Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    På AAB`s side blir trøjen de spiller i opstartsfasen præsenteret som Midlertidig. Kunne dæleme være rart hvis det samme er tilfældet for den grønne vi spiller i.
    Last edited by Stoltjyde; 09-02-2016, 10:17.

    Comment


      Jeg har snakket med fanshoppen, og her var meldingen, lidt uofficielt tror jeg, at trøjen bliver præsenteret enten i forbindelse med den sidste træningskamp mod Fredericia eller til op til første sæsonkamp. Grunden til jeg siger enten er, at man allerede HAR trøjen klar, men ville ikke slippe den løs blandt den vilde horde af fynske fans før transfervinduet var lukket (noget med navne på trøjen osv.) Om det er et udtryk for, at vinduet endnu ikke er lukket for os, skal jeg ikke kunne sige. Det kan selvfølgelig også bare være, at man strategisk gerne vil publicere en 'god nyhed' så tæt på sæsonstart som muligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
        På AAB`s side blir trøjen de spiller i opstartsfasen præsenteret som Midlertidig. Kunne dæleme være rart hvis det samme er tilfældet for den grønne vi spiller i.
        Skal vi ikke bare satse på det ;-) Vi vil sgu have en ordentlig udebanetrøje også.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Jeg har snakket med fanshoppen, og her var meldingen, lidt uofficielt tror jeg, at trøjen bliver præsenteret enten i forbindelse med den sidste træningskamp mod Fredericia eller til op til første sæsonkamp. Grunden til jeg siger enten er, at man allerede HAR trøjen klar, men ville ikke slippe den løs blandt den vilde horde af fynske fans før transfervinduet var lukket (noget med navne på trøjen osv.) Om det er et udtryk for, at vinduet endnu ikke er lukket for os, skal jeg ikke kunne sige. Det kan selvfølgelig også bare være, at man strategisk gerne vil publicere en 'god nyhed' så tæt på sæsonstart som muligt.
          Trøjen ER klar, og personligt synes jeg at den er pisse lækker!!! ;) men helt sikkert smag og behag!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
            Trøjen ER klar, og personligt synes jeg at den er pisse lækker!!! ;) men helt sikkert smag og behag!
            Nu har du jo sikkert en form for tavshedspligt og den skal jeg da ikke udfordre, men kan du løfte en flig, måske nævne et andet hold der kunne minde om eller nævne om vi er moderne eller retro ?

            Comment


              bare haps et billede og link det, det meget nemmere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Indrømmet, det ved jeg ikke. Men eftersom at der er trykt navn og nummer bag på, modsat i de forrige træningskampe, og at det generelt ligner en spilletrøje, så anser jeg det som sandsynligt.
                Jeg har kigget lidt på Hummels hjemmeside. De trøjer vi har brugt i træningskampene er taget direkte fra deres teamwear-linje, Sirius. Jeg håber og tror på, at vi får nogle særligt fremstillede trøjer, både i hjemme- og udebaneudgaven, og at dem de har brugt indtil nu er tredjetrøjer/"nød"-trøjer/glorificerede træningstrøjer. Ellers er vi tilbage i Nike-dagene, hvor man kan købe den samme trøje som spillerne spiller i om søndagen til halv pris i sportsbutikkerne...


                250,- bobs for den her (som er den spillerne er fotograferet i på hjemmesiden lige nu, og som de har spillet i i træningskampene, omend i andre farver)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Nogen som har set det billede på "De Stribede" facebook side. En gut ved navn Lars Qualmann har lagt et billede op, angiveligt af vores nye trøjer igang med at blive sammensat på en fabrik i Spanien? Hvis det er et rigtigt billede, så ser vores nye trøjer umiddelbart rigtig grimme ud, efter min mening selvfølgelig. 😊

                  Comment


                    Og nu er fotoet ikke verdens bedste kvalitet, men jeg synes der står OB på logoet, som er placeret midt på brystet?!? ... What the!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Og nu er fotoet ikke verdens bedste kvalitet, men jeg synes der står OB på logoet, som er placeret midt på brystet?!? ... What the!
                      Virker også som om det er ret heftige striwer(brede) på dem der hænger på bøjlerne... Kan heller ikke helt finde ud af det, tror muligvis det er 2 trøjer der hænger ind over hinanden... Ligner nærmest et kors på ryggen/brystet...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Virker også som om det er ret heftige striwer(brede) på dem der hænger på bøjlerne... Kan heller ikke helt finde ud af det, tror muligvis det er 2 trøjer der hænger ind over hinanden... Ligner nærmest et kors på ryggen/brystet...
                        For mig ligner det nu én trøje der hænger lidt skævt på bøjlen. "Korset" er bare den højre side af trøjen - i midten af halsen er der en form for udskæring i blå ala den vi havde med bævertænderne.

                        Comment


                          Hvis I kan se noget som helst ud fra det her billede, andet end at den har blå og hvide striber, så ved I mere om skrædderi end mig

                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
                            For mig ligner det nu én trøje der hænger lidt skævt på bøjlen. "Korset" er bare den højre side af trøjen - i midten af halsen er der en form for udskæring i blå ala den vi havde med bævertænderne.
                            Ja udskæringen i halsen er jeg ikke så pjattet med. Den samme udskæring er på de målmandstrøjer Koval har haft på i træningskampene. En helt unødvendig og kikset detalje.
                            Så vidt jeg kan se på den der hænger på bøjlen har trøjen helt hvide ærmer med hummelvinkler på skuldrene og den har en hvid krave med blå eller sort kant.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Nogen som har set det billede på "De Stribede" facebook side. En gut ved navn Lars Qualmann har lagt et billede op, angiveligt af vores nye trøjer igang med at blive sammensat på en fabrik i Spanien? Hvis det er et rigtigt billede, så ser vores nye trøjer umiddelbart rigtig grimme ud, efter min mening selvfølgelig. 😊
                              Jeg mener at hummels tøj bliver produceret i Asien, muligvis i Taiwan

                              Comment


                                Som den KÆMPENØRD jeg kan være, tog jeg billedet fra den spanske fabrik, fritlagde trøjen fra baggrunden, fjernede bordet foran den, forlængede striberne, dublerede hvad jeg synes der ligner en krave, og smed et Carlsberg-logo på. Jeg gad ikke tegne vinkler ned af ærmerne, men hvis man kigger på det oprindelige billede, kan man se de er der (og ifølge Photoshop er de blå, og Hummellogoet på brystet er sort.)



                                Det virkede bedre ikke at blæse billedet for meget op, for så forsvinder detaljerne i pixels.
                                Her er den lidt større:

                                Det ser ikke helt håbløst ud. (Eller jo, mit billede gør, men designet gør ikke, hvis det holder)
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X