Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Energi og kampvilje - ja tak, men ja tak som i f.eks. Spelmann, Gravesen, tøffe.

    Nej tak som i at brække kæben på en holdkammerat, hive en modstander i dilleren og til en simpel reservekamp, hvor man skal sælge sig selv og stå og råbe "don´t touch me" til dommeren (hvis det er korrekt gengivet herinde). Skulle jeg kunne acceptere det, så skulle det nærmest være Suarez (ham fra Barca forstås) vi havde på besøg, så var mine holdninger da til forhandling.
    Så fordi du ikke lige kender ham, ud over hvad der er hørt så er det en no go, selv om han kunne være præcis ligeså vigtig for os som f.eks. Suarez.
    Men havde det været en stor stjerne der kunne lave 100 kasser i den danske liga hver sæson fordi han har vist niveau så er det i orden han er lidt ustabil?

    Det giver i min optik minus mening. Men fair nok.

    Nu er der ofte to sider af en sag i forbindelse af den situation med kæbe-slaget, og vi har kun hørt den ene.

    Det er vel ligesom den tackling-sag der val mellem Emil Larsen og en af vores unge (kan ikke lige huske hvem).

    Kent Nielsen henter ikke nogen ind han ikke mener kan give os noget, og kan jo være der var sagt noget mindre pænt til ham og vedvarende og han så bare fik nok, af en eller anden klaphat der intet gider i kamp/træning.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Så fordi du ikke lige kender ham, ud over hvad der er hørt så er det en no go, selv om han kunne være præcis ligeså vigtig for os som f.eks. Suarez.
      Men havde det været en stor stjerne der kunne lave 100 kasser i den danske liga hver sæson fordi han har vist niveau så er det i orden han er lidt ustabil?

      Det giver i min optik minus mening. Men fair nok.

      Nu er der ofte to sider af en sag i forbindelse af den situation med kæbe-slaget, og vi har kun hørt den ene.

      Det er vel ligesom den tackling-sag der val mellem Emil Larsen og en af vores unge (kan ikke lige huske hvem).

      Kent Nielsen henter ikke nogen ind han ikke mener kan give os noget, og kan jo være der var sagt noget mindre pænt til ham og vedvarende og han så bare fik nok, af en eller anden klaphat der intet gider i kamp/træning.
      Ved godt jeg har en lidt pragmatisk tilgang til det

      Comment


        #63
        Jeg ved ikke om det mentale er noget problem hos ham, eller hvor stort det evt. måtte være, men omvendt kan den slags spillere også være godt bekendtskab i medgangstider... men selvfølgelig, er han en prinsesse, så er der da en opgave i vente for Kent hvis det skulle ske vi signer ham... Og det leder mig til det der bekymrer mig mest, at han ikke har spillet i så lang tid... Synes det er voldsomt for en på (dengang) 23 år at ryge og, og så nu ikke at have spillet i hvad der til forårsstart bliver 13 måneder... Det kunne også blive en mental udfordring at skal i gang efter, med benhård træning i de lange vintermåneder, uden det nødvendigvis betyder en start 11er når vi skal i gang igen... Nå, men ved jo heller ikke om det er et problem med ham...

        Tror dog stadig at vi "bare" plejer netværket, han er væk på Søndag...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Så fordi du ikke lige kender ham, ud over hvad der er hørt så er det en no go, selv om han kunne være præcis ligeså vigtig for os som f.eks. Suarez.
          Men havde det været en stor stjerne der kunne lave 100 kasser i den danske liga hver sæson fordi han har vist niveau så er det i orden han er lidt ustabil?

          Det giver i min optik minus mening. Men fair nok.

          Nu er der ofte to sider af en sag i forbindelse af den situation med kæbe-slaget, og vi har kun hørt den ene.

          Det er vel ligesom den tackling-sag der val mellem Emil Larsen og en af vores unge (kan ikke lige huske hvem).

