Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fm 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    er der nogle der ved om der udkommer et nyt nu her til denne sæson eller opdatere de bare databasen

    Comment


      #17
      LFCMarshall laver update igen og første version er ude nu.
      Der kommer som sædvanlig først et nyt spil i november.

      Comment


        #18
        Et nyt managerspil? Ja, det går jeg da stærkt ud fra. Det kommer vel i oktober/november som det plejer.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Nu har jeg i to forskellige spil - det ene singleplayer og det andet med en ven spillet med Everton. I det ene spil blev jeg nummer tre i første sæson. Anden sæson havde jeg egentlig en ret smal trup - hentede sågar Espen Ruud og Ronnie Schwarz fordi, den var så smal, at jeg måtte have noget bredde. Den sæson blev jeg så mester i, men sæsonen efter sejler det fuldstændigt efter, at min trup er blevet forstærket markant, og jeg spiller samme system.

          Det andet spil startede jeg op for mig selv, der blev jeg mester med Everton i første sæson fem point foran Chelsea, men IGEN sæsonen efter startede det med at sejle trods gode indkøb og samme taktik.

          Er der nogen, der kan forklare mig, hvad det er jeg har gjort forkert? Læser modstanderne ens taktik, giver de nye indkøb for meget omvæltning i truppen, eller er det noget helt tredje?
          Jeg har først nu fået startet et OB-spil op og jeg synes nu nok at der er rigeligt med udfordring i det.....der er INGEN penge og ikke umiddelbart udsigt til at få plus....
          Tror så også der må være ændret lidt siden i debatterede....
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Nu har jeg også i to spil klaret det over forventningerne, INDTIL de sidste syv kampe (ja, præcis syv) hvor ALT er gået galt.....massive skader og massive nederlag....helt helt markant anderledes end resten af sæsonen, i begge tilfælde....med to forskellige klubber?
            Andre der oplever den slags underlige optrin?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Nu har jeg også i to spil klaret det over forventningerne, INDTIL de sidste syv kampe (ja, præcis syv) hvor ALT er gået galt.....massive skader og massive nederlag....helt helt markant anderledes end resten af sæsonen, i begge tilfælde....med to forskellige klubber?
              Andre der oplever den slags underlige optrin?
              Ikke lige hvad jeg har lagt mærke til, men til gengæld rammer jeg stolpe og overligger vanvittigt mange gange.. De sidste 3 kampe, har jeg ramt stolpe eller overligger 13 gange.. Nogle gange er det kun 0-1 gang pr. kamp, mens det andre gange er op til 7 gange..

              Det må være en bug og jeg er ved at være rimelig træt af det.. Fejlen var der også i 13-udgaven..

              Jeg kan ikke være den eneste der oplever det?


              Comment


                #22
                Jeg oplever bestemt også overdrevet mange skud på træværket. Har desuden sat mine backs til at slå tidlige indlæg, hvilket resulterer i at de hver 2.-3. kamp ved et "uheld" rammer overliggeren på et tidligt indlæg.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                  Ikke lige hvad jeg har lagt mærke til, men til gengæld rammer jeg stolpe og overligger vanvittigt mange gange.. De sidste 3 kampe, har jeg ramt stolpe eller overligger 13 gange.. Nogle gange er det kun 0-1 gang pr. kamp, mens det andre gange er op til 7 gange..

                  Det må være en bug og jeg er ved at være rimelig træt af det.. Fejlen var der også i 13-udgaven..

                  Jeg kan ikke være den eneste der oplever det?
                  Jeg tror sgu at de har gabt over for meget, nu blev jeg fyret efter en træningskamp :D.
                  Begrundelsen var at jeg fik at vide efter sidste kamp i suppen, at jeg skulle vinde den efterfølgende kamp, for at beholde jobbet, hvilket så var første træningskamp :D.
                  Det er jo en seriøs bug!
                  Men det kan også ske at jeg bør nøjes med at spille med St. Pauli, der skulle ikke være nogen risiko for at de bliver overtaget af en gangster...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment

                  Working...
                  X