Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
    Ved godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)
    Uden at jeg vil komme nærmere ind på, hvad jeg baserer mit gæt på, så vil jeg sige, at det lyder temmelig sandsynligt
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
      Ved godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)
      Jeg har også lige så løst fået af vide, at der næste fredag vil blive truffet en afgørelse mellem agent Mads Bach Lund og Falk. Pilen peger ikke på, at han forlænger med OB, desværre. :( Mit løse hearsay fortalte intet om, hvor karrieren skulle fortsætte efter OB, og heller ikke hvornår at skiftet skulle finde sted (nu eller til sommer).

      Krydser alt, hvad jeg kan for, at han ikke havner i den pisgule trøje eller som en lakaj i plasticklubben på Østerbro.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Uden at jeg vil komme nærmere ind på, hvad jeg baserer mit gæt på, så vil jeg sige, at det lyder temmelig sandsynligt
        HUH..fornemmer min mave, at det ikke blot er DIN mavefornemmelse der får dig til at sige det. Du havde så vidt jeg husker en god kilde i sommers som holdt..mangler vi bare den legendariske "chuck-smiley"?
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          HUH..fornemmer min mave, at det ikke blot er DIN mavefornemmelse der får dig til at sige det. Du havde så vidt jeg husker en god kilde i sommers som holdt..mangler vi bare den legendariske "chuck-smiley"?


          Bare han ryger til udlandet. Så sover vi alle trygt om natten.. Men se ham rende rundt og kysse logo'et på en pis gul trøje vil slå mit stribede hjerte i 1000 stykker

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            HUH..fornemmer min mave, at det ikke blot er DIN mavefornemmelse der får dig til at sige det. Du havde så vidt jeg husker en god kilde i sommers som holdt..mangler vi bare den legendariske "chuck-smiley"?
            Jeg har ingen "endegyldige beviser", hvis vi kan sige det sådan...blot observationer og indikationer, som jeg har brygget lidt videre på...og så sammenholdt med en anden debattørs indlæg, passer det ganske glimrende :-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Jeg har ingen "endegyldige beviser", hvis vi kan sige det sådan...blot observationer og indikationer, som jeg har brygget lidt videre på...og så sammenholdt med en anden debattørs indlæg, passer det ganske glimrende :-)
              stærkt nok og som andre siger så er ALT andet end en dansk klub acceptabelt
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                Ved godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)
                Det giver i hvert fald god mening: Holland lyder som en helt rigtig liga for ham. Falken er flyvefærdig; hvis Holland er målet, så skal han bare have kæmpe opbakning med herfra og alle de bedste ønsker for fremtiden.

                Comment


                  #38
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...varm-i-tyrkiet

                  Endnu en tyrkisk klub meldt interesseret i Azer. Hvis der er ild, hvor der er røg, så er både Azer og Falk måske snart videre. Og Emil kan også være på vej - der kan blive knald på til januar.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...varm-i-tyrkiet

                    Endnu en tyrkisk klub meldt interesseret i Azer. Hvis der er ild, hvor der er røg, så er både Azer og Falk måske snart videre. Og Emil kan også være på vej - der kan blive knald på til januar.
                    Hvis Azer,Falk,Emil og meget gerne Diarra blev "solgt" ville det nok kunne give en 5 millioner i kassen samtidig med at der vil blive ca 500.000kr/måned til rådighed i lønkroner..
                    Emil og Diarra er ligegyldige og vil sagtens kunne undværes uden et blip på radaren.. Azer er bestemt erstattelig men Falk vil selvfølgelig blive et kæmpe tab..

                    Men 5 mill og 500.000kr til rådighed i månedlige lønkroner giver også masser af muligheder.
                    Så må vi bare håbe at vi har den rigtige mand til at forvalte dem.

                    1 forsvarsspiller, 1 midtbane spiller og 1 kant spiller ville passe fint

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      1 forsvarsspiller, 1 midtbane spiller og 1 kant spiller ville passe fint
                      1 ordentlig målmand, en god midtbanespiller og f.eks. Jonas Borring til venstre kant. Hvis vi så er optimister og tæller Tingager som den centrale forsvarsspiller, så kunne jeg leve med det. Det ville tælle kraftigt op hos mig, hvis man kunne få sendt Koval hjem og skaffe en bare hæderlig målmand.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        1 ordentlig målmand, en god midtbanespiller og f.eks. Jonas Borring til venstre kant. Hvis vi så er optimister og tæller Tingager som den centrale forsvarsspiller, så kunne jeg leve med det. Det ville tælle kraftigt op hos mig, hvis man kunne få sendt Koval hjem og skaffe en bare hæderlig målmand.
                        Ja det er klart at hvis man kunne afhænde Koval ville det være bedst. Han er dyr og ubruglig..
                        Jeg mener dog at man er nød til at finde noget mere kvalitet i CF. Så må de være 4 her i foråret hvor man kan bruge tiden at vurdere og lave den sidste justering til sommer.
                        Midtbanespiller og borring kunne vi sagtens blive enige om

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          1 ordentlig målmand, en god midtbanespiller og f.eks. Jonas Borring til venstre kant. Hvis vi så er optimister og tæller Tingager som den centrale forsvarsspiller, så kunne jeg leve med det. Det ville tælle kraftigt op hos mig, hvis man kunne få sendt Koval hjem og skaffe en bare hæderlig målmand.
                          Spørgsmålet er vel om den sportslige ledelse ser Falkesgaard som den hæderlige målmand... og om han bliver klar til forårssæsonen.

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Spørgsmålet er vel om den sportslige ledelse ser Falkesgaard som den hæderlige målmand... og om han bliver klar til forårssæsonen.

                            Mvh

                            MaxHH
                            Det tænker jeg også... Jeg er ikke sikker på Falke blev hentet som 1. målmand, det lød ikke sådan i hvert fald, men han blev da hentet som en der skulle kæmpe om pladsen, og ikke bare som ren reserve... men der må alligevel være et stykke til at vi kan sige at han er 1. målmand igen i løbet af foråret... Det er en usikker størrelse ja...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Spørgsmålet er vel om den sportslige ledelse ser Falkesgaard som den hæderlige målmand... og om han bliver klar til forårssæsonen.

                              Mvh

                              MaxHH
                              Hvis han bliver klar kunne vi jo så bare sende Koval hjem alligevel

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis Azer,Falk,Emil og meget gerne Diarra blev "solgt" ville det nok kunne give en 5 millioner i kassen samtidig med at der vil blive ca 500.000kr/måned til rådighed i lønkroner..
                                Emil og Diarra er ligegyldige og vil sagtens kunne undværes uden et blip på radaren.. Azer er bestemt erstattelig men Falk vil selvfølgelig blive et kæmpe tab..

                                Men 5 mill og 500.000kr til rådighed i månedlige lønkroner giver også masser af muligheder.
                                Så må vi bare håbe at vi har den rigtige mand til at forvalte dem.

                                1 forsvarsspiller, 1 midtbane spiller og 1 kant spiller ville passe fint
                                Tror 5 mill er meget højt sat .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X