Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vil efterskole har fokus på udvikling af fodboldtalenter?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vil efterskole har fokus på udvikling af fodboldtalenter?

Hej

Jeg ved ikke om der er nogle i dette forum, der har erfaring med efterskoler, der har stor fokus på fodbold og udviklingen af fodboldtalenter.

Jeg har overvejet Lægården idrætsefterskole, der har en fodboldlinje. Men hvis i har nogle andre forslag, må i endelig sige til.

Oprindeligt indsendt af obforevigt Se indlæg
    Hej

Jeg ved ikke om der er nogle i dette forum, der har erfaring med efterskoler, der har stor fokus på fodbold og udviklingen af fodboldtalenter.

Jeg har overvejet Lægården idrætsefterskole, der har en fodboldlinje. Men hvis i har nogle andre forslag, må i endelig sige til.
    Der er opfostret flere gode talenter på Oure. Bla Frøkjær. Det kunne måske være en mulighed

Comment

Oprindeligt indsendt af obforevigt Se indlæg
      Hej

Der er også mulighed for BGI Akademiet i Hornsyld ved Horsens. De har supergode forhold, både græs og kunstgræs. Derudover har de et “samarbejde” med AC Horsens, der lader deres talenter træne og bo på skolen.

Comment

Fkemming Efterskole har fodbold som valgfag. Det har jeg i hvert fald hørt godt om. Jeg kender ikke noget til Lægårdens Idrætsefterskole.

/Jan
        Ejer Opgavekorrektur

Comment

Working...
        X