Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlægVed godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)
Krydser alt, hvad jeg kan for, at han ikke havner i den pisgule trøje eller som en lakaj i plasticklubben på Østerbro.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægUden at jeg vil komme nærmere ind på, hvad jeg baserer mit gæt på, så vil jeg sige, at det lyder temmelig sandsynligtBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHUH..fornemmer min mave, at det ikke blot er DIN mavefornemmelse der får dig til at sige det. Du havde så vidt jeg husker en god kilde i sommers som holdt..mangler vi bare den legendariske "chuck-smiley"?
Bare han ryger til udlandet. Så sover vi alle trygt om natten.. Men se ham rende rundt og kysse logo'et på en pis gul trøje vil slå mit stribede hjerte i 1000 stykker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHUH..fornemmer min mave, at det ikke blot er DIN mavefornemmelse der får dig til at sige det. Du havde så vidt jeg husker en god kilde i sommers som holdt..mangler vi bare den legendariske "chuck-smiley"?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg har ingen "endegyldige beviser", hvis vi kan sige det sådan...blot observationer og indikationer, som jeg har brygget lidt videre på...og så sammenholdt med en anden debattørs indlæg, passer det ganske glimrende :-)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlægVed godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...varm-i-tyrkiet
Endnu en tyrkisk klub meldt interesseret i Azer. Hvis der er ild, hvor der er røg, så er både Azer og Falk måske snart videre. Og Emil kan også være på vej - der kan blive knald på til januar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...varm-i-tyrkiet
Endnu en tyrkisk klub meldt interesseret i Azer. Hvis der er ild, hvor der er røg, så er både Azer og Falk måske snart videre. Og Emil kan også være på vej - der kan blive knald på til januar.
Emil og Diarra er ligegyldige og vil sagtens kunne undværes uden et blip på radaren.. Azer er bestemt erstattelig men Falk vil selvfølgelig blive et kæmpe tab..
Men 5 mill og 500.000kr til rådighed i månedlige lønkroner giver også masser af muligheder.
Så må vi bare håbe at vi har den rigtige mand til at forvalte dem.
1 forsvarsspiller, 1 midtbane spiller og 1 kant spiller ville passe fint
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
1 forsvarsspiller, 1 midtbane spiller og 1 kant spiller ville passe fint
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg1 ordentlig målmand, en god midtbanespiller og f.eks. Jonas Borring til venstre kant. Hvis vi så er optimister og tæller Tingager som den centrale forsvarsspiller, så kunne jeg leve med det. Det ville tælle kraftigt op hos mig, hvis man kunne få sendt Koval hjem og skaffe en bare hæderlig målmand.
Jeg mener dog at man er nød til at finde noget mere kvalitet i CF. Så må de være 4 her i foråret hvor man kan bruge tiden at vurdere og lave den sidste justering til sommer.
Midtbanespiller og borring kunne vi sagtens blive enige om
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg1 ordentlig målmand, en god midtbanespiller og f.eks. Jonas Borring til venstre kant. Hvis vi så er optimister og tæller Tingager som den centrale forsvarsspiller, så kunne jeg leve med det. Det ville tælle kraftigt op hos mig, hvis man kunne få sendt Koval hjem og skaffe en bare hæderlig målmand.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægSpørgsmålet er vel om den sportslige ledelse ser Falkesgaard som den hæderlige målmand... og om han bliver klar til forårssæsonen.
Mvh
MaxHHTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Azer,Falk,Emil og meget gerne Diarra blev "solgt" ville det nok kunne give en 5 millioner i kassen samtidig med at der vil blive ca 500.000kr/måned til rådighed i lønkroner..
Emil og Diarra er ligegyldige og vil sagtens kunne undværes uden et blip på radaren.. Azer er bestemt erstattelig men Falk vil selvfølgelig blive et kæmpe tab..
Men 5 mill og 500.000kr til rådighed i månedlige lønkroner giver også masser af muligheder.
Så må vi bare håbe at vi har den rigtige mand til at forvalte dem.
1 forsvarsspiller, 1 midtbane spiller og 1 kant spiller ville passe fint817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment