Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tinderbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg er blevet Tinderbox-fan! Arbejdede frivilligt derude i år, men næste år punger jeg helt sikkert ud og køber billetten. Er helt sikker på at mange har lurepasset lidt i år (vi er vel fynboer) og tager alle de flotte anmeldelser med i overvejelserne når billetsalget åbner :-)

    Og kan kun give macrel ret i samtlige betragtninger.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
      Jeg er personligt meget imponeret af festivalen. De bedste toiletforhold jeg har set på en festival. Masser af forskellige spisemuligheder. Og fedt set-up. Musikken var ok uden at være prangende. Major Lazer var genialt. Det var en feststemning helt på højde med de andre festivaler.

      Og så vil jeg lige sige, at det her aldrig ville være sket i Odense for bare fem år siden. Byen er virkelig i en kolossal udvikling for tiden - og jeg håber, at vi alle vil omfavne den.
      Det er så fedt at høre. I København har verdenspressen naturligvis hæftet sig ved Thomas Treos sure anmeldelser fra Tinderbox, for Tinderbox er jo bare ikke Roskilde Festival 1975, hvor Dr. Hook kom og var nøgne, og der var fri tjald og rigtige festivalgængere og musikere til. Den mand får så lidt sex, at man ikke forstår det.

      Comment


        #18
        http://www.fyens.dk/odense/Foerste-n...rtikel/2812293

        Wooop Woooop.....bliver sgu fedt...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          http://www.fyens.dk/odense/Foerste-n...rtikel/2812293

          Wooop Woooop.....bliver sgu fedt...
          Jeg er småmisundelig. Jeg gider ikke festival, så jeg håber bare de også kigger forbi Forum i KBH, som rygtet siger de vil. Rammstein er den vildeste liveoplevelse!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            http://www.fyens.dk/odense/Foerste-n...rtikel/2812293

            Wooop Woooop.....bliver sgu fedt...
            Så bliver der vist ikke billetter med vennepris eller andet pjat, der bliver udsolgt, stort set ligegyldigt hvor mange billetter der kommer til salg.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Så bliver der vist ikke billetter med vennepris eller andet pjat, der bliver udsolgt, stort set ligegyldigt hvor mange billetter der kommer til salg.
              Well os der "earlybirdede" fik da rabat
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Well os der "earlybirdede" fik da rabat
                fair nok, det er jo ikke altid man skal tabe i lotteriet.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Well os der "earlybirdede" fik da rabat
                  Sikrede mig også en af de billetter....jeg ville komme stort set ligegyldigt hvilke navne, de diskede op med...men altså - Rammstein! Wow! Jeg sidder nærmest i kø ved indgangen allerede :D
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Så bliver der vist ikke billetter med vennepris eller andet pjat, der bliver udsolgt, stort set ligegyldigt hvor mange billetter der kommer til salg.
                    Hvis billetsalget bliver rigtig godt, er det ikke usandsynligt at der kan udbydes op mod 40-60.000 billetter. Det bliver der nok ikke solgt i år. 30.000 er nok realistisk, hvis ellers programmet bliver godt.

                    Comment

                    Working...
                    X