Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Kunne det tænkes at zohore handlen allerede er lukket men af transferstrategi først blir offentliggjort i morgen i sidste øjeblik? Tænker nogle klubber måske vil presse citronen ved evt. OB bud hvis de ved vi lige har scoret 10 mil. Og da det er en noget anderledes og lunken handel er det måske også i Cardiffs interesse... Bare lidt tanker herfra 
    Tror nu bare at handlen trækker ud fordi den er kompliceret
    Men kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig at JH ikke arbejder på lidt ekstra forstærkninger når da nu er lidt at lege med

    Comment


      Hvis vi kunne bruge alle 10 mill hvem skulle vi så købe/hente ?

      - Jesper Hansen målmand
      - KEP nu og her
      - den nye fra sønderjydske ( VB )
      - ??

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror nu bare at handlen trækker ud fordi den er kompliceret
        Men kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig at JH ikke arbejder på lidt ekstra forstærkninger når da nu er lidt at lege med
        det håber jeg satme han gør
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          Hvis vi kunne bruge alle 10 mill hvem skulle vi så købe/hente ?

          - Jesper Hansen målmand
          - KEP nu og her
          - den nye fra sønderjydske ( VB )
          - ??
          KEP er på ingen måder realistisk her og nu. Han og AAB er med i guldkampen så den tror jeg ikke på. Men vi er nødt til og hente en keeper. Baily fra celtic er mit bud.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
            Hvis vi kunne bruge alle 10 mill hvem skulle vi så købe/hente ?

            - Jesper Hansen målmand
            - KEP nu og her
            - den nye fra sønderjydske ( VB )
            - ??
            En målmand + en centerforsvarer med niveau (ikke en partner med niveau ;o))

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              En målmand + en centerforsvarer med niveau (ikke en partner med niveau ;o))
              Hahaha - "centerforsvarer med niveau": er det sådan en, der ankommer første dag i klubben, fortærer en tallerken speltsalat, sætter hænderne i siden og spørger så: 1) hvordan er din økonomi? 2) er du ambitiøs og vil noget? 3) du er vel ikke bundet til nogen andre,, vel? 4) Nu er jeg sådan ret attraktiv, hvis jeg selv skal sige det, så hvor meget er du villig til at gøre ud af dig selv for min skyld?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Hahaha - "centerforsvarer med niveau": er det sådan en, der ankommer første dag i klubben, fortærer en tallerken speltsalat, sætter hænderne i siden og spørger så: 1) hvordan er din økonomi? 2) er du ambitiøs og vil noget? 3) du er vel ikke bundet til nogen andre,, vel? 4) Nu er jeg sådan ret attraktiv, hvis jeg selv skal sige det, så hvor meget er du villig til at gøre ud af dig selv for min skyld?
                hehehe - en centerforsvarer, der har væsentligt højere sportsligt niveau end de nuværende to "faste".

                Comment


                  Snart kun et døgn tilbage til deadline.
                  Synes, det er foruroligende stille mht. rygter (udover lige Zohores afgang, der ikke er bekræftet endnu).

                  I mine øjne kan vi helt klart ikke gå foråret i møde uden at hente en ekstra målmand - og gerne en ny 1.-keeper.

                  ...og så har jeg sådan en tåbelig naiv drøm om, at man fra nu af kun henter spillere, der forstærker truppen, og ikke kun supplerer truppen antalsmæssigt, medmindre det er unge talenter med udvikling for øje.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    Hvis vi kunne bruge alle 10 mill hvem skulle vi så købe/hente ?

                    - Jesper Hansen målmand
                    - KEP nu og her
                    - den nye fra sønderjydske ( VB )
                    - ??
                    Nej, til KEP og ham fra SE.
                    KEP og AaB er med i medaljeræset, så det ville ikke give mening.
                    Og vi har Ari på VB'en hele foråret, så vi kan sagtens vente.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Snart kun et døgn tilbage til deadline.
                      Synes, det er foruroligende stille mht. rygter (udover lige Zohores afgang, der ikke er bekræftet endnu).

                      I mine øjne kan vi helt klart ikke gå foråret i møde uden at hente en ekstra målmand - og gerne en ny 1.-keeper.

                      ...og så har jeg sådan en tåbelig naiv drøm om, at man fra nu af kun henter spillere, der forstærker truppen, og ikke kun supplerer truppen antalsmæssigt, medmindre det er unge talenter med udvikling for øje.
                      Tja. Vores sidste 2 signings blev officielle uden så meget som et pip i medierne inden...
                      Men jeg er ganske enig i dine betragtninger

                      Comment


                        En ny målmand? Har vi ikke 3 på kontrakt i forvejen...? Vi kan blive enige om, at 1 stadig er skadet, Tørnes er væk til sommer osv., men der vokser jo stadig ikke penge på træerne.

                        At hente en ny midterforsvarer ville være galskab i mine øjne.

                        Vi har i forvejen HJ, Lasse, Tingager og M. Pedersen virker til at være 4. valg i midterforsvaret. Diarra kan spille der som 5. valg.

                        Vi henter KEP og Joao til sommer, hvoraf Joao har spillet meget i midterforsvaret i Vejle, hvor man har været meget glade for ham.

                        Hvis vi henter en nu, vil vi have 6 der kan spille der lige nu, og til sommer vil vi stadig have 6 der kan spille der (Ny, HJ, Tingager, KEP, Magnus, Joao) - hvis Lasse og Diarra ikke forlænger. Af spillere, der kun kan spille stopper ville vi have KEP, Tingager, Ny og HJ. Det ville da være grotesk at bruge så mange lønpenge på at have ekstra, ekstra gardering i midterforsvaret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          En ny målmand? Har vi ikke 3 på kontrakt i forvejen...? Vi kan blive enige om, at 1 stadig er skadet, Tørnes er væk til sommer osv., men der vokser jo stadig ikke penge på træerne.

                          At hente en ny midterforsvarer ville være galskab i mine øjne.

                          Vi har i forvejen HJ, Lasse, Tingager og M. Pedersen virker til at være 4. valg i midterforsvaret. Diarra kan spille der som 5. valg.

                          Vi henter KEP og Joao til sommer, hvoraf Joao har spillet meget i midterforsvaret i Vejle, hvor man har været meget glade for ham.

                          Hvis vi henter en nu, vil vi have 6 der kan spille der lige nu, og til sommer vil vi stadig have 6 der kan spille der (Ny, HJ, Tingager, KEP, Magnus, Joao) - hvis Lasse og Diarra ikke forlænger. Af spillere, der kun kan spille stopper ville vi have KEP, Tingager, Ny og HJ. Det ville da være grotesk at bruge så mange lønpenge på at have ekstra, ekstra gardering i midterforsvaret.
                          Jo, vi har tre på kontrakt....den ene spiller med ret stor sandsynlighed ikke i foråret (ikke ret mange kampe i hvert fald) - Falke.
                          Tørnæs har slet ikke niveau, og er åbenbart "forsvundet"...
                          Det efterlader os så med Koval.
                          To af de tre nævnte synes væk til sommer.

                          Derfor.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jo, vi har tre på kontrakt....den ene spiller med ret stor sandsynlighed ikke i foråret (ikke ret mange kampe i hvert fald) - Falke.
                            Tørnæs har slet ikke niveau, og er åbenbart "forsvundet"...
                            Det efterlader os så med Koval.
                            To af de tre nævnte synes væk til sommer.

                            Derfor.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jo, vi har tre på kontrakt....den ene spiller med ret stor sandsynlighed ikke i foråret (ikke ret mange kampe i hvert fald) - Falke.
                              Tørnæs har slet ikke niveau, og er åbenbart "forsvundet"...
                              Det efterlader os så med Koval.
                              To af de tre nævnte synes væk til sommer.

                              Derfor.
                              + 1
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Jo, vi har tre på kontrakt....den ene spiller med ret stor sandsynlighed ikke i foråret (ikke ret mange kampe i hvert fald) - Falke.
                                Tørnæs har slet ikke niveau, og er åbenbart "forsvundet"...
                                Det efterlader os så med Koval.
                                To af de tre nævnte synes væk til sommer.

                                Derfor.
                                Tørnes gjorde det vel hæderligt i de få kampe han nåede. Han har ikke "niveau", mjaa, måske ikke. Men det er jo derfor han er 2. keeper.

                                Koval slipper vi nok ikke af med, og han tjener vist godt. Selv hvis vi kun betaler en mindre procentdel af hans løn, er det nok stadig en del penge, og jeg er 98% sikker på at han er 1. valg i foråret. Det har jeg det egentlig fint med, i modsætning til en del andre.

                                Jeg håber man satser på Falkesgaard når han er klar igen; Jeg er blevet fortalt at Lars Høgh ser et stort lys i ham. Og på den baggrund synes jeg det ville være spøjst at hente endnu en keeper ind. Så hellere rykke en ung målmand op som 3. valg i foråret.

                                Så kan man lige så hente ny keeper til sommer; det giver ikke mening at hente endnu en løntung keeper ind, medmindre man er sikker på at han er bedre end Koval fra dag 1; og kan konkurrere med Falkesgaard på længere sigt.

                                Det ville lugte lidt for meget af FM at hente endnu en keeper nu, og ikke så meget af økonomisk og logisk virkelighed. Men det er jo bare min mening.
                                Last edited by anglicantian; 31-01-2016, 21:00.

                                Comment

                                Working...
                                X