          Kent Nielsen henter ikke nogen ind han ikke mener kan give os noget, og kan jo være der var sagt noget mindre pænt til ham og vedvarende og han så bare fik nok, af en eller anden klaphat der intet gider i kamp/træning.
          Hemmingsen hev da også engang en i klodserne, hans berettigelse var da aldrig til diskussion. Derudover har vi også haft typer som Derveld og Miti, som var svin på banen til tider, men leverede på et tilpas højt niveau til folk elskede dem alligevel. Selvfølgelig er det for meget når de tæver deres medspillere, men har de klassen, så bærer man også over med deres mindre gode sider. Hvis han kunne gå ind og hæve niveauet som Miti og Derveld gjorde i deres tid på deres respektive pladser, så kan jeg også leve med der ryger en finke af panden ind imellem

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Og det leder mig til det der bekymrer mig mest, at han ikke har spillet i så lang tid... Synes det er voldsomt for en på (dengang) 23 år at ryge og, og så nu ikke at have spillet i hvad der til forårsstart bliver 13 måneder... Det kunne også blive en mental udfordring at skal i gang efter, med benhård træning i de lange vintermåneder, uden det nødvendigvis betyder en start 11er når vi skal i gang igen... Nå, men ved jo heller ikke om det er et problem med ham...
            Jeg syntes, at vi har dårlige erfaringer med spillere der er langt fra kampformen. Lado eksempelvis.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Ved godt jeg har en lidt pragmatisk tilgang til det
              Det er også fair nok :)

              Comment


                #67
                Lidt fra wiki:

                Al-Arabi
                On 13 February 2015, it was announced that Kali had been sold to Qatari side Al-Arabi. His departure had left many players at Utrecht surprised.
                Det lyder da ikke som om de var glade for at han smuttede i spillertruppen?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Jeg syntes, at vi har dårlige erfaringer med spillere der er langt fra kampformen. Lado eksempelvis.
                  Det er jeg helt enig i... Jeg har dog en større tiltro til Kent end til TB hvad det angår, også fordi det bare var et af TBs mest ømme punkter...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Lidt fra wiki:



                    Det lyder da ikke som om de var glade for at han smuttede i spillertruppen?
                    det lyder da heller ikke som de er kede af det 😉

                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det er jeg helt enig i... Jeg har dog en større tiltro til Kent end til TB hvad det angår, også fordi det bare var et af TBs mest ømme punkter...
                    Mendy var da også udenfor klubber i et års tid inden han skrev med OB
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Lidt fra wiki:



                      Det lyder da ikke som om de var glade for at han smuttede i spillertruppen?
                      Andlox kender spilleren bedre end nogle af os andre og har åbenbart venner i de kredse
                      Udfra hvad han kan fortælle skal vi holde nallerne fra ham

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det lyder da heller ikke som de er kede af det 
                        Nej men vil da mene at er man overrasket så har det vel ikke været efter et slagsmål han er smidt væk.

                        Men igen, hvad ved jeg om den sag.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Andlox kender spilleren bedre end nogle af os andre og har åbenbart venner i de kredse
                          Udfra hvad han kan fortælle skal vi holde nallerne fra ham
                          Hvorfra ved du at Andlox kender spilleren bedre end nogen af os andre?

                          Ud fra hans indlæg kender han ham lige så godt som vi gør.
                          Hans ven der er Roda fan kender lidt til ham.

                          Det er alligevel nogle år siden han spillede i Roda.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Nej men vil da mene at er man overrasket så har det vel ikke været efter et slagsmål han er smidt væk.

                            Men igen, hvad ved jeg om den sag.
                            proffe fodboldspillere kommenterer sjældent på sådan noget....udover standard svarene, naturligvis
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              proffe fodboldspillere kommenterer sjældent på sådan noget....udover standard svarene, naturligvis
                              Ja det ved jeg godt.

                              Siger heller ikke wiki er gud eller noget.
                              Men bare at det ikke lyder som om de har klappet deres hænder og haft vild jubel.

                              Men lad os se hvad det bliver til om han er inde eller ude.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Hvorfra ved du at Andlox kender spilleren bedre end nogen af os andre?

                                Ud fra hans indlæg kender han ham lige så godt som vi gør.
                                Hans ven der er Roda fan kender lidt til ham.

                                Det er alligevel nogle år siden han spillede i Roda.

                                Måske..

                                Ønsker personligt ikke en i truppen med de egenskaber han har med opførsel og temperament. Vil have en der sætter pris på fællesskabet og spiller for holdet

                                Comment

                                Working...
                                X