Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Er et fjols til at få set serier, men kom forbi sæson et af True Detective, ved godt den er anbefalet mange gange i tråden, men det gør jeg så lige igen. Matthew M(indsæt selv de rigtige bogstaver) er jo for vild.

    Så har man tænkt på om det var noget for en, så kan jeg kun sige, at det er bare om at komme i gang.
    Men spring bare sæson 2 over...

    Jeg slår lige et slag for Black Sails... Den bliver bare bedre og bedre sæson for sæson...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Er lige startet på Orange is the new black... Har altid troet det var en total tøse-serie,
      men den er faktisk pisse fed Den er både sjov, spændende og underholdende, og så gør det den
      ikke dårligere at der en nogle frække kvinder med

      Jeg valgte at starte på den efter jeg hørte Dennis Ravn snakke om den på Go'Nova..
      I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
        Er lige startet på Orange is the new black... Har altid troet det var en total tøse-serie,
        men den er faktisk pisse fed Den er både sjov, spændende og underholdende, og så gør det den
        ikke dårligere at der en nogle frække kvinder med

        Jeg valgte at starte på den efter jeg hørte Dennis Ravn snakke om den på Go'Nova..
        Enig. Den er sgu meget god

        Comment


          Apropos serier, er der så nogen, der ved, om det er muligt at se oscars andre steder end på tv2 (fx et stream)?
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment

          Working...
          X