Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Lucas Jensen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægEn anden mulighed kunne også være at spille 4-3-1-2 med 3 CM og Falk som Offensiv midt bag to angribere.
Den defensive:
Skoubo Mos
Falk
O'Brien Ari. Spelm.
Diarra/JBL AMC KL Ruud
Eller den offensive:
Skoubo Mos
Falk
Azer SpelmannSchoop
Ari Høegh KL Ruud.
I den defensive ville vores kantspil være ikke-eksisterende, og vi ville være enormt nemme at lukke ned i midten. I den offensive får vi kanterne med, men har kun én decideret central midt, hvilket ville koste os defensivt, eftersom de fleste hold spiller med mindst to centralt.
Jeg håber man henter Lucas nu, og bibeholder 4-4-1-1, med Falk på kanten, der giver os den bedste kombination af defensiv og offensiv tyngde (imo).
Et frækt bud, hvis Lucas først kommer til sommer, kunne være JBL eller Ari på VK. Min opstilling pt.
Mos
Skoubo
JBL/Lucas Schoop Spelmann Falk
Ari AMC K. Larsen Diarra
ToppelLast edited by Onkel Riffel; 23-01-2014, 22:08."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSpændende at se om OB henter Lucas allerede nu, nu da Emil er ude af de første 3-4 kampe - eller om Cedric får en chance mere....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg sad lige og læste om og hørte om Lucas, og det ser absolut godt ud. Jeg ser hellere at der kastes nogen penge efter ham end at Cedric bliver taget til nåde (som jeg ikke tror TB gør)Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægDet kræver jo så bare at man har noget at kaste med...andet end sten....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Enig med Troels i, at vi kan have behovet for at hente Lucas nu og enig i at Lucas´ skolegang er en vigtig ting, men ikke helt enig i, at det er op til Viborg. Det er vel OB der skal "bryde isen" og komme med et bud.
http://www.bold.dk/nyt/OB-Kan-vaere-...et-for-Lucas-J
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg mener det er bedre at Lucas bliver i Viborg og passer sin skolegang. Det ville være besværligt for ham med træning i Ådalen, og Skolegang i Viborg, han ville alligevel ikke kunne gøre en forskel i foråret, men bare risikere at skubbe andre spillere længere ned i hierarkiet."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvem skulle han skubbe ned i hierakiet? Falk er vel én af de øverste på holdkortet, Emil og Kadrii er skadede det første stykke tid, N'Koum er enten væk 1. feb, eller sendt i u-truppen. Og så er vi ved at løbe tør for kantspillere.
Comment
Comment