Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.ob.dk/artikel/kryger-skfi...l-horsens.aspx

    Comment


      Det virker som om OB er ved at skaffe sig af med noget af "død-vægten". Så håber vi bare at det bliver en blanding af KEP-kvalitet og lovende tallenter, der hentes som erstatning - ikke flere middelmådige i slut 20erne, tak!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det virker som om OB er ved at skaffe sig af med noget af "død-vægten". Så håber vi bare at det bliver en blanding af KEP-kvalitet og lovende tallenter, der hentes som erstatning - ikke flere middelmådige i slut 20erne, tak!
        Ja det ser sådan ud. Emil,Diarra burde være de næste på listen

        Den store målmandskabale til sommer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          (Nu er det hele jo stadig hypotetisk, eftersom der ikke er meld noget ud)
          Men KEP og Aab skal jo også lige være med på den. De har stadig en chance for at nå noget i år, og det har vi ikke + KEP har udtalt, at han spiller færdig i foråret peger ikke i retning af, at han har lyst til at skifte nu. Desuden vader Aab ikke i kompetente afløsere i midterforsvaret, så medmindre de allerede nu henter en erstatning, kan jeg heller ikke se, at de skulle være specielt interesserede i et salg.
          Jeg er helt med på at der er mange ting der taler for at KEP spiller foråret videre i AaB, men jeg forstår ikke hvis OB ikke gør hvad der står i deres magt for at forstærke det midterforsvar her og nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg er helt med på at der er mange ting der taler for at KEP spiller foråret videre i AaB, men jeg forstår ikke hvis OB ikke gør hvad der står i deres magt for at forstærke det midterforsvar her og nu.
            Sakset fra tipsbladet:
            "Petersen, der har været AaB-spiller siden 2009, skifter først til OB til sommer, men fynboerne vil prøve at få ham tilknyttet truppen allerede nu, erfarer avisen."

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
              Sakset fra tipsbladet:
              "Petersen, der har været AaB-spiller siden 2009, skifter først til OB til sommer, men fynboerne vil prøve at få ham tilknyttet truppen allerede nu, erfarer avisen."
              Som har sakset det fra BT (hehe det her begynder at gå i ring)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Som har sakset det fra BT (hehe det her begynder at gå i ring)
                Jeps, det næste bliver Leif nede på fyns stifttidende der skriver han har det fra pålidelige kilder (hvilket er dette forum) :b

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  Jeps, det næste bliver Leif nede på fyns stifttidende der skriver han har det fra pålidelige kilder (hvilket er dette forum) :b

                  Comment


                    Mon ikke det her også betyder der kommer til at være ro på transferfronten resten af ugen? OB plejer gerne at ville præsentere flere spillere på samme tid såfremt timingen passer nogenlunde. Så med tanke på at KEP's ikke ligefrem har presset på da han alligevel ikke skifter med øjeblikkelig virkning og derfor sagtens kunne være skubbet, så kunne det godt ligne at der kommer til at gå en uges tid eller mere før det næste transfer-fix kommer.... hvis det kommer...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Jeg er helt med på at der er mange ting der taler for at KEP spiller foråret videre i AaB, men jeg forstår ikke hvis OB ikke gør hvad der står i deres magt for at forstærke det midterforsvar her og nu.
                      Det gør jeg så godt. Uanset hvordan vi agerer i det her vindue, tror jeg ikke på, at vi ender hverken i nedrykningsfare eller i topstriden. Denne sæson er for længst blevet (endnu) en mellemsæson, og for mig betyder det intet om vi bliver 8'er eller 5'er i ligaen. Hentede vi KEP nu, skulle vi også betale løn til en ekstra spiller her i foråret. Til sommer har LN kontraktudløb, og jeg forestiller mig, at han ikke får forlænget.

