Annoncering

Collapse
No announcement yet.

EM Managerspil 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    EM Managerspil 2016

    Jeg har lavet mig et hold derinde.
    Andre der spiller?

    Hvis du gør, så er du velkommen til at joine denne gruppe:

    Rabiate Marsvin

    https://www.holdet.dk/da/euro-cup-fantasy-2016/contests


    Og så glæder jeg mig bare til at se noget lækker bold!
    Last edited by obforever; 12-06-2016, 11:53.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    #2
    http://mobil.bold.dk/tv/
    Syntes simpelthen EM er for sløjt dette år ... Måske 3 interessante kampe før 1/8 ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      http://mobil.bold.dk/tv/
      Syntes simpelthen EM er for sløjt dette år ... Måske 3 interessante kampe før 1/8 ...
      Det er der forskellige holdninger til.

      Der har endnu ikke været en kamp, der ikke har underholdt mig glimrende endnu.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        http://mobil.bold.dk/tv/
        Syntes simpelthen EM er for sløjt dette år ... Måske 3 interessante kampe før 1/8 ...
        Ja, hvis man kun kigger kampprogrammet, så kan det da godt ske, det ser lidt småkedeligt ud.
        Men nu får man jo heller ikke mange oplevelser ud af at sidde og glo på kampprogrammer.

        Jeg har set 3 af de 4 første kampe (Albanien - Schweiz var med lukkede øjne, desværre). Jeg har set 3 fremragende fodboldkampe, der indeholder alt det, jeg elsker ved fodbold. Flotte detaljer, spænding, fight af en anden verden, "gråd" og glæde. Hvis du har valgt at springe kampene over fordi de virkede kedelige på forhånd, så er det virkelig din egen skyld, hvis du sidder efter EM og tænker: "Det var da en kedelig omgang".

        Min favoritkamp indtil videre er klart Wales-Slovakiet. Ganske sikkert en af de kampe, hvor du har tænkt: "Det gider jeg ikke". Men sikke en kamp! Slutrundedebutanterne fra Wales gav ALT hvad de havde i sig. Op i røven med Messi og Ronaldo og de andre drenge, der kan tage 3 på fødderne...det var fight og vilje og gejst all over. Fodbold, i mine øjne, når det er smukkest!
        Last edited by obforever; 12-06-2016, 08:23.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #5
          Enig med Kent. Wales-Slovakiet var en fabelagtig fodboldkamp. Masser af fight og fart. Gejst og kampvilje fra begge hold. God sportsånd også - Walisere der hjælper Slovakker med krampe til sidst i kampen og omvendt. Bedste kamp indtil videre. Flot sejr til The Red Dragons.

          Det mest sjove ved England-Rusland var at alle de russiske spillere var fuldstændig udtryksløse i ansigterne indtil udligningen. Så gik det ellers amok. Og typisk England masser af godt spil og tilløb og så smider de det til sidst.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            http://mobil.bold.dk/tv/
            Syntes simpelthen EM er for sløjt dette år ... Måske 3 interessante kampe før 1/8 ...
            Lidt trist indstilling til sporten. De ukendte hold, er måske ikke så hypede og fyldt med popstjerner, men så ser man noget nyt. Det her er i mine øjne hjerternes EM. Der er så meget hjerteblod fra de forskellige debuthold, så mange fans, der aldrig har været afsted før, så mange følelser og kampgejst. Man skal vidst oddse et måls sejre i puljespillet :-)

            Jeg ligger iøvrigt i top 200 i drømmeholdets samlede stilling :-)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Lidt trist indstilling til sporten. De ukendte hold, er måske ikke så hypede og fyldt med popstjerner, men så ser man noget nyt. Det her er i mine øjne hjerternes EM. Der er så meget hjerteblod fra de forskellige debuthold, så mange fans, der aldrig har været afsted før, så mange følelser og kampgejst. Man skal vidst oddse et måls sejre i puljespillet :-)

              Jeg ligger iøvrigt i top 200 i drømmeholdets samlede stilling :-)
              Fuldstændig enig! :-)

              Jeg har mig en fornem plads som nummer 121.514 - det er også fint...det gælder jo om at være med...eller :D
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Efter mere end en uges EM, må jeg sige, at dette EM er et af de bedste jeg kan erindre. Jeg synes, denne slutrunde er langt mere underholdende end f.eks. VM i Brasilien der var en langgaber af de store. Kampene er intense og jævnbyrdige, masser af energi, måske ikke så mange mål, men fodbold er jo ikke håndbold, og så skaber tilskuerne en fed stemning.

                Jeg er så åbenbart helt modsat meningsdannerne i tv, der mener det er en kedelig slutrunde, og omvendte mente, at VM i Brasilien var en vildt underholdende slutrunde?!?!

                Nå, men hvis man ikke ser denne slutrunde, fordi man ikke kender holdene så godt, så snyder man sig selv.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Efter mere end en uges EM, må jeg sige, at dette EM er et af de bedste jeg kan erindre. Jeg synes, denne slutrunde er langt mere underholdende end f.eks. VM i Brasilien der var en langgaber af de store. Kampene er intense og jævnbyrdige, masser af energi, måske ikke så mange mål, men fodbold er jo ikke håndbold, og så skaber tilskuerne en fed stemning.

                  Jeg er så åbenbart helt modsat meningsdannerne i tv, der mener det er en kedelig slutrunde, og omvendte mente, at VM i Brasilien var en vildt underholdende slutrunde?!?!

                  Nå, men hvis man ikke ser denne slutrunde, fordi man ikke kender holdene så godt, så snyder man sig selv.
                  Jeg er helt på linje med dig!
                  En af de klart bedste slutrunder, jeg lige kan erindre.
                  Tætte kampe. Masser af fight og gejst.
                  Der er vel egentlig kun Tyrkiet, der er "faldet lidt ud" efter de blev rundbarberet af Spanien i aftes?
                  De små hold har drillet de store, og har i den grad bevist, at de sagtens kan være med.
                  Last edited by obforever; 18-06-2016, 08:45.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Er egentligt også fint underholdt, især under hensyntagen til det ikke er "knald eller fald" endnu, synes det er bemærkelsesværdigt hvor mange favoritsejre der er kommet lige i slutminutterne. Det er lidt ærgerligt, når man er notorisk fan af underhunden.

                    Lige nu har jeg Spanien som nr. et foran Frankrig. Polen som det hold der vil stå tilbage som den positive overraskelse. Tror tysken snubler, ved godt at det er vildt at mene som fodboldfan siden 80érne.

                    Kan da også konstatere at vores VM-pulje med Polen og Rumænien. Jeg sælger den for en play-off plads (nr. 2).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Er egentligt også fint underholdt, især under hensyntagen til det ikke er "knald eller fald" endnu, synes det er bemærkelsesværdigt hvor mange favoritsejre der er kommet lige i slutminutterne. Det er lidt ærgerligt, når man er notorisk fan af underhunden.

                      Lige nu har jeg Spanien som nr. et foran Frankrig. Polen som det hold der vil stå tilbage som den positive overraskelse. Tror tysken snubler, ved godt at det er vildt at mene som fodboldfan siden 80érne.

                      Kan da også konstatere at vores VM-pulje med Polen og Rumænien. Jeg sælger den for en play-off plads (nr. 2).
                      Spændingen i kampene er jo herlige. Man ønsker ikke at undgå at se kampe, for lige pludselig slår Nordirland Ukraine eller Island får point imod Portugal. Stemningen til kampene er også fantastisk, specielt er den store britiske fanskare helt fantastisk. Det ville sgu være en skam uden alle de hold alene på een baggrund. Jeg tror mest på Spanien,Tyskland eller Frankrig. Tror conte får Italien langt, og England ved jeg sgu ikke rigtig hvad jeg skal sige til. Belgierne har jeg heller ikke opgivet endnu. De skal bare sætte holdet sammen, så de udbytter deres individualister bedre. De har så mange af dem plus dygtige angribere, så rammer de en god kamp, så kan de blive flyvende. Håber for turneringen de kommer i gang, for det er dem, Spanien og Frankrig som virkelig kan få det flotte fodboldspil frem. Synes kun vi for alvor har set Spanien folde sig ud igår imod tyrkerne. Ellers lader det rigtig gode fodboldspil vente på sig. Alt i alt er turneringen dog fangende for mig, og det er ikke alle som er det allerede i gruppespillet.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Spændingen i kampene er jo herlige. Man ønsker ikke at undgå at se kampe, for lige pludselig slår Nordirland Ukraine eller Island får point imod Portugal. Stemningen til kampene er også fantastisk, specielt er den store britiske fanskare helt fantastisk. Det ville sgu være en skam uden alle de hold alene på een baggrund. Jeg tror mest på Spanien,Tyskland eller Frankrig. Tror conte får Italien langt, og England ved jeg sgu ikke rigtig hvad jeg skal sige til. Belgierne har jeg heller ikke opgivet endnu. De skal bare sætte holdet sammen, så de udbytter deres individualister bedre. De har så mange af dem plus dygtige angribere, så rammer de en god kamp, så kan de blive flyvende. Håber for turneringen de kommer i gang, for det er dem, Spanien og Frankrig som virkelig kan få det flotte fodboldspil frem. Synes kun vi for alvor har set Spanien folde sig ud igår imod tyrkerne. Ellers lader det rigtig gode fodboldspil vente på sig. Alt i alt er turneringen dog fangende for mig, og det er ikke alle som er det allerede i gruppespillet.
                        Stod det til mig, skulle man lave en regel om, at mindst to britiske lande (minus England), skal være repræsenteret ved hvilken som helst slutrunde. :-)

                        Comment

                        Working...
                        X