Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Venstresiden er slatten. Med salget af Emil har vi kun Falk, som ikke engang er venstrebenet. Derfor håber jeg da vi kigger i den retning fortsat, hvad rygtet med Fellah også indikerer. Det er ikke livsnødvendigt med en derovre, men bliver Falk skadet har vi på ingen måde optimale erstatninger parat derovre og så bliver det i hvert fald ikke top 6 i år
    Nu når Izunna er inde, kunne Rilwan da muligvis godt lokkes hertil. De er trods alt gode venner, og om han først kommer til sommer vil ikke gøre mig noget.

    Alle ved nok at jeg ikke er på "vi hader Falk"-siden, og vil derfor ikke have noget i mod han spiller på Venstre midt frem til sommer, skulle han blive skadet kunne Barrett jo prøves af på den plads.

    Får vi så Rilwan til sommer, er det ikke det værste der er sket.

    I øjeblikket har jeg en tro på at top 6 måske endda top 4, hvis vi fjerner de defensive hjerne blødninger og taber kampe med 4 mål. Men lad os se der er en uge endnu, og JH kan jo både sælge lidt flere og hente flere ind, jeg er spændt, mere spændt end jeg længe har været.

    Comment


      Spiller Rilwan egentligt ikke mest højre kant/midt - hvor vi allerede har Desler?

      Comment


        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...forhandlinger/

        Comment


          Ja, det lyder som om, at han afventer noget bedre :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            Spiller Rilwan egentligt ikke mest højre kant/midt - hvor vi allerede har Desler?
            Jeg mener han kan spille begge kanter, derfor jeg nævner ham, men kan da godt være jeg tager fejl, vil ikke være første gang :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jeg mener han kan spille begge kanter, derfor jeg nævner ham, men kan da godt være jeg tager fejl, vil ikke være første gang :)
              Jeg er heller ikke sikker, derfor jeg spørger :)
              Men der er en del der har nævnt ham, og jeg ville aldrig brokke mig over en spiller som ham. Men hvis han kun spiller højre ser jeg ikke den store grund til at forsøge med ham, er det til gengæld venstre siden - så er ville han være absolut klasse at hente.

              Comment


                Skægt som tingene har udviklet sig :- D

                Men som jeg ser det har vi til foråret endnu ikke svækket holdet fra start11 men fået en forstærkning i Izunna i forhold til Azer (på papiret i hvert fald) så rimelig tilfreds p.t. da det var en smertens område.

                4 klare men rutinerede fyld/reservespillere (Kirkeskov, Kryger, Matti, Emil) har forladt os plus vores 3. keeper (Radza) og de er erstattede af et ungdomstalent til U19 (Yao) samt to spillere fra 1. division (Tingager og Joan) så vi er vel reelt svækkede på bænken indtil videre, om end der formentligt er mere potentiale i de nye spillere.

                JH er allerede begyndt at tænke på næste sæson og det er der bestemt intet galt i. KEP og Joao er hentet direkte til start11 i vores slidte forsvar hvilket er ganske positivt.

                Tilbage står at der ikke er mange rygter om tilgange men at det næsten er sikkert at Zohore forlader os og at der længe har været bud efter Azer. Azer er som sagt erstattet og personligt kunne jeg godt bruge pengene fra ham til en ny CF ved siden af KEP eller allerede nu.

                Vi har AK og Festersen så tabet af Zohore er til at overskue selvom det er ærgerligt. Til gengæld mangler vi i den grad en ordentlig keeper og vi kan lige så godt finde en ny 1. keeper nu frem for til sommer - ingen ved om Falke kommer 100% tilbage (var han god nok fra start?) og hvorfor fylde op fra bunden af hierakiet?

                Men der er mere end 15 timer tilbage .... ;-)

                P.s. Erstatning af Falk kan ses på når Falk forlader os ... men der skal JH trods alt strenge sig lidt an ..
                Last edited by Plum; 01-02-2016, 08:37.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Azer er ikke erstattet.. Både KN og JH har udtalt at man vil have 4 centrale midtbanespillere og at man nu har det i Izunna,Makrini,Azer og JJT...
                  Så røg Azer skulle han erstattes.. Men han smutter nok ingen steder så sent

                  Comment


                    Man sidder jo altid og håber, at vi køber en brasiliansk U21-landsholdsspiller, men lige nu er det faktisk kun en målmand, som jeg mener er aktuelt. Jeg synes Jesper Hansen har sammensat et rigtig flot transfervindue.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Man sidder jo altid og håber, at vi køber en brasiliansk U21-landsholdsspiller, men lige nu er det faktisk kun en målmand, som jeg mener er aktuelt. Jeg synes Jesper Hansen har sammensat et rigtig flot transfervindue.
                      Ja bestemt et godkendt vindue indtil videre.. Men hvis Tørnæs ikke er på vej væk kommer der ingen målmand før til sommer..
                      Så dog gerne at vi hentede en erstatning for Zohore

                      Comment


                        En målmand der kan tage med hænder må være absolut førsteprioritet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja bestemt et godkendt vindue indtil videre.. Men hvis Tørnæs ikke er på vej væk kommer der ingen målmand før til sommer..
                          Så dog gerne at vi hentede en erstatning for Zohore
                          Specielt når, man tænker på, hvordan Kent gerne vil spille, så er en stor angriber noget, som han ofte har gjort brug af ved siden af en lille hurtig. Vi må dog også erkende, at angribere er dyre, og risikoen for at hente en spiller, der ikke har niveau den sidste dag er stor. Jeg ser gerne, at vi ikke henter flere Darko Bodul og David Löfquist-typer, men derimod henter spillere, som vi har scoutet over en længere periode.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja bestemt et godkendt vindue indtil videre.. Men hvis Tørnæs ikke er på vej væk kommer der ingen målmand før til sommer..
                            Så dog gerne at vi hentede en erstatning for Zohore
                            Og nu hører jeg lige, at Randers også er ude efter en stor stærk angriber, så det gør jo slet ikke markedet nemmere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Specielt når, man tænker på, hvordan Kent gerne vil spille, så er en stor angriber noget, som han ofte har gjort brug af ved siden af en lille hurtig. Vi må dog også erkende, at angribere er dyre, og risikoen for at hente en spiller, der ikke har niveau den sidste dag er stor. Jeg ser gerne, at vi ikke henter flere Darko Bodul og David Löfquist-typer, men derimod henter spillere, som vi har scoutet over en længere periode.
                              Helt enig.. Ikke flere Bodul's tak

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Og nu hører jeg lige, at Randers også er ude efter en stor stærk angriber, så det gør jo slet ikke markedet nemmere.
                                Ole Nielsen mod Jesper Hansen.
                                Den vinder Ole 10 ud af 10 gange.

                                Comment

                                Working...
                                X