                      Jeg tror næste sæson bliver af vital betydning for vores muligheder for at agere økonomisk, på transfermarkedet og i forhold til sponsorer. Derfor skal der satses på at vi næste sæson står med truppen der kan komme i slutspillet - ikke nu. Med de mange kontraktudløb til sommer, kan KN for alvor få lov at sætte sit præg på truppen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        Det gør jeg så godt. Uanset hvordan vi agerer i det her vindue, tror jeg ikke på, at vi ender hverken i nedrykningsfare eller i topstriden. Denne sæson er for længst blevet (endnu) en mellemsæson, og for mig betyder det intet om vi bliver 8'er eller 5'er i ligaen. Hentede vi KEP nu, skulle vi også betale løn til en ekstra spiller her i foråret. Til sommer har LN kontraktudløb, og jeg forestiller mig, at han ikke får forlænget.

                        Jeg tror næste sæson bliver af vital betydning for vores muligheder for at agere økonomisk, på transfermarkedet og i forhold til sponsorer. Derfor skal der satses på at vi næste sæson står med truppen der kan komme i slutspillet - ikke nu. Med de mange kontraktudløb til sommer, kan KN for alvor få lov at sætte sit præg på truppen.
                        Men ved at hente nu, så kan KN teste hvem af dem som passer bedst samme på sigt. Altså HJ og KEP eller LN og KEP. alternativt, så spiller vores nye 2 meter mand sig på sammen med KEP.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                          Det gør jeg så godt. Uanset hvordan vi agerer i det her vindue, tror jeg ikke på, at vi ender hverken i nedrykningsfare eller i topstriden. Denne sæson er for længst blevet (endnu) en mellemsæson, og for mig betyder det intet om vi bliver 8'er eller 5'er i ligaen. Hentede vi KEP nu, skulle vi også betale løn til en ekstra spiller her i foråret. Til sommer har LN kontraktudløb, og jeg forestiller mig, at han ikke får forlænget.

                          Jeg tror næste sæson bliver af vital betydning for vores muligheder for at agere økonomisk, på transfermarkedet og i forhold til sponsorer. Derfor skal der satses på at vi næste sæson står med truppen der kan komme i slutspillet - ikke nu. Med de mange kontraktudløb til sommer, kan KN for alvor få lov at sætte sit præg på truppen.
                          Enig i det meste, men netop slutspillet gør imo, at det kan blive farligt at lurpasse for længe, hvis man f.eks. venter med at få lavet sine handler før til sidst i august. Fra næste år, bliver det for alvor vigtigt at komme godt ud af starthullerne, og når sommervinduet lukker i, så er 1/4 af grundspillet allerede overstået.

                          I KEP-situationen går det nok, men jeg håber virkelig, at man får adresseret nogle af de mangler der er og vil komme, her til vinter, så vi ikke står og skal genstarte igen til sommer, med en halv ny trup der skal spilles sammen med de tilbageværende, for så risikerer vi at skulle spille nogle halvtriste og i værste fald nervepirrende kampe i foråret 17'.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Men ved at hente nu, så kan KN teste hvem af dem som passer bedst samme på sigt. Altså HJ og KEP eller LN og KEP. alternativt, så spiller vores nye 2 meter mand sig på sammen med KEP.
                            Det kan der da slet ikke være tvivl om hvis man fulgte med i starten af sæsonen.

                            LN er ikke en spiller KN ser som en han vil bruge, han er kun inde nu fordi Diarra er så piv-ringe som han er.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Det kan der da slet ikke være tvivl om hvis man fulgte med i starten af sæsonen.

                              LN er ikke en spiller KN ser som en han vil bruge, han er kun inde nu fordi Diarra er så piv-ringe som han er.
                              Eller, fordi at Diarra aldrig nogensinde har været forsvarsspiller...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Eller, fordi at Diarra aldrig nogensinde har været forsvarsspiller...
                                Men han blev alligevel brugt dernede i starten af sæsonen i stedet for LN.

                                At der så ikke har været så stor forskel i forsvaret, ligemeget hvem af dem du brugte er en anden side af sagen.

                                Comment

                                Working...
                                X