Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Umuligt at vide. Det kan jo været helt nyopstået interesse pga salg af en eller anden spiller på den anden side af atlanten. Og de har vel relativt mange penge derovre..???..
    Så det kan vel være et "Zohore-bud" som vi næsten ikke kan sige nej til. Hvad enten der er på Diarra, Busuladzic eller Festersen...
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      Diarra, Lucas og Tørnes.. Det må være én af dem. Jeg tror dog ikke at det bliver Tørnes, med mindre OB har en plan med en anden keeper.

      Comment


        Personligt har jeg en ide om at Tørnes bliver byttet ud med Frederik Schram
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          Kunne man håbe på det er Koval der stopper, fordi et eller andet hold vil have ham fra ukrainerne nu..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Kunne man håbe på det er Koval der stopper, fordi et eller andet hold vil have ham fra ukrainerne nu..?
            Håbe, tja. Man kan i hvert fald drømme om det. Lyder dog ikke som noget der vil dukke op 1œ time efter "Vinduet er lukket for os".

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Håbe, tja. Man kan i hvert fald drømme om det. Lyder dog ikke som noget der vil dukke op 1œ time efter "Vinduet er lukket for os".
              Lad os bare sige at F5 ikke er gået på ferie endnu... heller ikke JH...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                Personligt har jeg en ide om at Tørnes bliver byttet ud med Frederik Schram
                Han var til prøvetræning i Sønderjyske, men har ikke hørt/kunnet finde noget om hvorvidt der kom noget ud af det.

                Comment


                  Det er Azer...

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/azer-busuladzic-kan-havne-i-usa
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Svært at tyde, om det er noget der er lige oppe over. Men er vel hverken en spiller, som man satser på, på langt sigt, eller som man vil stå og savne i foråret med Izunna inde af døren. Bredde virker ikke til at være noget man giver en fuck for.

                    Når det så er sagt, kunne det også sagtens først blive effektueret til sommer. Atlanta skal jo sådan set bare have et hold klar til om 13 måneder, så det haster jo ikke ligefrem. For Azer vil det selvfølgelig også kunne blive en kæmpe oplevelse at skulle spille for det her helt nye hold, og på et splinternyt stadion af højeste teknologiske og arkitektoniske kaliber der findes, med plads til 65.000.
                    Last edited by Sheed; 01-02-2016, 14:03.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Personligt har jeg en ide om at Tørnes bliver byttet ud med Frederik Schram
                      Så vidt jeg har hørt, skiltes han og klubben ikke som bedste venner sidst han var her, så det tror jeg ikke at du skal regne med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Når det så er sagt, kunne det også sagtens først blive effektueret til sommer. Atlanta skal jo sådan set bare have et hold klar til om 13 måneder, så det haster jo ikke ligefrem. For Azer vil det selvfølgelig også kunne blive en kæmpe oplevelse at skulle spille for det her helt nye hold, og på et splinternyt stadion af højeste teknologiske og arkitektoniske kaliber der findes, med plads til 65.000.
                        Der står i hvert fald, at der ikke er kontakt ml klubberne, så det tyder på et sommerskifte.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Personligt har jeg en ide om at Tørnes bliver byttet ud med Frederik Schram
                          Frederik Schram har jo været i OB før og han anses for at være et kæmpe målmandstalent som har mulighed for at komme til EM til sommer. Han er vist fast på u21 landsholdet for Island. Jeg ville gerne bytte Tørnes ud med Schram.

                          Comment


                            Conte/Nestor, der er irriterende, men normalt velinformeret, skriver at Brøndby(!) smed et bud på Emil for et par uger siden, inden han røg til Amerika.

                            Mærkeligt at den ikke gik!

                            http://tipsbladet.dk/blog/contenesto...upersalgligaen
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              For lige at sætte tingene i relief: 29.000 har allerede reserveret sæsonkort til det nye Atlanta-hold, når de debuterer i MLS i 2017! Altså til et hold der reelt ikke rigtigt eksisterer endnu, og som kun har én spiller registreret, en græsk målmand. Jeg forstår godt, hvis man synes det kunne være en spændende oplevelse at være med fra start.

                              https://www.youtube.com/watch?v=SPKP7FaiqEE

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Conte/Nestor, der er irriterende, men normalt velinformeret, skriver at Brøndby(!) smed et bud på Emil for et par uger siden, inden han røg til Amerika.

                                Mærkeligt at den ikke gik!

                                http://tipsbladet.dk/blog/contenesto...upersalgligaen
                                Na, de havde ja allerede en historie med hinanden...
                                Og måske Emil frygtede ja lægtjekken. .. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X