HOLD nu op for en morgen at stå op til mange saftige solide rygter om tilgange af gode spillere. Izunna og KEP ligner signinger der løfter holdet markant. Det bliver nok spændende at komme til stadion igen i slutningen af februar- Bailley siger mig intet og wiki fortæller heller ikke meget om ham, men gode spillere er altid velkommen i OB
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Ja tak .. Rygter om spillere der kan forstærke os , det er sgu posetivt :-)
Mig endnu et posetivt rygte :
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-mund/5898700Last edited by Magge; 08-01-2016, 06:31.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægnej, jeg bruger ikke twitter. Det var helt tilfældigt at jeg skøjtede forbi min inaktive twitterkonto den dag."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Gad vide, om de laver samme nummer med ham som med AKJ?Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægGad vide, om de laver samme nummer med ham som med AKJ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægGad vide, om de laver samme nummer med ham som med AKJ?
Det virker også til, at KEP er ret så vellidt i AaB i det hele taget.
Comment
-
Kenneth Emil ville i min optik være en klassesigning, og tæt på noget af det bedste vi realistisk kan få, med mindre man rammer guld med en eller anden polsk eller congolesisk lottokupon.
En intelligent midterforsvarer med lederevner og titler på CV'et, er nogenlunde min vådeste drøm for vinduet lige nu, ud over den målmand som vi ikke får. KEP er en undervurderet spiller, der ville forstærke de fleste hold i ligaen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Inden vi går amok over Izunna, så kan det jo blive en lejeaftale. Han har 2½ år tilbage af sin kontrakt i Rusland og får sikkert en løn, der ligger noget over, hvad han kan få i OB. Naturligvis kan det være, at han bare vil væk og Perm er interesseret i at slippe ham, men det handler jo også om penge, så en lejeaftale, evt. med købsoption, virker måske mere sandsynlig end køb. En kort lejeaftale med en høj option ligner i min optik at pisse lidt bukserne; den har vi sandsynligvis ikke råd til at indfri alligevel. Så det bliver interessant at følge, men der er lige noget økonomi, som for mig lægger en dæmper på forventningerne om et køb.
Comment
Comment