                                Working...
                                X