Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Testtråden - Nyt forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Bux Se indlæg
    Jeg brugte i sin tid Chrome, men skiftede til IE da jeg ikke kunne skifte til flad visning (var glad for trådvisning i det gamle forum, men det funger ikke i det nye). Nu har jeg så problemet med at logge ind som andre nævner. Bliver problemet løst, eller er der en der kan hjælpe mig med at få flad visning? (skriver fra min tablet)
    Jeg har ikke kunne logge ind på IE i meget lang tid nu, så hver gang jeg skal skrive herinde hopper jeg på Chrome..
    Jeg har dog ingen problemer med flad visning i Chrome..
    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

    Comment


      #77
      når jeg går ind i en tråd via min telefon(windows telefon) kan jeg kun åbne side 1 og sidste side - alt imellem virker ikke

      Comment


        #78
        Har fået lokaliseret problemet med, at der er problemer med at huske kodeord.

        Det sker, fordi man har brugt det "gamle nye" forum, og der er nogle konflikter med cookies.

        Prøv at ryd alle cookies i jeres browser, og genstart den, og så log på igen og kryds af i "husk mig". SÅ skulle det gerne virke.

        Så har du problemer: Ryd alle cookies i browseren og genstart, og prøv igen. Det kan sikkert ordne en del af problemerne.

        Comment


          #79
          Super, tak for hjælpen.

          Hvordan med det issue med at få flad visning i Chrome, noget I har oplevet før?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
            Har fået lokaliseret problemet med, at der er problemer med at huske kodeord.

            Det sker, fordi man har brugt det "gamle nye" forum, og der er nogle konflikter med cookies.

            Prøv at ryd alle cookies i jeres browser, og genstart den, og så log på igen og kryds af i "husk mig". SÅ skulle det gerne virke.

            Så har du problemer: Ryd alle cookies i browseren og genstart, og prøv igen. Det kan sikkert ordne en del af problemerne.
            Jeg har ryddet cookies osv. 5-6 gange, uden det hjalp noget som helst..
            Det gør mig dog ikke noget mere, nu hvor jeg bare bruger Chrome når jeg er herinde :-)
            I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

            Comment


              #81
              Har samme problem - har lige skiftet pc'er og er logget på for første gang - har klikket af i gem password, men alligevel skal jeg logge på hver gang jeg skal ind - øv, træls, det har ellers virket fint.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                Har samme problem - har lige skiftet pc'er og er logget på for første gang - har klikket af i gem password, men alligevel skal jeg logge på hver gang jeg skal ind - øv, træls, det har ellers virket fint.
                Bruger du internet Explorer? Jeg havde samme problem, og skiftede til chrome, og derefter fungerede det bare...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Bruger du internet Explorer? Jeg havde samme problem, og skiftede til chrome, og derefter fungerede det bare...
                  Vi er så nogen der ikke kan logge ind i IE

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
                    Vi er så nogen der ikke kan logge ind i IE
                    Når jeg "logger ind" i IE, så skriver den "Tak fordi du loggede ind Storfod", og når siden derefter opdatere, så er jeg alligevel ikke logget ind
                    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                      Når jeg "logger ind" i IE, så skriver den "Tak fordi du loggede ind Storfod", og når siden derefter opdatere, så er jeg alligevel ikke logget ind
                      det problem havde jeg også for noget tid siden og jeg forsøgte (forgæves) at kontakte OB for at få løst problemet. Der kom aldrig et svar derfra.
                      Problemet blev dog løst med hjælp herinde på dette fantastiske forum, en anden meget aktiv bruger (husker ikke hvem) havde haft det samme problem, og var med held skiftet til Chrome, og foreslog at jeg gjorde det samme. Det hjalp omgående så jeg foreslår at du benytte chrome fremover, så tror jeg du kan "komme på" hvis du forstår sådan en lille en
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det problem havde jeg også for noget tid siden og jeg forsøgte (forgæves) at kontakte OB for at få løst problemet. Der kom aldrig et svar derfra.
                        Problemet blev dog løst med hjælp herinde på dette fantastiske forum, en anden meget aktiv bruger (husker ikke hvem) havde haft det samme problem, og var med held skiftet til Chrome, og foreslog at jeg gjorde det samme. Det hjalp omgående så jeg foreslår at du benytte chrome fremover, så tror jeg du kan "komme på" hvis du forstår sådan en lille en
                        Jeg bruger skam også Chrome når jeg skriver herinde Men det ville alligevel være rart at det virkede i IE,
                        da jeg foretrækker at bruge IE
                        I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                        Comment


                          #87
                          Er jeg den eneste der ikke kan se når nogen skriver nyt indlæg i Off-Topic..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det problem havde jeg også for noget tid siden og jeg forsøgte (forgæves) at kontakte OB for at få løst problemet. Der kom aldrig et svar derfra.
                            Problemet blev dog løst med hjælp herinde på dette fantastiske forum, en anden meget aktiv bruger (husker ikke hvem) havde haft det samme problem, og var med held skiftet til Chrome, og foreslog at jeg gjorde det samme. Det hjalp omgående så jeg foreslår at du benytte chrome fremover, så tror jeg du kan "komme på" hvis du forstår sådan en lille en
                            Årsagen til jeg nævner det er fordi jeg normalt bruger IE men for at kunne være på forum bruger jeg FF da jeg er mere vant til den end til Chrome
                            Så den eneste browser der ikke virker på vores forum er altså den mest benyttede i verden efter min viden ( IE) Virker det ikke lidt forkert hvis man ser logisk på det???

                            Comment


                              #89
                              Jep, bruger IE, synes ikke at bookmarks funger for mig i en Chrome, bryder mig ikke om måde de er orgainseret på.
                              Men, er da også lidt målløs over at man ikke kan få det til at virke i IE - som en anden skriver så er det nok stadig den mest udbredte browser.

                              Comment


                                #90
                                Er der ikke nogen der passer "kontakt os" knappen..?
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X