Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vil efterskole har fokus på udvikling af fodboldtalenter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vil efterskole har fokus på udvikling af fodboldtalenter?

    Hej

    Jeg ved ikke om der er nogle i dette forum, der har erfaring med efterskoler, der har stor fokus på fodbold og udviklingen af fodboldtalenter.

    Jeg har overvejet Lægården idrætsefterskole, der har en fodboldlinje. Men hvis i har nogle andre forslag, må i endelig sige til.

    #2
    Oprindeligt indsendt af obforevigt Se indlæg
    Hej

    Jeg ved ikke om der er nogle i dette forum, der har erfaring med efterskoler, der har stor fokus på fodbold og udviklingen af fodboldtalenter.

    Jeg har overvejet Lægården idrætsefterskole, der har en fodboldlinje. Men hvis i har nogle andre forslag, må i endelig sige til.
    Der er opfostret flere gode talenter på Oure. Bla Frøkjær. Det kunne måske være en mulighed

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af obforevigt Se indlæg
      Hej

      Jeg ved ikke om der er nogle i dette forum, der har erfaring med efterskoler, der har stor fokus på fodbold og udviklingen af fodboldtalenter.

      Jeg har overvejet Lægården idrætsefterskole, der har en fodboldlinje. Men hvis i har nogle andre forslag, må i endelig sige til.
      Der er også mulighed for BGI Akademiet i Hornsyld ved Horsens. De har supergode forhold, både græs og kunstgræs. Derudover har de et “samarbejde” med AC Horsens, der lader deres talenter træne og bo på skolen.

      Comment


        #4
        Fkemming Efterskole har fodbold som valgfag. Det har jeg i hvert fald hørt godt om. Jeg kender ikke noget til Lægårdens Idrætsefterskole.

        /Jan
        Ejer Opgavekorrektur

        Comment


          #5
          Jeg har selv gået på BGI akademiet, og det har været super fint. Jeg er dog ikke blevet til nogen fodboldstjerne, men jeg nød at spille der. Måske det var en mulighed for dig også - du har hvert fald mine mange anbefalinger. Det var nogle af de fedeste år i mit liv :-) Er der forresten nogle her, der har erfaring med https://www.autobutler.dk/ i forbindelse med bilrep? Det er måske den forkerte tråd, men jeg orker ikke at oprette en ny...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af jensendennis Se indlæg
            Jeg har selv gået på BGI akademiet, og det har været super fint. Jeg er dog ikke blevet til nogen fodboldstjerne, men jeg nød at spille der. Måske det var en mulighed for dig også - du har hvert fald mine mange anbefalinger. Det var nogle af de fedeste år i mit liv :-) Er der forresten nogle her, der har erfaring med https://www.autobutler.dk/ i forbindelse med bilrep? Det er måske den forkerte tråd, men jeg orker ikke at oprette en ny...
            Det har jeg, og det var absolut ikke en god erfaring jeg gjorde mig. De kunne ikke skaffe de 3 tilbud de lovede, kun et enkelt, og derefter spamede de mig på mail og mobil, om at jeg skulle vælge imellem mine tilbud. Ja tak. Det ene tilbud de så fandt, var heller ikke billigere end et andet jeg selv fandt, trods de slår sig op på at kan skaffe det billigere.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment

            Working...
            X