Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Løvkvist_jr.
    replied
    Mon ikke vi snart ser de nye trøjer?

    Vi skal spille træningskamp på fredag og tror ikke Hummel vil lade os spille i de "gamle" Puma trøjer.

    Leave a comment:


  • lasselsh
    replied
    De gør overhovedet ikke mig fortræd, men det er jo smag og behag :)

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Nogen der har lagt mærke til de grimme trøjer OB'erne har på...?

    http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx
    Ja, træningstrøjerne. Spillerdragten er ikke offentliggjort endnu.

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Nogen der har lagt mærke til de grimme trøjer OB'erne har på...?

    http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
    Fuldstændig spot on. Desværre er "træningstrøjen" så grim, at man må frygte hvor slem kamptrøjen bliver! SUK
    Kan personligt ikke se noget problem mht. den træningstrøje.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Vi er OBere. Hvornår har vi nogen sinde ikke taget sorgerne på forskud? Og på efterkrav?
    nå nej..det har jeg muligvis misforstået 🤓

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jaja...det er altid en mulighed at tage sorgerne på forskud
    Vi er OBere. Hvornår har vi nogen sinde ikke taget sorgerne på forskud? Og på efterkrav?

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jaja...det er altid en mulighed at tage sorgerne på forskud
    Og det er heldigvis hverken mere rigtig eller forkert end andre ting... så hvorfor gå op i det... :-)

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
    Fuldstændig spot on. Desværre er "træningstrøjen" så grim, at man må frygte hvor slem kamptrøjen bliver! SUK
    jaja...det er altid en mulighed at tage sorgerne på forskud

    Leave a comment:


  • gutihaz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det er træningstrøjen.

    Tre grunde:

    1) Som regel når man laver aftaler med trøjesponsorer (her Carlsberg), så er der aftaler på plads om, hvor store logoerne er, hvor på trøjen de sidder, osv. No way Carlsberg ville acceptere, at deres logo pludselig er en fjerdedel så stort og flyttet helt op under hagen på spillerne.
    og
    2) Derudover tvivler jeg meget kraftigt på, at OB og Hummel i deres første trøje ville flytte sig så langt fra udgangspunktet som de trøjer her.
    og
    3) man laver nu til dags altid en eller anden form for præsentation eller "event" omkring lanceringen af en ny trøje, både for klubbens skyld, men så sandelig også for trøjesponsorens. Man smider ikke bare trøjen op på hjemmesiden uden nærmere forklaring.
    Fuldstændig spot on. Desværre er "træningstrøjen" så grim, at man må frygte hvor slem kamptrøjen bliver! SUK

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det er træningstrøjen.

    Tre grunde:

    1) Som regel når man laver aftaler med trøjesponsorer (her Carlsberg), så er der aftaler på plads om, hvor store logoerne er, hvor på trøjen de sidder, osv. No way Carlsberg ville acceptere, at deres logo pludselig er en fjerdedel så stort og flyttet helt op under hagen på spillerne.
    og
    2) Derudover tvivler jeg meget kraftigt på, at OB og Hummel i deres første trøje ville flytte sig så langt fra udgangspunktet som de trøjer her.
    og
    3) man laver nu til dags altid en eller anden form for præsentation eller "event" omkring lanceringen af en ny trøje, både for klubbens skyld, men så sandelig også for trøjesponsorens. Man smider ikke bare trøjen op på hjemmesiden uden nærmere forklaring.
    Exactly.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg håber bestemt ikke at dette er den nye spillerdragt. Som Bullshark skriver, så ville det være en fin træningsdragt. Den er sgu ikke ret fed, synes jeg.
    Det er træningstrøjen.

    Tre grunde:

    1) Som regel når man laver aftaler med trøjesponsorer (her Carlsberg), så er der aftaler på plads om, hvor store logoerne er, hvor på trøjen de sidder, osv. No way Carlsberg ville acceptere, at deres logo pludselig er en fjerdedel så stort og flyttet helt op under hagen på spillerne.
    og
    2) Derudover tvivler jeg meget kraftigt på, at OB og Hummel i deres første trøje ville flytte sig så langt fra udgangspunktet som de trøjer her.
    og
    3) man laver nu til dags altid en eller anden form for præsentation eller "event" omkring lanceringen af en ny trøje, både for klubbens skyld, men så sandelig også for trøjesponsorens. Man smider ikke bare trøjen op på hjemmesiden uden nærmere forklaring.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Det kan simpelthen ikke være spillerdragten.... Der er jo ingen striwer

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg håber bestemt ikke at dette er den nye spillerdragt. Som Bullshark skriver, så ville det være en fin træningsdragt. Den er sgu ikke ret fed, synes jeg.

    Leave a comment:


  • Bullshark
    replied
    Ja, spørgsmålet er så om det er spillertrøjen eller bare for at have noget på fra Hummel

    Leave a comment:

Working...
X