Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvad er han så?
    Tja ??
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Kan vi ikke for en gangs skyld få en sportsdirektør, træner el. lignende som ikke er sovset ind i Superligaen i forvejen. Vi trænger til innovation og fornyelse.
      Sagtens: http://www.transfermarkt.co.uk/manag...ager/statistik

      men jeg tror at det er svært for Ole Bang Nielsen eller bestyrelsen at vurdere hvem der har et relevant netværk, forståelse for kulturen og den danske andedam når det kommer til en sportsdirektør ..... Der er det alt andet lige nemmere med en træner ..

      ellers er Brian Steen Nielsen oplagt for fysik og hårdt arbejde ... Og gammel fynbo jo ...

      Buchholtz står der faktisk også ... Eller hvad med Anders Bjerregaard ...

      http://www.transfermarkt.co.uk/frank.../trainer/10258
      Last edited by Plum; 07-12-2015, 00:19.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Falkesgaard har nu været skadet i 4 måneder og burde være klar til at genoptage træningen her engang i Januar..
        Når vi rammer første kamp i superligaen er det ca 6-6 1/2 måned efter hans operation... Det burde vel være nok som målmand tænker jeg.
        Men vi må se
        det tror jeg bestemt også er planen. Falkesgård fik så hit jeg vusker 2 år
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Og Toppel var om muligt endnu ringere med skoene end Koval. Det var sgu et fåtal af OB-fans, både her på forum og i min omgangskreds, som mente vi skulle beholde Toppel som førstekeeper. Hvis du mener det er fordi han skulle have været andenkeeper, så kan jeg til dels forstå dig. Vi havde alle (og jeg gætter på den sportslige ledelse inklusiv) håbet på en markant forstærkning på denne position. At de signede keepere så har vist sig på ingen måde at holde niveauet, peger tilbage på Jesper Hansen i sidste ende. Umiddelbart ville jeg, inden starten på denne sæson, gerne have skibbet Toppel til fordel for Falkesgaard og Koval. At de så har vist sig at være på nogenlunde samme, håbløse niveau er jo bare decideret tragisk og ødelæggende for vores sæson.
          lige for at dyrke lidt insekterotik, så er 4½ kamp måske lige en anelse for lidt at vurdere Falkesgård på. Potentialet hos ham ser imø bedre ud end hos Koval.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Tja ??
            Lige nøjagtig

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det tror jeg bestemt også er planen. Falkesgård fik så hit jeg vusker 2 år
              Ja han har til sommer 17

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Er der noget nyt om Falk eller Emil Larsen? Du skrev tidligere i aften at de kommer til studiet og tale om situationen.
                http://www.fyens.dk/sport/Emil-Larse...rtikel/2904662

                Comment


                  #68
                  Fornuftigt, de har også været hårde ved ham..

                  Comment


                    #69
                    Skuffende præstation i går. Alt var skidt, og jeg var nok mest af alt skuffet over vores fans - Folk var simpelthen bare ligeglade med stemningen. Ingen sang med, og den lille fanskare forrest på tribunen kunne ikke råbe folk op, primært fordi deres megafon var gået i stykker (de fik så en ny senere i kampen) men her havde FCK scoret til 2-0, så stemningen var helt død. Det endte med at de syngende fans opgav, og brugte mere tid på at brokke sig over folk som ikke sang med. En mand foran mig begyndt sågår at filme publikum, som ikke sang.. Han pegede på folk i hans lille video, og lovede dem tæsk.

                    Efter det gik op for folk at der ingen stemning ville blive til denne kamp, så begyndte en gruppe (heriblandt manden som filmede publikum) at synge "Der er så stille i Odense.. Stille i Odensee!".

                    Alt i alt.. En forfærdelig oplevelse for mig. På banen og udenfor banen. Eneste positive ting var FCKs gave til os. Huer og halstørklæder med OB logo, selvfølgelig.. Det varmede sgu, præcis som de havde lovet. :-)

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Skuffende præstation i går. Alt var skidt, og jeg var nok mest af alt skuffet over vores fans - Folk var simpelthen bare ligeglade med stemningen. Ingen sang med, og den lille fanskare forrest på tribunen kunne ikke råbe folk op, primært fordi deres megafon var gået i stykker (de fik så en ny senere i kampen) men her havde FCK scoret til 2-0, så stemningen var helt død. Det endte med at de syngende fans opgav, og brugte mere tid på at brokke sig over folk som ikke sang med. En mand foran mig begyndt sågår at filme publikum, som ikke sang.. Han pegede på folk i hans lille video, og lovede dem tæsk.

                      Efter det gik op for folk at der ingen stemning ville blive til denne kamp, så begyndte en gruppe (heriblandt manden som filmede publikum) at synge "Der er så stille i Odense.. Stille i Odensee!".

                      Alt i alt.. En forfærdelig oplevelse for mig. På banen og udenfor banen. Eneste positive ting var FCKs gave til os. Huer og halstørklæder med OB logo, selvfølgelig.. Det varmede sgu, præcis som de havde lovet. :-)
                      Ham der filmede illustrer meget godt en af grundene til at ingen gider at lave stemning .

                      Fanscenen er total fød og har været det længe , af mange årsager hvor af ovenstående blot er en af dem , en anden er de folk manden filmede .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Skuffende præstation i går. Alt var skidt, og jeg var nok mest af alt skuffet over vores fans - Folk var simpelthen bare ligeglade med stemningen. Ingen sang med, og den lille fanskare forrest på tribunen kunne ikke råbe folk op, primært fordi deres megafon var gået i stykker (de fik så en ny senere i kampen) men her havde FCK scoret til 2-0, så stemningen var helt død. Det endte med at de syngende fans opgav, og brugte mere tid på at brokke sig over folk som ikke sang med. En mand foran mig begyndt sågår at filme publikum, som ikke sang.. Han pegede på folk i hans lille video, og lovede dem tæsk.

                        Efter det gik op for folk at der ingen stemning ville blive til denne kamp, så begyndte en gruppe (heriblandt manden som filmede publikum) at synge "Der er så stille i Odense.. Stille i Odensee!".

                        Alt i alt.. En forfærdelig oplevelse for mig. På banen og udenfor banen. Eneste positive ting var FCKs gave til os. Huer og halstørklæder med OB logo, selvfølgelig.. Det varmede sgu, præcis som de havde lovet. :-)
                        Det lyder lidt som en sur oplevelse, især ham det gigantiske fjols med kameraet... I skulle have stoppet det op i røven på ham og så tvunget ham til at sidde ned resten af kampen... :-)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Man må sige, at der var klasseforskel i går. FCK spillede hurtigt og gik hårdt til den i duellerne. På den måde kommer OB ud af organisationen og så er enkeltspillerne i det defensive bare ikke gode nok mand for mand og mand mod mand. Det er der absolut ingen tvivl om. Men det kan der heldigvis rettes op på med de rette indkøb over de næste to vinduer, hvis JH magter opgaven (og det skal vi ikke diskutere lige nu, please - vi kender alles holdning til det emne :o))

                          De 3 forudgående kampe var modstanderne på et niveau, hvor OBs defensive organisation ikke bliver revet fra hinanden gang på gang - og de hold er der heldigvis nogle stykker af i ligaen. Så kan holdet præstere som et velorganiseret hold og chancen for point/sejr er pænt stor pga. af den meget fine offensiv - selv i går kunne man ikke have sagt det helt store, hvis OB havde scoret 4 - det er jo egentligt vanvittigt at tænke på. FCK havde jo så nok bare scoret 6 - men alligevel - offensiven kom frem til flere rigtig store chancer, som man egentligt burde/kunne have scoret på.

                          Alt i alt er kampen i går ikke en katastrofe, da man ikke skal måle sig med ligaens nummer et på nuværende tidspunkt. Det er vist det eneste rigtig "positive" at tage med fra i går ;o)

                          Comment


                            #73
                            For mig var det en katastrofe...

                            Sidste kamp inden pausen, vi har en chance for at følge op på en god periode, og faktisk slutte af så man kan sige det ser overraskende godt ud... Vi spiller i Parken, og vi vandt vores sidste kamp mod dem.... selvfølgelig skal vi da måle os selv op imod dem, ellers kunne vi lige så godt være blevet hjemme på Fyn...

                            I stedet ender det så bare med at vi hurtigt er tilbage i klodsmajor stilen... Det var ikke tæt på det gav point i går, det var ikke engang tæt på at være en ok indsats...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #74
                              Lasse Nielsen og Jonasson finder hinanden for første gang i sæsonen:

                              <script src="http://frontend.xstream.dk/nutvklip/player/embed?id=26407&targetId=embedPlayerHere26407&flash Vars=%7B%22vptags%22%3A%22%22%2C%22vpShares%22%3A% 22http%3A%2F%2Fwww.bold.dk%22%2C%22vpDomain%22%3A% 22http%3A%2F%2Fdk-sbs.videoplaza.tv%22%2C%22vpFlags%22%3A%22nooverla ys%22%2C%22closeButtonTimeout%22%3Anull%7D&flashPa rams=null&flashAttributes=null&width=800&locale=da _DK" type="text/javascript"></script>
                              <div id="embedPlayerHere26407"></div>

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                For mig var det en katastrofe...

                                Sidste kamp inden pausen, vi har en chance for at følge op på en god periode, og faktisk slutte af så man kan sige det ser overraskende godt ud... Vi spiller i Parken, og vi vandt vores sidste kamp mod dem.... selvfølgelig skal vi da måle os selv op imod dem, ellers kunne vi lige så godt være blevet hjemme på Fyn...

                                I stedet ender det så bare med at vi hurtigt er tilbage i klodsmajor stilen... Det var ikke tæt på det gav point i går, det var ikke engang tæt på at være en ok indsats...
                                Jeg bliver gang på gang overrasket over de komplet urealistiske og naive forventninger til holdet. Hvis man virkelig forventer at vi tager til Parken og vinder, så er der sgu ikke noget at sige til at ser er negativ stemning herinde. Vi spiller en ringe første halveg i går, hvor vores dårlige forsvar (anført af fan-favoritten Lasse Nielsen) dummer sig gang på gang. Men anden halveg er bestemt godkendt og vi skaber overraskende mange chancer mod et ellers stærkt FCK-hold.

                                Comment

                                Working...
                                X