Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHar vi ikke set nok til, hvad Schoop kan? Og især ikke kan på dette niveau?
Jeg kan godt li' den type spiller, som Schoop er, men medmindre han har udviklet sig kolosalt siden han forlod OB, så er han i mine øjne bare ikke god nok...desværre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHar vi ikke set nok til, hvad Schoop kan? Og især ikke kan på dette niveau?
Jeg kan godt li' den type spiller, som Schoop er, men medmindre han har udviklet sig kolosalt siden han forlod OB, så er han i mine øjne bare ikke god nok...desværre.
For mig var det mere at altid når han kom i gang blev han stopped og bagkastet på grund af den en eller anden skade. Så det er mere sin skadehistorie og sin fysisk som taler imod ham.
Men i resultatet løber vi i lige retningen: Kan ikke forestille mig at han er OB's fremtid på midtbanen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr ikke så sikker at det er et problem i hensigt af Schoops tekniske færdigheder og sin spilopfatning og -forståelsen. Synes i begge hensigter har han en god niveau men med svagheder i det fysiske spil.
For mig var det mere at altid når han kom i gang blev han stopped og bagkastet på grund af den en eller anden skade. Så det er mere sin skadehistorie og sin fysisk som taler imod ham.
Men i resultatet løber vi i lige retningen: Kan ikke forestille mig at han er OB's fremtid på midtbanen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægUdover at være voldsomt svage i tempo så har Schoop og Azer også en skrækindjagende frygt for at tackle tilfælles ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFarvel, Azer. Tak for alt. Da vi gik fra bundklub til midterklub faldt du helt igennem. Men ønsker dig da alt godt. Måske skulle du prøve Norge i stedet for galninge i Tyrkiet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan kan lige så godt gøre det samme med Lasse, Diarra og Anders T allerede nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja altså diarra kan der vel ikke være nogen tvivl om - overhovedet. AT skal vel videre og et niveau ned så han kan få noget fast spilletid. Og med de tilgange vi får til sommer - så er det nok ikke videre sandsynligt at Lasse bliver
Tørnæs og Koval kan også lige så godt få umeldingen. Så er der 16 stk tilbage fra den nuværende trup
Mon dog at Mikkelsen vender tilbage. Han fortsætter enten i VB på leje eller finder en anden klub
så burde der vel være plads til en 9-10 nye
KEP
Joao
Tverskov
Yao
Buus
Ny 3. Målmand
Ny midtbane i stedet for Azer
Erstatning for Falk
Angriber ala Zohore
evt endnu en U19 som fx Kristian Weber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIngen af de 3 har nogen form for chance i puslespillet om forlængelse.. Heller ikke AT selvom han er fra egen avl. Han har haft 2 år uden nogen umiddelbar fremgang i niveau. Set udefra..
Tørnæs og Koval kan også lige så godt få umeldingen. Så er der 16 stk tilbage fra den nuværende trup
Mon dog at Mikkelsen vender tilbage. Han fortsætter enten i VB på leje eller finder en anden klub
så burde der vel være plads til en 9-10 nye
KEP
Joao
Tverskov
Yao
Buus
Ny 3. Målmand
Ny midtbane i stedet for Azer
Erstatning for Falk
Angriber ala Zohore
evt endnu en U19 som fx Kristian Weber
Comment