Azer bliver efter sigende synet af en tyrkisk klub i aften: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...piller-mod-fck
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægAzer bliver efter sigende synet af en tyrkisk klub i aften: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...piller-mod-fck
Mvh
MaxHH
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa hvis man kan få 1-2 millioner for ham så sælg endelig..
På trods af at han faktisk har gjort det godt de sidste kampe. Det skal han sgu have..
Så ville der blive plads til 2 indkøb på den post når nu Matti også er vækOB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Er ikke selv den store fan af Busuladzic. Men tror det bliver et for stort tab hvis vi (endnu engang) skal skifte hele holdet til sommer. Her tænker jeg at Busuladzic trods alt har nogenlunde niveau i forhold til en række af de andre med kontraktudløb. Så jeg tænker umiddelbart en forlængelse. Men selvfølgelig alting har en pris.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægLige nu sidder der tyrkiske fodboldfans og kører det her gennem translate, hvor det sikkert kun giver ringe mening, akkurat som når vi gør det samme. Sjov tanke :)
Ved ikke om det hjælper. ;-)
Men frygter at vi kan ikke tjene mange penge med ham. Enten Kent bygger på ham og så giver det forlængelsen eller skifte i sommeren. Eller der er en idé om en ny mand for midtbanen i vintervinduet og vi lader ham gå nu, men det giver ikke mange penge med kun et halvt år under kontrakt. Men han kan meget gerne sætte prisen højere med at spille sit livs kamp i aften."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægLige nu sidder der tyrkiske fodboldfans og kører det her gennem translate, hvor det sikkert kun giver ringe mening, akkurat som når vi gør det samme. Sjov tanke :)
At påtrods af Azer har gjort det godt i et stykke tid, kunne jeg sagtens tænke mig at der skete et salg? Da vi gerne skulle have noget bedre?
At der bliver plads til 2 nye indkøb til midtbanen hvis Azer blev solgt for 1-2 mill når Matti samtidig også stopper til nytår?
Se DET er en sjov tanke, hvis du stadig ikke forstår hvad jeg skriver :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTil vores tyrkiske venner: han er værdig at give flere millioner for ham, ser ham som den næsten Ronaldo...
Ved ikke om det hjælper. ;-)
Men frygter at vi kan ikke tjene mange penge med ham. Enten Kent bygger på ham og så giver det forlængelsen eller skifte i sommeren. Eller der er en idé om en ny mand for midtbanen i vintervinduet og vi lader ham gå nu, men det giver ikke mange penge med kun et halvt år under kontrakt. Men han kan meget gerne sætte prisen højere med at spille sit livs kamp i aften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvad er det du ikke forstår da?
At påtrods af Azer har gjort det godt i et stykke tid, kunne jeg sagtens tænke mig at der skete et salg? Da vi gerne skulle have noget bedre?
At der bliver plads til 2 nye indkøb til midtbanen hvis Azer blev solgt for 1-2 mill når Matti samtidig også stopper til nytår?
Se DET er en sjov tanke, hvis du stadig ikke forstår hvad jeg skriver :)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægTror ikke han selv har problemer med at forstå det... tror mere han hentyder til når vi google translater tyrkiske forums, når en spiller derfra linkes til os... ,o)
Mvh
MaxHHOB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa hvis man kan få 1-2 millioner for ham så sælg endelig..
På trods af at han faktisk har gjort det godt de sidste kampe. Det skal han sgu have..
Så ville der blive plads til 2 indkøb på den post når nu Matti også er vækBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment