Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-ob-spiller
Tyrkernes scout bekræfter, at han var der for at kigge på Azer
Comment
-
Interessen er der åbenbart stadig. Er egentlig ok tilfreds med at have ham i truppen, men i min verden er han kun til back-up og ikke til startelveren. Derfor vil det være fint at sende ham videre - især hvis vi så samtidig lander Izuna
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...urer-paa-ober/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægInteressen er der åbenbart stadig. Er egentlig ok tilfreds med at have ham i truppen, men i min verden er han kun til back-up og ikke til startelveren. Derfor vil det være fint at sende ham videre - især hvis vi så samtidig lander Izuna
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...urer-paa-ober/
Mon dog vi har råd til at hente endnu en profil bare for at sætte ham på bænken?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi skal have 4 stk til de 2 pladser på midten ville det være ok med Azer og JJT som reserve for Makrini og Izunna..
Mon dog vi har råd til at hente endnu en profil bare for at sætte ham på bænken?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi skal have 4 stk til de 2 pladser på midten ville det være ok med Azer og JJT som reserve for Makrini og Izunna..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHallgrimur er vel også oprindeligt defensiv midt? Så han vil bestemt også kunne rykkes derop, hvis det skulle gå helt galt.
De 4 før nævnte burde kunne gøre det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægTænker også at et salg af ham kan være forudsætningen for at hente Izunna eller en anden midtbaneprofil. På den anden side skal vi vel have fire centrale midtbanespillere i truppen? Ellers risikerer vi bare at Ari bliver brugt der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan han muligvis. Men han er jo bare generelt ringe i boldomgang og er pænt langsom.. Så for mig er han ikke en mulighed..
De 4 før nævnte burde kunne gøre det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg er helt enig med dig, men skulle det utænkelige ske, at tre af dem går hen og bliver skadet / karantæne, jamen så er han også en mulighed.. Pointen var bare at vi er udmærket dækket ind på den position. :)
Hallgrimur ville være en katastrofe på den plads og er reelt ikke en mulighed, hvis vi da ikke ønsker at forværre chancerne for sejr ganske betragteligt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg er helt enig med dig, men skulle det utænkelige ske, at tre af dem går hen og bliver skadet / karantæne, jamen så er han også en mulighed.. Pointen var bare at vi er udmærket dækket ind på den position. :)
Comment
Comment