Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
    Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.
    Det er ikke os allesammen der ser det som et negativt billede

    Bortset fra det, så er det kluns vi havde på mod HB Køge ikke for heldigt efter min personlige smag, men altså smag og behag.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Synes det minder om en AGF udebane trøje, som de havde for et par år siden...

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Hvis det er vores udebanesæt synes jeg egentligt, at det ser okay ud. Bedre end jeg havde turde håbet på med Hummel! Ved ikke lige hvad jeg skal synes om farven på skuldrene, som får det til at ligne nogle skulder pads fra amerikansk fodbold. Men hvis det får spillerne til at gå all-in i kampene, så er jeg helt tilfreds med det :-D

    Tallet bagpå... Mjaaeh, det er som det nu er..
    Jeg synes de er ROCKERgrimme. Hvis de havde været ensfarvede med mørke tal, så måske. Men de er frygtelige med de der grå shorts og skuldre.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
    Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.
    Eller en GOG-kamp med Rene Boerits og Nikolaj Jacobsen i 1996. Jeg bliver heller aldrig fan af Hummel.

    Leave a comment:


  • elias.odense
    replied
    Hvis det er vores udebanesæt synes jeg egentligt, at det ser okay ud. Bedre end jeg havde turde håbet på med Hummel! Ved ikke lige hvad jeg skal synes om farven på skuldrene, som får det til at ligne nogle skulder pads fra amerikansk fodbold. Men hvis det får spillerne til at gå all-in i kampene, så er jeg helt tilfreds med det :-D

    Tallet bagpå... Mjaaeh, det er som det nu er..





    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Var de ikke med det officielle liga tryk på ærmerne? 90% sikker på vi så vores nye udetrøje idag.
    Det var med det officielle liga tryk og det hele, så det er absolut en mulighed at det er vores udebanetrøje. Jeg synes faktisk det er et ganske ok sæt med det grå og neongrønne, men jeg har da et håb om at det måske kun er en 3. trøje og at de snart præsenterer både en ny blå/hvid stribet hjemmebanetrøje samt en ny udebanetrøje som også er stribet (evt gul/sort) som i de gode gamle Madrid dage ;-)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Jo det var med Alka Superliga på ærmet i dag...

    Leave a comment:


  • Stoltjyde
    replied
    Var de ikke med det officielle liga tryk på ærmerne? 90% sikker på vi så vores nye udetrøje idag.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Kom til at se Kovals målmandshandsker var samme design som spilledragten i dag... ved ikke om det er en indikator på at der ER udebane sættet det vi så i dag...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
    Nysgerrighed: Ved vi, at det bliver udebanetrøjen?
    Indrømmet, det ved jeg ikke. Men eftersom at der er trykt navn og nummer bag på, modsat i de forrige træningskampe, og at det generelt ligner en spilletrøje, så anser jeg det som sandsynligt.

    Leave a comment:


  • MESSI_FAN
    replied
    Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
    Nysgerrighed: Ved vi, at det bliver udebanetrøjen?
    Hvis det gør - så skal de se at få trykt nummer og navn med den mørkegrå farve - istedet for den "ulæselige" hvide...

    Leave a comment:


  • daffy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hummels udebanetrøje er da desværre noget nær skrækscenariet. Ikke at de udebanetrøjer vi har haft i de senere år, har været særligt kønne heller. Nu har de i hvert fald bare at diske op med nogle smukke striber.
    Nysgerrighed: Ved vi, at det bliver udebanetrøjen?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hummels udebanetrøje er da desværre noget nær skrækscenariet. Ikke at de udebanetrøjer vi har haft i de senere år, har været særligt kønne heller. Nu har de i hvert fald bare at diske op med nogle smukke striber.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
    Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.
    det er da et fedt billede at få 🍻

    Leave a comment:


  • Klinge11
    replied
    Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.

    Leave a comment:

Working...
X