Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tinderbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tinderbox

    http://www.bt.dk/musik/ny-dansk-fest...e-til-roskilde
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Lyder da interessant.

    Men altså "Tinderbox"? Come on, Odense. Jeg er simpelthen så træt af, at alt skal hedde noget H.C. Andersen-inspireret.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Lyder da interessant.

      Men altså "Tinderbox"? Come on, Odense. Jeg er simpelthen så træt af, at alt skal hedde noget H.C. Andersen-inspireret.
      Enig. Det er jo patetisk efterhånden. Odenseanerne er trætte af det, og alle andre griner bare.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Lyder da interessant.

        Men altså "Tinderbox"? Come on, Odense. Jeg er simpelthen så træt af, at alt skal hedde noget H.C. Andersen-inspireret.
        Enig, men trods alt meget mundret. Bedre end "Fairytale music event"

        Comment


          #5
          hmm synes egentligt slet ikke navnet er så dårligt....når vi nu skal ride med på den der -"halløj lad os kalde det novet på engelsk deŽdet de unge vil ha..." Og hvis rygterne om at det er holdet bag Northside der har finger med i spillet giver det engelskklingende navn også god mening..
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Enig. Det er jo patetisk efterhånden. Odenseanerne er trætte af det, og alle andre griner bare.

            Comment


              #7
              Vi grinede lidt af navnet sidste år, kan jeg se... :-)

              Jeg selv tænkte: En festival uden festivalcamp - det går da aldrig.
              Jeg tænkte også: Ja, ja....lad os nu se, om ikke det bare bliver sådan lidt la-la navne, som man kan se overalt i DK på sommerens små festivaller og byfester....var noget skeptisk.

              NU: Jeg synes, de har formået at overrasket ekstremt positivt. Jeg havde aldrig drømt om at skulle se så mange gode navne samlet i Odense. Og fedest af alt: Der er en god blanding af det hele - både pop, rock, elektronisk musik, nyt og gammelt. Det er sgu stort.

              Jeg glæder mig helt enormt til 3 festlige dage i Tusindårsskoven!
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Jeg er sindssygt imponeret over ambitionsniveauet på musiksiden det første år! Kunne personligt godt have tænkt mig at bytte Robbie ud med et godt rocknavn eller to (evt. nogle af de - i øvrigt gode - danske elektro-rock)
                - Og så glæææder jeg mig til MagicBox. Selvom jeg måske er lidt for gammel

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                  Jeg er sindssygt imponeret over ambitionsniveauet på musiksiden det første år! Kunne personligt godt have tænkt mig at bytte Robbie ud med et godt rocknavn eller to (evt. nogle af de - i øvrigt gode - danske elektro-rock)
                  - Og så glæææder jeg mig til MagicBox. Selvom jeg måske er lidt for gammel
                  Jeg er nok også "lidt for gammel" til MagicBox....meeeen, den scene skal nu også have et visit! :D
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    På vej hjem derudefra og det var ok uden at imponere frygteligt... Jeg kom midt under Maria Kay(?) og hørte derefter en Blake der var forfærdeligt. Vi gik over på Magicboxen der var opskruet chillmusik (vi sad ved poolen) der fungerede godt. Gik tilbage og fik noget at spise mens vi hørte Major Lazer der skuffede men Mø kom på ... Var der for Prodigy der var ok om end jeg har hørt dem bedre og gik derefter så hørte ikke Calvin Harris.
                    Toiletforhold er fint. Udvalg af mad og drikke er fint samt ok rent grundet skraldespande og et omfattende pantsystem og der er en god fedtstemning ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Major Lazer i OB-trøje ryger også lige herind

                      http://www.tinderbox.dk/nyheder/majorlazerob/

                      Comment


                        #12
                        Jeg er personligt meget imponeret af festivalen. De bedste toiletforhold jeg har set på en festival. Masser af forskellige spisemuligheder. Og fedt set-up. Musikken var ok uden at være prangende. Major Lazer var genialt. Det var en feststemning helt på højde med de andre festivaler.

                        Og så vil jeg lige sige, at det her aldrig ville være sket i Odense for bare fem år siden. Byen er virkelig i en kolossal udvikling for tiden - og jeg håber, at vi alle vil omfavne den.
                        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Hørte Major Lazer stillede op i OB-trøjer. Mega fedt! Er der nogen der har billeder af det?

                          Comment


                            #14
                            Fandt billeder fra en anden tråd:
                            http://www.tinderbox.dk/nyheder/majorlazerob/

                            https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net...36&oe=55EDB737

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                              Jeg er personligt meget imponeret af festivalen. De bedste toiletforhold jeg har set på en festival. Masser af forskellige spisemuligheder. Og fedt set-up. Musikken var ok uden at være prangende. Major Lazer var genialt. Det var en feststemning helt på højde med de andre festivaler.

                              Og så vil jeg lige sige, at det her aldrig ville være sket i Odense for bare fem år siden. Byen er virkelig i en kolossal udvikling for tiden - og jeg håber, at vi alle vil omfavne den.
                              Fedt. Godt at høre. En skam der ikke kan blive udsolgt.

                              Comment

                              Working...
                              X