Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægEmil Larsen passer da overhovedet ikke til Esbjerg. De ligger i bunden og det kræves at alle 11 mand på banen arbejder hårdt for holdet. Jeg tror ikke, at der er nogle superligaklubber der vil røre ham lige nu. Mon ikke det bliver Lyngby?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af københavnstinker Se indlægemil larsen passer da overhovedet ikke til esbjerg. De ligger i bunden og det kræves at alle 11 mand på banen arbejder hårdt for holdet. Jeg tror ikke, at der er nogle superligaklubber der vil røre ham lige nu. Mon ikke det bliver lyngby?
ssshhhhhhhhhhhhhhh
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg ved at jeg kæmper en umulig kamp, men lad mig da citere John Lennon:
Imagine..
Bruce "The Boss" Springsteen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
Bliver spillet på McKluuds Bar hver gang vi har vundet. (Eller spillet uafgjort)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlægVed godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)
Comment
Comment