Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Lucas Jensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    http://kanalsport.dk/indslag/bech-om...pil-fra-dag-et

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      En anden mulighed kunne også være at spille 4-3-1-2 med 3 CM og Falk som Offensiv midt bag to angribere.
      Problemet ved det ville være, at det ville ofre enten vores kantspillere eller vores defensive midtbane. Der er to opstillinger der umiddelbart melder sig i en 4-3-1-2

      Den defensive:
      Skoubo Mos
      Falk
      O'Brien Ari. Spelm.
      Diarra/JBL AMC KL Ruud

      Eller den offensive:
      Skoubo Mos
      Falk
      Azer SpelmannSchoop
      Ari Høegh KL Ruud.

      I den defensive ville vores kantspil være ikke-eksisterende, og vi ville være enormt nemme at lukke ned i midten. I den offensive får vi kanterne med, men har kun én decideret central midt, hvilket ville koste os defensivt, eftersom de fleste hold spiller med mindst to centralt.

      Jeg håber man henter Lucas nu, og bibeholder 4-4-1-1, med Falk på kanten, der giver os den bedste kombination af defensiv og offensiv tyngde (imo).

      Et frækt bud, hvis Lucas først kommer til sommer, kunne være JBL eller Ari på VK. Min opstilling pt.
      Mos
      Skoubo
      JBL/Lucas Schoop Spelmann Falk
      Ari AMC K. Larsen Diarra
      Toppel
      Last edited by Onkel Riffel; 23-01-2014, 22:08.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Spændende at se om OB henter Lucas allerede nu, nu da Emil er ude af de første 3-4 kampe - eller om Cedric får en chance mere....
        jeg sad lige og læste om og hørte om Lucas, og det ser absolut godt ud. Jeg ser hellere at der kastes nogen penge efter ham end at Cedric bliver taget til nåde (som jeg ikke tror TB gør)
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg sad lige og læste om og hørte om Lucas, og det ser absolut godt ud. Jeg ser hellere at der kastes nogen penge efter ham end at Cedric bliver taget til nåde (som jeg ikke tror TB gør)
          Det kræver jo så bare at man har noget at kaste med...andet end sten....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Det kræver jo så bare at man har noget at kaste med...andet end sten....
            det kan du godt have ret i men med omstændighederne omkring Emil tror jeg godt det vil være muligt at finde andet end småsten
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Enig med Troels i, at vi kan have behovet for at hente Lucas nu og enig i at Lucas´ skolegang er en vigtig ting, men ikke helt enig i, at det er op til Viborg. Det er vel OB der skal "bryde isen" og komme med et bud.

              http://www.bold.dk/nyt/OB-Kan-vaere-...et-for-Lucas-J

              Comment


                #52
                De kan få CNK på lån i et år hvis vi får ham nu

                Comment


                  #53
                  Jeg mener det er bedre at Lucas bliver i Viborg og passer sin skolegang. Det ville være besværligt for ham med træning i Ådalen, og Skolegang i Viborg, han ville alligevel ikke kunne gøre en forskel i foråret, men bare risikere at skubbe andre spillere længere ned i hierarkiet.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg mener det er bedre at Lucas bliver i Viborg og passer sin skolegang. Det ville være besværligt for ham med træning i Ådalen, og Skolegang i Viborg, han ville alligevel ikke kunne gøre en forskel i foråret, men bare risikere at skubbe andre spillere længere ned i hierarkiet.
                    Hvem skulle han skubbe ned i hierakiet? Falk er vel én af de øverste på holdkortet, Emil og Kadrii er skadede det første stykke tid, N'Koum er enten væk 1. feb, eller sendt i u-truppen. Og så er vi ved at løbe tør for kantspillere.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Hvem skulle han skubbe ned i hierakiet? Falk er vel én af de øverste på holdkortet, Emil og Kadrii er skadede det første stykke tid, N'Koum er enten væk 1. feb, eller sendt i u-truppen. Og så er vi ved at løbe tør for kantspillere.
                      Både Dusan, og Barrot er venstre kantspillere som først og fremmest skal bruges. Godt nok er Barrot også venstre back, men har gjort det fornuftigt som venstre midtbane på det seneste. Lucas er højre midtbanespiller, og skal tilvænnes hvis han skal på venstre kant. Desuden må vi formode at Emil og Bashkim er klar omkring april, på den korte tid ville Lucas alligevel ikke have kunnet gøre en forskel. Så jeg mener det er bedre at spare de mønter som der skal til for at købe Lucas fri, nu hvor riget fattes penge.

                      Comment

                      Working...
                      X