Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det er godt at se at der er igangsat en oprydning i dette vindue, men der måtte nu også godt komme noget ind ...

    Indtil videre er der solgt ud fra bænken i form af Kirkeskov, Kryger, Matti og Emil, men der har også kun været tre tilgange hvor af de to først kommer på 1. holdet i næste sæson og så en 2. div. spiller der vel trods alt starter på bænken. Dertil en masse mental ballade med Falk.

    Buttom line så er vi jo ikke forstærket i dette vindue om end en oprydning er starter og på længere sigt er en god ting.

    Ønsker mig nu stadig en cm i dette vindue selvom "der ikke er noget at spille for" ... Et halvt år til at spille et hold sammen, placeringspenge og et godt afsæt til næste sæson med en top6 placering er jo trods alt ikke at fornægte ... en ny vm ville heller ikke gøre mig ked af det ...
    Helt enig. Hvis Falk bliver i foråret skal vi nok ikke sætte næsen op efter en kant spiller mere før til sommer..
    Men en klasse central midt som Izunna er det mindste at "forlange" vel.. Ville nu gerne have en central forsvarsspiller mere ind men det sker jo nok ikke før til sommer..

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Helt enig. Hvis Falk bliver i foråret skal vi nok ikke sætte næsen op efter en kant spiller mere før til sommer..
      Men en klasse central midt som Izunna er det mindste at "forlange" vel.. Ville nu gerne have en central forsvarsspiller mere ind men det sker jo nok ikke før til sommer..
      Tænker at Halgrimur, Lasse og Tingager er dem vi har i foråret og så er det vel et spørgsmål om KEP er en erstatning for Lasse eller om han får forlænget og så får vi nok ikke flere ... Med mindre Halgrimur bliver solgt med et halvt år tilbage ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Tænker at Halgrimur, Lasse og Tingager er dem vi har i foråret og så er det vel et spørgsmål om KEP er en erstatning for Lasse eller om han får forlænget og så får vi nok ikke flere ... Med mindre Halgrimur bliver solgt med et halvt år tilbage ...
        JH har udtalt at man vil have 4 stk midtforsvarer så jeg gætter på at det fra sommer hedder KEP,FT,HJ og så en ny med mindre at MP bliver beregnet som én af dem... Tror ikke Lasse bliver forlænget

        Comment


          #94
          4 ud og 1 ind(regner ikke Yao med da han er hentet til U19)

          19 marksspillere og 4 målmænd

          2 signings i de næste 8 dage er vel så ikke for meget at forlange af JH hvor Izunna meget gerne skulle være den ene...
          Og hvis man leger med den tanke at der skal hentes 1 mere, hvilken plads er så den vigtigste at få udfyldt?
          Hvis der ikke sælges flere og Falk bliver..

          Så ser start 11 nok sådan ud

          Koval
          OL HJ FT AS
          MD IU MeM RF
          RF KZ

          Med 4 målmænd i truppen bliver det nok ikke der der sker noget før til sommer selv om det er vores klart svageste punkt. Dog er det vel lidt underligt at Tørnæs slet ikke har fået spilletid og ikke er meldt skadet.
          Så er det vel VB der skinner lidt i øjnene som det svage punkt sammen med centerforsvaret. Og med signingen af KEP til sommer bliver der nok ikke justeret mere der før.. Så det er vel i venstresiden at der burde ske noget

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            4 ud og 1 ind(regner ikke Yao med da han er hentet til U19)

            19 marksspillere og 4 målmænd

            2 signings i de næste 8 dage er vel så ikke for meget at forlange af JH hvor Izunna meget gerne skulle være den ene...
            Og hvis man leger med den tanke at der skal hentes 1 mere, hvilken plads er så den vigtigste at få udfyldt?
            Hvis der ikke sælges flere og Falk bliver..

            Så ser start 11 nok sådan ud

            Koval
            OL HJ FT AS
            MD IU MeM RF
            RF KZ

            Med 4 målmænd i truppen bliver det nok ikke der der sker noget før til sommer selv om det er vores klart svageste punkt. Dog er det vel lidt underligt at Tørnæs slet ikke har fået spilletid og ikke er meldt skadet.
            Så er det vel VB der skinner lidt i øjnene som det svage punkt sammen med centerforsvaret. Og med signingen af KEP til sommer bliver der nok ikke justeret mere der før.. Så det er vel i venstresiden at der burde ske noget
            Det er overhovedet ikke for meget at forlange. Bliver falk er det ikke dødsens vigtigt at hente en udover Izunna, men jeg så gerne en ekstra mand til vores venstre kant. Bliver Falk skadet resulterer det en ret uoptimal situation hvor Greve eller måske Festersen rykkes tilbage, og det tror jeg bliver tamt. Derfor så jeg gerne vi sætter ind der allerede nu, selvom vedkommende måske ikke har direkte udsigt til en startplads hen over foråret

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              4 ud og 1 ind(regner ikke Yao med da han er hentet til U19)

              19 marksspillere og 4 målmænd

              2 signings i de næste 8 dage er vel så ikke for meget at forlange af JH hvor Izunna meget gerne skulle være den ene...
              Og hvis man leger med den tanke at der skal hentes 1 mere, hvilken plads er så den vigtigste at få udfyldt?
              Hvis der ikke sælges flere og Falk bliver..

              Så ser start 11 nok sådan ud

              Koval
              OL HJ FT AS
              MD IU MeM RF
              RF KZ

              Med 4 målmænd i truppen bliver det nok ikke der der sker noget før til sommer selv om det er vores klart svageste punkt. Dog er det vel lidt underligt at Tørnæs slet ikke har fået spilletid og ikke er meldt skadet.
              Så er det vel VB der skinner lidt i øjnene som det svage punkt sammen med centerforsvaret. Og med signingen af KEP til sommer bliver der nok ikke justeret mere der før.. Så det er vel i venstresiden at der burde ske noget
              Jeg synes du har listet situationen rigtig fint op. Jeg håber også meget på Izunna til den centrale midtbane og jeg tror også der bliver kigget på folk til venstresiden nu hvor Emil er væk og Falks situation også hurtigt kan tage en pludselig drejning hvis fck pludselig kommer op med lidt mønt.

              Jeg har dog også et lille håb om at der allerede nu bliver kigget på målmandssituationen. Ja vi har pt 4 målmænd men både Koval og Tørnæs har udløb til sommer, så jeg mener da det ville give god mening at skrive kontrakt med en målmand som har kontraktudløb til sommer. Jesper Rask i Hobro er en af de målmænd man vil kunne hente transferfrit fra sommer.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Jeg synes du har listet situationen rigtig fint op. Jeg håber også meget på Izunna til den centrale midtbane og jeg tror også der bliver kigget på folk til venstresiden nu hvor Emil er væk og Falks situation også hurtigt kan tage en pludselig drejning hvis fck pludselig kommer op med lidt mønt.

                Jeg har dog også et lille håb om at der allerede nu bliver kigget på målmandssituationen. Ja vi har pt 4 målmænd men både Koval og Tørnæs har udløb til sommer, så jeg mener da det ville give god mening at skrive kontrakt med en målmand som har kontraktudløb til sommer. Jesper Rask i Hobro er en af de målmænd man vil kunne hente transferfrit fra sommer.
                Virker lidt underligt med Tærnæs at han ikke har fået spilletid eller er meldt skadet. Så måske er noget igang der. Men tror ikke på det før sommervinduet..
                Rask fra Hobro er jeg sgu lidt lunken ved. Havde håbet på noget bedre. Mit indtryk af ham er at han ligger i ca samme niveau som Falkesgaard og jeg ville frygtelig gerne have en der bare lige var en tand bedre

                Comment


                  #98
                  Ka vi ikke få fat i Lindegaard til næste sæson ;)

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    4 ud og 1 ind(regner ikke Yao med da han er hentet til U19)

                    19 marksspillere og 4 målmænd

                    2 signings i de næste 8 dage er vel så ikke for meget at forlange af JH hvor Izunna meget gerne skulle være den ene...
                    Og hvis man leger med den tanke at der skal hentes 1 mere, hvilken plads er så den vigtigste at få udfyldt?
                    Hvis der ikke sælges flere og Falk bliver..

                    Så ser start 11 nok sådan ud

                    Koval
                    OL HJ FT AS
                    MD IU MeM RF
                    RF KZ

                    Med 4 målmænd i truppen bliver det nok ikke der der sker noget før til sommer selv om det er vores klart svageste punkt. Dog er det vel lidt underligt at Tørnæs slet ikke har fået spilletid og ikke er meldt skadet.
                    Så er det vel VB der skinner lidt i øjnene som det svage punkt sammen med centerforsvaret. Og med signingen af KEP til sommer bliver der nok ikke justeret mere der før.. Så det er vel i venstresiden at der burde ske noget
                    Fin opsummering: en central midt ind ville pynte gevaldigt, ligesom en god kantspiller ville det. Det ville skabe en smule mere kontinuitet, selv om vi stadig kigger på en sommer med sandsynligt farvel til 7-9 spillere. Hvis vi havde noget af en stamme, især på midtbanen, så ville det lette overgangen en del

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                      Ka vi ikke få fat i Lindegaard til næste sæson ;)
                      Tvivler. Der har han stadig kontrakt i sin PL klub..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Fin opsummering: en central midt ind ville pynte gevaldigt, ligesom en god kantspiller ville det. Det ville skabe en smule mere kontinuitet, selv om vi stadig kigger på en sommer med sandsynligt farvel til 7-9 spillere. Hvis vi havde noget af en stamme, især på midtbanen, så ville det lette overgangen en del
                        9 spillere er nok lige i overkanten tror jeg. Men vi må se. Tørnæs,Koval,Diarra,Falk og Anders Thomsen er næsten 100% ude. Lasse,Azer,Lucas er mere usikkert
                        Hvis vi har nogle midler at skyde med skal den sidste store oprydning nok ske til sommer...
                        Fyld ud.. Kvalitet og unge udviklingsspillere ind

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          9 spillere er nok lige i overkanten tror jeg. Men vi må se. Tørnæs,Koval,Diarra,Falk og Anders Thomsen er næsten 100% ude. Lasse,Azer,Lucas er mere usikkert
                          Hvis vi har nogle midler at skyde med skal den sidste store oprydning nok ske til sommer...
                          Fyld ud.. Kvalitet og unge udviklingsspillere ind
                          Læg Casper Radza og Magnus P til de nævnte + Ari og Haddi, der kun har et halvt år tilbage + Jacob Barett; så er der potentielt 13 spillere, hvor situationen skal afklares.
                          Jeg håber, at vi kan udvikle en spiller som Magnus P, beholder gerne Casper Radza, men her spørgsmålet mere, om han selv vil - der er svært med keeper-posten, og den skal vi meget gerne have på plads til sommer. Jacob Barrett har vi jo hørt er frustreret, ligesom Lucas J er det; spørgsmålet er så evt udleje mv.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Læg Casper Radza og Magnus P til de nævnte + Ari og Haddi, der kun har et halvt år tilbage + Jacob Barett; så er der potentielt 13 spillere, hvor situationen skal afklares.
                            Jeg håber, at vi kan udvikle en spiller som Magnus P, beholder gerne Casper Radza, men her spørgsmålet mere, om han selv vil - der er svært med keeper-posten, og den skal vi meget gerne have på plads til sommer. Jacob Barrett har vi jo hørt er frustreret, ligesom Lucas J er det; spørgsmålet er så evt udleje mv.
                            Mange muligheder og mange scenarier ja. Nu skal vi have bygget en stamme her i foråret og have optimeret til sommer..
                            Men der mangler stadig en del før jeg begynder at drømme om Top 6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Fin opsummering: en central midt ind ville pynte gevaldigt, ligesom en god kantspiller ville det. Det ville skabe en smule mere kontinuitet, selv om vi stadig kigger på en sommer med sandsynligt farvel til 7-9 spillere. Hvis vi havde noget af en stamme, især på midtbanen, så ville det lette overgangen en del
                              Jeg mener ikke en central midt er så nødvendig ud fra det der vises, men MEM og IU.
                              Til sommer jov, men nu her, ikke nødvendigvis.

                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              9 spillere er nok lige i overkanten tror jeg. Men vi må se. Tørnæs,Koval,Diarra,Falk og Anders Thomsen er næsten 100% ude. Lasse,Azer,Lucas er mere usikkert
                              Hvis vi har nogle midler at skyde med skal den sidste store oprydning nok ske til sommer...
                              Fyld ud.. Kvalitet og unge udviklingsspillere ind
                              Til sommer ryger der flere ud ja, men de grundsten der er lagt nu ser nu meget fint ud.


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mange muligheder og mange scenarier ja. Nu skal vi have bygget en stamme her i foråret og have optimeret til sommer..
                              Men der mangler stadig en del før jeg begynder at drømme om Top 6
                              Jeg synes vi er tættere på end vi har været i mange år.

                              Comment


                                Vi er bestemt tættere.. Meeeen... Much work to be done

                                Comment

                                Working...
                                X