Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Som den KÆMPENØRD jeg kan være, tog jeg billedet fra den spanske fabrik, fritlagde trøjen fra baggrunden, fjernede bordet foran den, forlængede striberne, dublerede hvad jeg synes der ligner en krave, og smed et Carlsberg-logo på. Jeg gad ikke tegne vinkler ned af ærmerne, men hvis man kigger på det oprindelige billede, kan man se de er der (og ifølge Photoshop er de blå, og Hummellogoet på brystet er sort.)



    Det virkede bedre ikke at blæse billedet for meget op, for så forsvinder detaljerne i pixels.
    Her er den lidt større:

    Det ser ikke helt håbløst ud. (Eller jo, mit billede gør, men designet gør ikke, hvis det holder)
    Hvis det holder, er det den jeg synes bedst om i mange år og "den" jeg stemte på den gang der var 3 at stemme på (ved godt det ikke lige var den), så med alle de forbehold man kan have i forhold til billedkvalitet og så videre...........Jeg håber.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Nu har du jo sikkert en form for tavshedspligt og den skal jeg da ikke udfordre, men kan du løfte en flig, måske nævne et andet hold der kunne minde om eller nævne om vi er moderne eller retro ?
      Semi retro uden at være det. Men billedet du ser, siger mest :)

      Comment


        Haha, fedt lavet!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Som den KÆMPENØRD jeg kan være, tog jeg billedet fra den spanske fabrik, fritlagde trøjen fra baggrunden, fjernede bordet foran den, forlængede striberne, dublerede hvad jeg synes der ligner en krave, og smed et Carlsberg-logo på. Jeg gad ikke tegne vinkler ned af ærmerne, men hvis man kigger på det oprindelige billede, kan man se de er der (og ifølge Photoshop er de blå, og Hummellogoet på brystet er sort.)



          Det virkede bedre ikke at blæse billedet for meget op, for så forsvinder detaljerne i pixels.
          Her er den lidt større:

          Det ser ikke helt håbløst ud. (Eller jo, mit billede gør, men designet gør ikke, hvis det holder)
          Super arbejde.
          Det ser rigtig fint ud og det ligner umiddelbart en ganske fornuftig OB-trøje fra Hummel. Der er et par usikkerhedsmomenter omkring den der hals, hvor man først kan se alle detaljer når man får et foto i bedre kvalitet. Er der eksempelvis knapper som på en polo-trøje? osv. Håber samtidig trøjen/stoffet er i en ordentlig kvalitet og helst med det carlsberg-logo du har sat på og ikke det der Carlsberg Sport. Men det bliver spændende at se de sidste detaljer når klubben præsenterer den officielt. Og så mangler vi jo stadig at se en udebanetrøje.

          Nu hvor du har bevist dine photoshop evner kan du så ikke lave en version som er helt identisk bare med en anden farvekombination (gul/sort evt) og sende den til OB som inspiration til udebanetrøje ;-)

          Comment


            Mon ikke, at vi får trøjen at se i denne uge? Jeg ville tro, at de ville have den på lager, så folk kunne forudbestille den til afhentning mod AGF.

            Med hensyn til udebanetrøjen - jeg tror, at den grønne er vores nye faste udebanetrøje.
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
              Mon ikke, at vi får trøjen at se i denne uge? Jeg ville tro, at de ville have den på lager, så folk kunne forudbestille den til afhentning mod AGF.

              Med hensyn til udebanetrøjen - jeg tror, at den grønne er vores nye faste udebanetrøje.
              Nu tænker jeg om ikke den grønne kunne være den der 3. trøje man har.
              Eller er det kun hvis man er i Europa man har 3 trøjer?

              Jeg ser hellere en trøje i 'I disse farver har vi vundet større steder' farverne :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                Mon ikke, at vi får trøjen at se i denne uge? Jeg ville tro, at de ville have den på lager, så folk kunne forudbestille den til afhentning mod AGF.

                Med hensyn til udebanetrøjen - jeg tror, at den grønne er vores nye faste udebanetrøje.
                Jeg er ret sikker på den grønne ikke er vores nye udetrøje. Den er en kopi af hummels sportswear collection. AaB annoncerede på deres hjemmeside at den nuværende Hummel trøje de bruger i opstarten er midlertidig. Jeg håber og tror det samme er gældende for vores.

                Comment


                  Som jeg tidligere har skrevet, så ER trøjen altså klar. OB venter bare på det rette tidspunkt at frigive den.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Nu tænker jeg om ikke den grønne kunne være den der 3. trøje man har.
                    Eller er det kun hvis man er i Europa man har 3 trøjer?

                    Jeg ser hellere en trøje i 'I disse farver har vi vundet større steder' farverne :)
                    Enig

                    http://www.ob.dk/artikel/obs-nye-tro...de-minder.aspx
                    Last edited by OleKBH; 16-02-2016, 10:20.

                    Comment


                      Riffel - Jeg håber du er profet og vi slipper for det der SPORT.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Sakset fra FB hvor venlig sjæl har filmet intersport
                        https://m.facebook.com/groups/256234...15122338586758

                        Comment


                          Jep - videoen er faktisk ret god. Giver et fint billede af en helt okay trøje.

                          P.S. Den grønne er vores nye udebanetrøje. ;-)
                          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                          Comment


                            Den ser faktisk ganske udemærket ud! Glæder mig til at se den for real, for real.

                            Comment


                              Den ser da fed ud!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Sakset fra FB hvor venlig sjæl har filmet intersport
                                https://m.facebook.com/groups/256234...15122338586758
                                Fin video :-). Jeg synes umiddelbart trøjen ser fed ud og jeg bemærker at der står Carlsberg på brystet og ikke Carlsberg sport
                                De helt hvide ærmer med Hummel vinklerne ser fint ud.

                                Comment

                                Working...
                                X