Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den store odds-tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg har spillet ciffertips. 2-1 til Bosnien over Argentina. Og De Maria som første målscorer. Far fetched, jep, men den giver 201 gange pengene igen.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg har spillet ciffertips. 2-1 til Bosnien over Argentina. Og De Maria som første målscorer. Far fetched, jep, men den giver 201 gange pengene igen.
      Det var der jo så en grund til :-)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
        Jeg har haft stor succes med at spille på over 2,5 mål i kampen her til VM. Kun i én af de første 10 kampe er scoret mindre end 3 mål.. Det er vidst mange slutrunder siden, vi har set det sidst?
        Det er det højeste målsnit siden VM58

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
          Jeg har haft stor succes med at spille på over 2,5 mål i kampen her til VM. Kun i én af de første 10 kampe er scoret mindre end 3 mål.. Det er vidst mange slutrunder siden, vi har set det sidst?
          ha ha me 2, det eneste jeg vinder på :-)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            ha ha me 2, det eneste jeg vinder på :-)
            Det gør det også mindre nervepirrende at se kampene, når man ikke skal håbe på et bestemt resultat men bare en masse mål.. :)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
              Det gør det også mindre nervepirrende at se kampene, når man ikke skal håbe på et bestemt resultat men bare en masse mål.. :)
              Ja, det gør ikke så meget, hvem der scorer, så selvom ens favorithold kommer bagud, kan man glæde sig lidt over at der scores, så en rigtig fed måde at spille på.

              Comment


                #22
                Så er aab farvorit på vores bane på lørdag. Det er en smule ydmygende faktisk

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Så er aab farvorit på vores bane på lørdag. Det er en smule ydmygende faktisk
                  De forsvarende mestre møder en af bundpropperne fra de sidste tre sæsoner, der ikke har noget angreb, og har tabt til to af de andre bundhold. Jeg ved hvad du mener, men det er vel ikke nogen kæmpe overraskelse, at det hænger sådan sammen...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    De forsvarende mestre møder en af bundpropperne fra de sidste tre sæsoner, der ikke har noget angreb, og har tabt til to af de andre bundhold. Jeg ved hvad du mener, men det er vel ikke nogen kæmpe overraskelse, at det hænger sådan sammen...
                    Nej det overrasker mig egentlig ikke. Men min selvopfattelse som tilhænger af OB har alligevel lidt lidt af et knæk :-/
                    men det er jo heller ikke for sjov at vi er nr. 3 nedryknings favorit (Hobro og Silkeborg større favorit)

                    Comment

                    Working...
                    X