Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forum Hjælp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Forum Hjælp

    Hej Forum -

    Jeg var herinde i mange år under profil navnet, Schrøder, men efter den nye opdatering, har det været umuligt for mig at komme ind under denne profil. I alle de "glemt password" mail jeg modtager, er der kun mærkelige links der ikke virker, osv. Jeg har også skrevet til Admin, men jeg ved ikke om repley's ryger i spam eller lign. Så derfor ny profil, det virkede - Så skulle der være en wizzard, eller admin, der kan hjælpe med at få min "gamle" profil igang igen, ville jeg være evigt taknemlig. :-)

    #2
    Det samme her kan ikke komme til min gamle profil ?

    Comment


      #3
      elias.odense ??^^

      Comment


        #4
        Bjarne har skrevet til, og. Laus har hjulpet ham - jeg må blive bedre til at kigge i OT
        Også selvom vi alle sidder og smadrer f5-tasten

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
          Hej Forum -

          Jeg var herinde i mange år under profil navnet, Schrøder, men efter den nye opdatering, har det været umuligt for mig at komme ind under denne profil. I alle de "glemt password" mail jeg modtager, er der kun mærkelige links der ikke virker, osv. Jeg har også skrevet til Admin, men jeg ved ikke om repley's ryger i spam eller lign. Så derfor ny profil, det virkede - Så skulle der være en wizzard, eller admin, der kan hjælpe med at få min "gamle" profil igang igen, ville jeg være evigt taknemlig. :-)
          Har du fået hjælp?

          Comment


            #6
            Kan ikke huske mit password og skal på ny pc. Har forsøgt at få tilsendt nyt-kodeord-mail men den duer ikke til meget:

            Du har bedt om at få nulstillet dit password på $vboptions[bbtitle] fordi du har glemt dit password. Hvis det ikke var dig der bad om det, så skal du bare ignorere denne mail og linket nednunder vil udløbe og blive ubrugelig i løbet af 24 timer.

            For at nulstille dit password, skal du besøge følgende side:
            $vboptions[bburl]/login.php?a=pwd&u=$user[userid]&i=$user[activationid]

            Når du besøger denne side, vil dit password blive nulstillet, og en nyt password vil blive sendt til din emailadresse.

            Dit brugernavn er: $user[username]

            For at redigere din profil, kan du besøge denne side:
            $vboptions[bburl]/profile.php?do=editprofile

            Med venlig hilsen
            $vboptions[bbtitle
            ]”

            Nogen der kan se på det?

            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Jeg har ... skubbet til Elias, som dog er lidt presset pt.

              Comment


                #8
                Takker
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Hej alle

                  Har lidt afventet vBulletin på dette. Har netop installeret opdatering, som fikser problemet.

                  Så NU burde I kunne nulstille jeres kodeord.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Hej alle

                    Har lidt afventet vBulletin på dette. Har netop installeret opdatering, som fikser problemet.

                    Så NU burde I kunne nulstille jeres kodeord.
                    Tak elias

                    Comment


                      #11
                      Kan se at det hele ikke er fikset. Den har stadig problemer med vise at der er lavet nye indlæg i tråde. Lige nu står ACH-OB tråden som om der ikke er lavet indlæg siden igår 21.21 selvom der er lavet 4 siden da

                      Det sker i nogle tråde af og til

                      Comment

                      Working...
                      X