Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCK-OB

    Her er en lille optakt fra Tipsbladet

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oebenhavn-ob-3

    Lækkert med en kamp efter 7p de sidste 3 kampe hvor der ikke er det store pres på.. Vi er stadig med i det brede midterfelt og vi burde kunne spille frit..

    Jeg tror sgu på en 2-1 sejr til striwerne

    #2
    Jeg tror ikke vi vinder kampen, men den bliver tæt. Når jeg kigger på FCKs hold, så har de nogle virkelig gode spillere, middelmådige spillere og dårlige spillere. De er ikke hvad de har været, men de er stadigvæk lidt foran os, og de er på hjemmebane.. Den skal de selvfølgelig vinde. Jeg kan godt se os overraske, men 2-1 til FCK hælder jeg nok mest til.

    Santander har ikke virket særlig god.. Slet ikke 30 mio. God eller hvor meget de købte ham for.

    Cornelius er heller ikke noget at råbe hurra for.

    Zanka er direkte dårlig. Kvist er over the hill, efter min mening. Antonsson er meget svingende.

    Jørgensen, Kusk, Stephan Andersen, Amartey og Augustinsson skræmmer mig.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Jeg tror ikke vi vinder kampen, men den bliver tæt. Når jeg kigger på FCKs hold, så har de nogle virkelig gode spillere, middelmådige spillere og dårlige spillere. De er ikke hvad de har været, men de er stadigvæk lidt foran os, og de er på hjemmebane.. Den skal de selvfølgelig vinde. Jeg kan godt se os overraske, men 2-1 til FCK hælder jeg nok mest til.

      Santander har ikke virket særlig god.. Slet ikke 30 mio. God eller hvor meget de købte ham for.

      Cornelius er heller ikke noget at råbe hurra for.

      Zanka er direkte dårlig. Kvist er over the hill, efter min mening. Antonsson er meget svingende.

      Jørgensen, Kusk, Stephan Andersen, Amartey og Augustinsson skræmmer mig.
      Stephan Andersen har af og til katastrofekampe - lad ham bare slutte 2015 med en af disse.

      Comment


        #4
        Alle kampe starter 0-0. Hvis modstanderen ikke scorer, så skal man kun lave ét mål for at vinde. Det bør være Kent Nielsens oplæg at have en stærk defensiv struktur, og så være farlige i omstillingerne til søndagens kamp. Jeg tror på, at holdet kan lave et godt resultat i København, men det kræver vilje, koncentration og dygtighed. Kom nu OB! For første gang i lang tid er der lys for enden af tunnellen - gør det så!


        Koval

        Lund Jonasson Nielsen Skulason

        Desler Makrini Azer Falk

        Festersen Zohore

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Koval

          Lund Jonasson Nielsen Skulason

          Desler Makrini Azer Falk

          Festersen Zohore
          Tror ikke han laver om på et vindende hold.

          Så Desler med Lund, og Greve ind på Desler's plads.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Stephan Andersen har af og til katastrofekampe - lad ham bare slutte 2015 med en af disse.
            Han kan være lidt svingende, men han har desværre været rigtig dygtig de sidste mange kampe, og man skal vel et år tilbage før man har set ham have en decideret "Katastrofekamp". Men ja, lad ham endelig stå for et selvmål eller to på søndag. :)

            Jeg bor "heldigvis" lige rundt om hjørnet fra parken, så jeg er på tribunen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Her er en lille optakt fra Tipsbladet

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oebenhavn-ob-3

              Lækkert med en kamp efter 7p de sidste 3 kampe hvor der ikke er det store pres på.. Vi er stadig med i det brede midterfelt og vi burde kunne spille frit..

              Jeg tror sgu på en 2-1 sejr til striwerne
              OB skal hive masser af point på kontoen mod bund- og midterklubberne, point(s) i denne kamp er dog også yderst velkomne, men der næppe her vi og OB skal sætte næsen op efter noget. Vi skal opnå den solide midterplacering mod bund- midter- og subtophold. Jeg tror dog chancerne for point er til stede og kan vi slippe afsted i en kontra eller 2 kan det blive en rigtig interessant kamp for os...hvis vores forsvar har en god dag
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                OB skal hive masser af point på kontoen mod bund- og midterklubberne, point(s) i denne kamp er dog også yderst velkomne, men der næppe her vi og OB skal sætte næsen op efter noget. Vi skal opnå den solide midterplacering mod bund- midter- og subtophold. Jeg tror dog chancerne for point er til stede og kan vi slippe afsted i en kontra eller 2 kan det blive en rigtig interessant kamp for os...hvis vores forsvar har en god dag
                Mange sagde det samme inden FCM kampen

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Alle kampe starter 0-0. Hvis modstanderen ikke scorer, så skal man kun lave ét mål for at vinde. Det bør være Kent Nielsens oplæg at have en stærk defensiv struktur, og så være farlige i omstillingerne til søndagens kamp. Jeg tror på, at holdet kan lave et godt resultat i København, men det kræver vilje, koncentration og dygtighed. Kom nu OB! For første gang i lang tid er der lys for enden af tunnellen - gør det så!


                  Koval

                  Lund Jonasson Nielsen Skulason

                  Desler Makrini Azer Falk

                  Festersen Zohore
                  Enig i opstilling gen men ville godt nok gerne have en anden på CM med Makrini end Azer..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Enig i opstilling gen men ville godt nok gerne have en anden på CM med Makrini end Azer..
                    Enig. På trods af at Azer har vidst et godt niveau de sidste kampe

                    Comment


                      #11
                      Havde et håb om 7 point i de sidste 4 kampe, så der er ikke så meget at komme efter der hvad end kampen ender... men jeg havde egentlig en idé om at der var mod FcK vi ville få det syvende point, så lad os da bare gå efter 8 i alt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Uha, Kenn Hansen som dommer i hans sidste kamp - skal han hjælpe FCK til endnu en sejr (FCK - Viborg) - el. går han i den anden grøft og hjælper OB på vej :-)

                        Comment


                          #13
                          Håber så meget på en sejr og at bif taber i Farum

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Havde et håb om 7 point i de sidste 4 kampe, så der er ikke så meget at komme efter der hvad end kampen ender... men jeg havde egentlig en idé om at der var mod FcK vi ville få det syvende point, så lad os da bare gå efter 8 i alt...
                            10!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              FCK er en svær størrelse, Delaney betyder mere for dem end man lige regner med. Fck har mange lidt arrogante spillere, som Zanka, Jørgensen og Corner. De har det med at spille bedre, når en fighter som Delaney inde på midten viser vejen med kvalitet og energi. Uden ham synes jeg godt de kan præstere under niveau. Vi så det da de mødte os i Odense sidst, og imod Viborg var deres indsats faktisk pinlig, når man ser hvilket hold de stiller med. Derfor kan vi godt have en chance, fordi vi har god selvtillid og viser massere energi i de kampe vi spiller pt. Er vi disciplineret i vores defensiv og formår at bryde spille i fck's opspil, så viste Viborg at man med simple midler kan komme til chancer imod dem.
                              Det jeg frygter mest er at de er stærke i luften, hvor vi er skide usikre. Fck kommer altid til mange dødbolde, så derfor skal vi have held med at holde dem stangen på dødbolde, men kan vi det synes jeg bestemt vi har muligheder. Fck spiller ikke deres bedste bold i øjeblikket og det kan vi godt udnytte, med det boost de seneste resultater har givet os.

                              Comment

                              Working...
                              X