Nu har jeg i to forskellige spil - det ene singleplayer og det andet med en ven spillet med Everton. I det ene spil blev jeg nummer tre i første sæson. Anden sæson havde jeg egentlig en ret smal trup - hentede sågar Espen Ruud og Ronnie Schwarz fordi, den var så smal, at jeg måtte have noget bredde. Den sæson blev jeg så mester i, men sæsonen efter sejler det fuldstændigt efter, at min trup er blevet forstærket markant, og jeg spiller samme system.
Det andet spil startede jeg op for mig selv, der blev jeg mester med Everton i første sæson fem point foran Chelsea, men IGEN sæsonen efter startede det med at sejle trods gode indkøb og samme taktik.
Er der nogen, der kan forklare mig, hvad det er jeg har gjort forkert? Læser modstanderne ens taktik, giver de nye indkøb for meget omvæltning i truppen, eller er det noget helt tredje?
Det andet spil startede jeg op for mig selv, der blev jeg mester med Everton i første sæson fem point foran Chelsea, men IGEN sæsonen efter startede det med at sejle trods gode indkøb og samme taktik.
Er der nogen, der kan forklare mig, hvad det er jeg har gjort forkert? Læser modstanderne ens taktik, giver de nye indkøb for meget omvæltning i truppen, eller er det noget helt tredje?
Comment