Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    En ny målmand? Har vi ikke 3 på kontrakt i forvejen...? Vi kan blive enige om, at 1 stadig er skadet, Tørnes er væk til sommer osv., men der vokser jo stadig ikke penge på træerne.

    At hente en ny midterforsvarer ville være galskab i mine øjne.

    Vi har i forvejen HJ, Lasse, Tingager og M. Pedersen virker til at være 4. valg i midterforsvaret. Diarra kan spille der som 5. valg.

    Vi henter KEP og Joao til sommer, hvoraf Joao har spillet meget i midterforsvaret i Vejle, hvor man har været meget glade for ham.


    Hvis vi henter en nu, vil vi have 6 der kan spille der lige nu, og til sommer vil vi stadig have 6 der kan spille der (Ny, HJ, Tingager, KEP, Magnus, Joao) - hvis Lasse og Diarra ikke forlænger. Af spillere, der kun kan spille stopper ville vi have KEP, Tingager, Ny og HJ. Det ville da være grotesk at bruge så mange lønpenge på at have ekstra, ekstra gardering i midterforsvaret.
    Jeg vil gerne medgive, at jeg lige havde glemt Vejle-manden!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Tørnes gjorde det vel hæderligt i de få kampe han nåede. Han har ikke "niveau", mjaa, måske ikke. Men det er jo derfor han er 2. keeper.

      Koval slipper vi nok ikke af med, og han tjener vist godt. Selv hvis vi kun betaler en mindre procentdel af hans løn, er det nok stadig en del penge, og jeg er 98% sikker på at han er 1. valg i foråret. Det har jeg det egentlig fint med, i modsætning til en del andre.

      Jeg håber man satser på Falkesgaard når han er klar igen; Jeg er blevet fortalt at Lars Høgh ser et stort lys i ham. Og på den baggrund synes jeg det ville være spøjst at hente endnu en keeper ind. Så hellere rykke en ung målmand op som 3. valg.
      Så kan man lige så godt gøre det til sommer; det giver ikke mening at hente endnu en løntung keeper ind, medmindre man er sikker på at han er bedre end Koval fra dag 1; og kan konkurrere med Falkesgaard på længere sigt.

      Det ville lugte lidt for meget af FM at hente endnu en keeper nu, og ikke så meget af økonomisk og logisk virkelighed. Men det er jo bare min mening.
      Problemet i din ligning her er vel at Tørnæs ikke er set til træning i et stykke tid og han har ikke været udtaget til nogle træningskampe..
      Skadet eller på vej væk aner vi dødelige ikke... Måske er han mirakuløst tilbage tirsdag når vinduet lige er lukket og det ikke er lykkedes ham at finde en ny klub

      Falkesgaard er igang med genoptræning og er nok først klar i April engang..

      Så er der Koval og en U17 målmand tilbage..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Problemet i din ligning her er vel at Tørnæs ikke er set til træning i et stykke tid og han har ikke været udtaget til nogle træningskampe..
        Skadet eller på vej væk aner vi dødelige ikke... Måske er han mirakuløst tilbage tirsdag når vinduet lige er lukket og det ikke er lykkedes ham at finde en ny klub

        Falkesgaard er igang med genoptræning og er nok først klar i April engang..

        Så er der Koval og en U17 målmand tilbage..
        Ja, hvis Tørnes er væk da! Jeg håber da sandelig også man overvejer en erstatning hvis Tørnes ikke fortsætter her, men mon ikke Kent ved det bedre. Jeg ser stadig ingen ko på isen. Lad os nu lige se om Tørnes ikke er her i foråret først; så kan vi med rette kritisere ledelsen hvis han ikke er, Koval går i stykker, og vi må trækkes med en u17 keeper derefter.

        Jeg er mere bekymret omkring venstrekanten. Men den tager Falk vel, og så kan Edmundsson, Greve og Yao få lidt spilletid hvis det passer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Problemet i din ligning her er vel at Tørnæs ikke er set til træning i et stykke tid og han har ikke været udtaget til nogle træningskampe..
          Skadet eller på vej væk aner vi dødelige ikke... Måske er han mirakuløst tilbage tirsdag når vinduet lige er lukket og det ikke er lykkedes ham at finde en ny klub

          Falkesgaard er igang med genoptræning og er nok først klar i April engang..

          Så er der Koval og en U17 målmand tilbage..
          Tørnes har haft en man flue (influenza) og har derfor ikke trænet så meget og Falkesgaard er på vej tilbag, så vi har 3 keeper...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
            Tørnes har haft en man flue (influenza) og har derfor ikke trænet så meget og Falkesgaard er på vej tilbag, så vi har 3 keeper...
            God kilde eller kvalificeret gæt?

            Comment


              Overhørte til træning, da kent Nielsen, mobbet ham med det.... samme træning blev Kenneth zohore mobbet med hans grønne fodbold støvler.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                Overhørte til træning, da kent Nielsen, mobbet ham med det.... samme træning blev Kenneth zohore mobbet med hans grønne fodbold støvler.
                Så er der jo ingen ko på isen.

                En influenza kommer han sig relativt hurtigt over, der er jo stadig en måned til 1. kamp. Og han er keeper, så det vil næppe påvirke grundformen meget.

                Comment


                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ansfer/5931504

                  http://www.walesonline.co.uk/sport/f...ohore-10814500

                  Zohore-skiftet har fået grønt lys af Football League - det lyder som en done deal.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                    Tørnes har haft en man flue (influenza) og har derfor ikke trænet så meget og Falkesgaard er på vej tilbag, så vi har 3 keeper...
                    Jammen så er den ko da fjernet fra isen.. Det er sgu bare sjovt at man på intet tidspunkt når man har udtaget trupper skrevet at " Tørnæs er ude med sygdom"..
                    Alle andre der er i truppen og ikke var med mod Horsens og Køge fik man en update på. Undtagen Tørnæs..
                    Men det ville da glæde mig hvis Falkesgaard blev klar før tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ansfer/5931504

                      http://www.walesonline.co.uk/sport/f...ohore-10814500

                      Zohore-skiftet har fået grønt lys af Football League - det lyder som en done deal.
                      Inden man poster sådan noget kan man altså godt lige lede 14 tråde igennem.. Og de sidste 10 sider i hver...
                      Hvis du havde gjort dette ville du have set at dette er postet for nogle timer siden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Inden man poster sådan noget kan man altså godt lige lede 14 tråde igennem.. Og de sidste 10 sider i hver...
                        Hvis du havde gjort dette ville du have set at dette er postet for nogle timer siden
                        - det var bare så uoverskueligt:-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          - det var bare så uoverskueligt:-)
                          Hellere postet 2 gange end slet ikke

                          Comment


                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5931673.ece

                            Følger helt sikkert med hele dagen her;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5931673.ece

                              Følger helt sikkert med hele dagen her;-)
                              Samme her

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Samme her
                                Også jeg. Har stillet det første spørgsmål omkring OB. Dejligt med et hurtigt svar.

                                Comment

                                Working...
                                X