Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hollandsk prøvespiller
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg må også sige at jeg hører lidt af og til. Ikke fra en der har kontakt i OB. Men fra gang i en ledelse i subtop fodbold Danmark. Så han hører meget. Tit gennem agenter, forespørgsler osv..
Men nogle gange er der lynch stemning herinde og man tør snart ikke at komme med noget mm at man er 100% sikker. Og det er man vel sjældent være når det er rygter og kilder som måske har det fra andre kilder..
Svinet har ødelagt meget på det område og efterdønningerne er der stadig
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan er her indtil søndag hvorefter dommen vil blive taget
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-i-weekenden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDer er forskel på at komme med nærmest skråsikre rygter og så forsøge sig med et rygte, hvor man tilmed pointerer, at man har det fra tredjemand og derfor er usikker på, om det er rigtigt. Hvad Svinet gjorde, og hvad jeg synes guldtilob også gør lidt, det er at skrive statements, som om der ikke er nogen "usikkerheder" ved dem, men mere som om "I hørte det fra mig først" på den bedste/værste "se mig, se mig, se mig!" facon. Jeg har en stærk mistanke om regulært bullshit, når det gælder guldtilob. Men jeg kan jo også tage fejl.
MvH ChrisOB
Jeg kan ikke huske noget specifikt da jeg har en hukommelse som en storhullet si men der har altså været en del gange hvor jeg har tænkt " Dette kunne han simpelthen ikke have vidst uden at være The Real Deal"...
Men kan jo også tage fejl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDen falder så tilbage på en anden bruger .... svarede bare høfligt hvad der var linket til. Måske skulle visse personer slappe lidt af ...
Men du er åbenbart til debat og det bedste måde at svare tilbage på er altid at lave en Bull fra 100 meters afstand
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa jeg smed linket for nogle dage siden og opfattede også dit indlæg som at du hentydede til det..
Men du er åbenbart til debat og det bedste måde at svare tilbage på er altid at lave en Bull fra 100 meters afstandBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSjovt at ingen har fanget denne i de 3 dage den har været online
http://www.ob.dk/artikel/anouar-kali...i-holland.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmuligheden eksistere vel også, var det "guldtilob" eller "cstoltze" der gav Falken 2 år mere i stribetTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægUhh jeg elsker at være til debat. Det er altid bullshit til det er officielt. Så siger alle der råber bullshit. Det har vi hele tiden sagt. .... bullshit is just a larger Shit 💩
Ja selvfølgelig elsker du opmærksomheden, det er lidt det det går ud på som troll :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo jo. Der er forskel. Og der har været lidt "misfires" fra guldtilob på det sidste. Men syntes bare at hvis man ser det over nogle år har guldtilob ramt en del.
Jeg kan ikke huske noget specifikt da jeg har en hukommelse som en storhullet si men der har altså været en del gange hvor jeg har tænkt " Dette kunne han simpelthen ikke have vidst uden at være The Real Deal"...
Men kan jo også tage fejl.
Men jeg ved, at han er kommet med MANGE rygter (og jeg mener så de alle er 'misfires').
Comment
Comment