Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Testtråden - Nyt forum
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlægJep, bruger IE, synes ikke at bookmarks funger for mig i en Chrome, bryder mig ikke om måde de er orgainseret på.
Men, er da også lidt målløs over at man ikke kan få det til at virke i IE - som en anden skriver så er det nok stadig den mest udbredte browser.
Altså under 1% så brugte IE.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægAltså under 1% så brugte IE.
Men når det er sagt der det nok rigtigt, at Chrome er mere brugt end IE. På verdensplan har det "længe" været tilfældet, men det er mit indtryk, at danskerne har været mere loyale overfor IE (desværre).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDen køber jeg ganske enkelt ikke. Det kan ikke være en - korrekt - statistik for en hel måneds brug af dette forum. Det kan i hvert fald ikke bruges som repræsentation for, hvor mange der bruger IE i Danmark.
Men når det er sagt der det nok rigtigt, at Chrome er mere brugt end IE. På verdensplan har det "længe" været tilfældet, men det er mit indtryk, at danskerne har været mere loyale overfor IE (desværre).
Statistik stammer fra Google Analytics som benyttes på forummet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægDet er sandheden. Kigger jeg på de sidste 6 måneders statistik er det samme tal.
Statistik stammer fra Google Analytics som benyttes på forummet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægResultatet af jeres statistik kunne muligvis hænge sammen med at nogle oplever problemer med at logge på via IE. Dette problem har jeg i hvert fald, hvorfor jeg er nød til at anvende chrome for at skrive kommentarer i debatten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægJa, men det var jo netop derfor jeg postede statistikken fra første uge hvor forummet var aktivt, for at få et reelt billede af hvor mange brugte IE. Altså "før" folk begyndte at skifte til Chrome, som virker for dem. :)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDe gange jeg har logget på med IE, har jeg netop ikke kunne logge på. Eller, det kunne jeg, men jeg bliver logget af igen meget hurtigt. Hvis det er et billede af, hvilket browsere folk har brugt til at opsøge forum, kan det bruges. Hvis det er et billede på, hvilke browsere folk benytter til at bruge forum, kan det ikke. For man kan (jeg kan) ikke bruge forum i IE.
Hvis man ikke gjorde det sådan, ville hele ideen ikke holde, da man så f.eks. ikke ville have en statistik over bounce-rate (hvor mange forsvinder efter at have set én side). Så jeg anser den statistik for at være hel reel :-) Det er faktisk også min opfattelse at størstedelen af folk bruger Chrome, Firefox, og Safari.
Det undskylder selvfølgelig ikke problemerne i IE, men det jeg er kommet frem til, er at det er nogle cookie problemer. Har i prøvet at rydde cookies i browseren og prøve igen? Ellers er det noget cookie-policy i IE som er for "streng".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDen statistik der, er det over hvilke browsere de enkelte profiler bruger, eller er det over hvor mange gange browserne logges ind med..?
Comment
-
Så aldrig du svarede på det sidste, må hellere lige takke for overblikket...
Nå, jeg skulle egentlig bare lige høre, er jeg den eneste der oplever problemer med at logge på..?(fra pc) Den skriver, tak fordi du loggede på, Kaspernon, og når den så hopper videre der fra, beder den om at logge på igen, kan intet gøre...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå aldrig du svarede på det sidste, må hellere lige takke for overblikket...
Nå, jeg skulle egentlig bare lige høre, er jeg den eneste der oplever problemer med at logge på..?(fra pc) Den skriver, tak fordi du loggede på, Kaspernon, og når den så hopper videre der fra, beder den om at logge på igen, kan intet gøre...
I Chrome fungere det fint, men jeg gider bare ikke bruge Chrome :-)I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlægJeg har lige købt ny computer, og på den gamle gjorde den præcis det samme (i IE), på den nye her kan jeg godt logge ind, men den forbliver ikke logget ind, selvom jeg beder den om at huske password...
I Chrome fungere det fint, men jeg gider bare ikke bruge Chrome :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment