Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det er mig en gåde, hvordan en målmand, der har adskillige CL-kampe for en noget større klub end OB på CV'et, og som har store klubber rendende efter sig, på den måde kan agere som noget, jeg vil kalde værre end en middelmådig målmand. Den usikkerhed konstant. De drops. De...ja, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige.

    Med den her erfaring, havde jeg hellere set Toppel i målet.

    Kovals eventyr som eftertragtet "topmålmand" må i den grad have fået sin ende efter den her halvsæson i OB.
    Jeg forstår ikke, at folk bliver ved med at tale Koval op på den måde. Han var stærk fysisk i en meget ung alder, derfor kom han tidligt frem. Klubben ville gerne hjælpe deres eget talent frem, så man gav ham kampe i diverse tuneringer, hvilket helt naturligt fik de store klubber til at kigge på ham. Talentet var desværre langt fra så stort som man håbede, så man begyndte at leje ham ud til mindre klubber, ikke engang en lille klub i Ukraine kunne bruge ham, hvorefter han så desværre blev tørret af på os...

    Jeg tror ikke på, at der er nogen store klubber efter ham, men jeg håber ligesom dig, at han er fortid til vinter.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Spilletid jo klart.. Fra start hver gang nej..
      Og specielt ikke hvis det betyder at Desler skal gemmes på backen.. Syntes det er åbenlyst at OL er vores bedste HB pt

      Men han kunne måske blive prøvet som venstrekant i KN's system når Falk og Emil smutter..
      Jeg er sådan set helt enig med dig. En halv time her og der er bare ikke nok til at rykke sig for alvor. Det har han prøvet, så han har fået snuset til tempoet og fået en ide om, hvad der skal til. Derfor synes jeg, at det er fint, at han har fået chancen fra start i de sidste fire (også fordi det er relativt "gratis" ift stillingen og alternativerne). Hvem ved, det kan jo netop også være et led i vurderingen af, hvad der skal når EL og RF er væk. Skal der død og pine hentes direkte forstærkninger for den ene af dem evt allerede til foråret, eller kan man køre igennem med Greve og de andre alternativer, og så fokusere på mere akutte behov (dem behøver jeg vist ikke at nævne ;-) )

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg forstår ikke, at folk bliver ved med at tale Koval op på den måde. Han var stærk fysisk i en meget ung alder, derfor kom han tidligt frem. Klubben ville gerne hjælpe deres eget talent frem, så man gav ham kampe i diverse tuneringer, hvilket helt naturligt fik de store klubber til at kigge på ham. Talentet var desværre langt fra så stort som man håbede, så man begyndte at leje ham ud til mindre klubber, ikke engang en lille klub i Ukraine kunne bruge ham, hvorefter han så desværre blev tørret af på os...

        Jeg tror ikke på, at der er nogen store klubber efter ham, men jeg håber ligesom dig, at han er fortid til vinter.
        Nu skal du ikke prøve at ødelægge noget ... JH havde altså set nogle meget fine videoer med ham inden han handlede 😜
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Jeg er sådan set helt enig med dig. En halv time her og der er bare ikke nok til at rykke sig for alvor. Det har han prøvet, så han har fået snuset til tempoet og fået en ide om, hvad der skal til. Derfor synes jeg, at det er fint, at han har fået chancen fra start i de sidste fire (også fordi det er relativt "gratis" ift stillingen og alternativerne). Hvem ved, det kan jo netop også være et led i vurderingen af, hvad der skal når EL og RF er væk. Skal der død og pine hentes direkte forstærkninger for den ene af dem evt allerede til foråret, eller kan man køre igennem med Greve og de andre alternativer, og så fokusere på mere akutte behov (dem behøver jeg vist ikke at nævne ;-) )
          Mener du Greves bedste position er på fløjen? Jeg synes nemlig, at han er for langsom til at kunne begå sig som fløjspiller på længere sigt. Jeg synes faktisk aldrig, at han har spillet bedre, end da han var central midtbanespiller under Ove.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg er sådan set helt enig med dig. En halv time her og der er bare ikke nok til at rykke sig for alvor. Det har han prøvet, så han har fået snuset til tempoet og fået en ide om, hvad der skal til. Derfor synes jeg, at det er fint, at han har fået chancen fra start i de sidste fire (også fordi det er relativt "gratis" ift stillingen og alternativerne). Hvem ved, det kan jo netop også være et led i vurderingen af, hvad der skal når EL og RF er væk. Skal der død og pine hentes direkte forstærkninger for den ene af dem evt allerede til foråret, eller kan man køre igennem med Greve og de andre alternativer, og så fokusere på mere akutte behov (dem behøver jeg vist ikke at nævne ;-) )
            Vores absolut mest akutte behov bliver for fjerde vindue i træk en ny sportsdirektør .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Mener du Greves bedste position er på fløjen? Jeg synes nemlig, at han er for langsom til at kunne begå sig som fløjspiller på længere sigt. Jeg synes faktisk aldrig, at han har spillet bedre, end da han var central midtbanespiller under Ove.
              Er han ikke angriber?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #52
                Enig .. Og PC er lige blevet fri ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Mener du Greves bedste position er på fløjen? Jeg synes nemlig, at han er for langsom til at kunne begå sig som fløjspiller på længere sigt. Jeg synes faktisk aldrig, at han har spillet bedre, end da han var central midtbanespiller under Ove.
                  Enig , har nævnt det før og bandet over det flere gange . Greve er ikke kantspiller .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Mener du Greves bedste position er på fløjen? Jeg synes nemlig, at han er for langsom til at kunne begå sig som fløjspiller på længere sigt. Jeg synes faktisk aldrig, at han har spillet bedre, end da han var central midtbanespiller under Ove.
                    Kan godt følge det med speeden (fart er jo altid lækkert), men synes, at det gør knap så meget med den må KN vil have kanterne til at agere på. Begge kanter trækker meget ind, og det er meget op til backerne at skabe bredden. Og så er det bare mere gratis at give tid på kanten frem for central midt.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Nu skal du ikke prøve at ødelægge noget ... JH havde altså set nogle meget fine videoer med ham inden han handlede 
                      Har du hørt om Chelsea-legendens Didier Drogbas granfætter? Han er en vidunderdreng og et fysisk monster! I en alder af kun 16 år og 35 dage debuterede han for mesterholdet i landets bedste række, lidt senere debuterede han i Champions League i mod Barcelona på Camp Nou, og blev den anden yngste debutant i Champions Leagues historie, dette vidundertalent har også rekorden som den yngste målscore i Superligaens historie.

                      Man kan tale de fleste spillere op til noget stort hvis man vil...
                      Last edited by RASH; 06-12-2015, 23:03.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Er han ikke angriber?
                        På ungdomsholdene var han, men hverken Ove eller Kent har brugt ham deroppe.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Mener du Greves bedste position er på fløjen? Jeg synes nemlig, at han er for langsom til at kunne begå sig som fløjspiller på længere sigt. Jeg synes faktisk aldrig, at han har spillet bedre, end da han var central midtbanespiller under Ove.
                          Nu er en fløjspiller under KN noget helt andet end under Ove Peee og TB..
                          De søger meget ind i banen og lader backen komme i overlap..

                          Men ja. Han gjorde det fint under Ove på midten. Det var bare i et helt andet system

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Enig , har nævnt det før og bandet over det flere gange . Greve er ikke kantspiller .
                            Hvad er han så?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Enig .. Og PC er lige blevet fri ...
                              Kan vi ikke for en gangs skyld få en sportsdirektør, træner el. lignende som ikke er sovset ind i Superligaen i forvejen. Vi trænger til innovation og fornyelse.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Har du hørt om Chelsea-legendens Didier Drogbas granfætter? Han er en vidunderdreng og et fysisk monster! I en alder af kun 16 år og 35 dage debuterede han for mesterholdet i landets bedste række, lidt senere debuterede han i Champions League i mod Barcelona på Camp Nou, og blev den anden yngste debutant i Champions Leagues historie, dette vidundertalent har også rekorden som den yngste målscore i Superligaens historie.

                                Man kan tale de fleste spillere op til noget stort hvis man vil...
                                Jep :-). Og Freddy Adu :-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X