Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvis det er sandt så det næppe en vi vil have fat i....når det så er sagt så finder jeg det om ikke andet positivt at man tilsyneladende er begyndt at kigge fremad. Der vil ske store udskiftninger i truppen over de næste 2 vinduer - igen igen
    Helt enig, selvom Kali er en fyr jeg vil ikke se gerne i OB er det fint at se at Kent og JH er så travlt at bygge op fremtidens hold. Der er rigtig mange handling med Yao, Tingager, den engelsk prøvespiller. Og Kali viser til mindst at vi kigger også i de højere hylder. Der var rygter om ham til Ajax og RSC Anderlecht når han forlod Roda. (Men gik til Utrecht hvor han havde at forlade klubben da han bræk en medspillerens kæbe).
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Ja der er gang i rigtig mange ting lige nu, og de næste par måneder. Glæder mig til den 31/1 - 2016 Meget kan være anderledes der.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Ja der er gang i rigtig mange ting lige nu, og de næste par måneder. Glæder mig til den 31/1 - 2016 Meget kan være anderledes der.
        Også ting som medierne ikke har fået fat i ikke sandt

        Comment


          #19
          Dagens avis beskriver Kali som 'hardhitter'. Han har været i Quatar siden januar, efter han forløb sig og brækkede kæben på sin holdkammerat Kristoffer Petterson, svenskeren bedyrer at han har tilgivet Kali. Ütrecht, som ejer Kali, vil have en overgangsum hvis han skifter til en hollandsk klub, men at han er 'gratis' for ikke hollandske klubber. Han er bekendt med Makrini, de er begge med Marokanske rødder.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Også ting som medierne ikke har fået fat i ikke sandt
            Vi er kun i November, og øffe er allerede i gang...

            Hvad mon fantasien rækker til denne gang..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Vi er kun i November, og øffe er allerede i gang...

              Hvad mon fantasien rækker til denne gang..?
              Arghhhh. Guldtilob skal vel næppe på nogen måde samlignes med svinet. Eller mente du mig?
              im confused

              Comment


                #22
                http://www.fyens.dk/sport/Se-video-H...rtikel/2895743
                Er der mon én der tager i Ådalen i dag kl. 13:30, der kan give lidt tilbagemeldinger på Kalis indsats?
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Arghhhh. Guldtilob skal vel næppe på nogen måde samlignes med svinet. Eller mente du mig?
                  im confused
                  Jo, på mange måder... Nej, bestemt ikke dig...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jo, på mange måder... Nej, bestemt ikke dig...
                    Pyha

                    Det syntes jeg nu bestemt ikke er en fair bedømmelse men har heller ikke lyst til længere debat om emnet da de sjældent fører til noget positivt.
                    Så jeg/vi begraver den bare her

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                      http://www.fyens.dk/sport/Se-video-H...rtikel/2895743
                      Er der mon én der tager i Ådalen i dag kl. 13:30, der kan give lidt tilbagemeldinger på Kalis indsats?
                      +1

                      Comment


                        #26
                        Reserveholdskamp i dag

                        Nogen der kan berette om kampen og et referat?

                        Comment


                          #27
                          Han gjorde ikke meget væsen af sig. Tror det er endnu en nitte.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Han gjorde ikke meget væsen af sig. Tror det er endnu en nitte.
                            det er jo lang tid siden har spillet, så lidt 'undskyldt' er han. Jeg tænker der vurderes på teknik osv...

                            Dagens FS beskriver Kali i kampen som en spiller der gerne vil styre spillet fra midtercirklen, og hans venstrefod var god i pasningsspillet. Tempramenten gnistrede efter en infight med Songani, hvor han følte det var nødvendigt at forklare Songani at han ikke sparkede ham. Det påtalte dommeren for ham, hvorefter han med ansigtet tæt på dommeren svare "don't touch me"....
                            Last edited by manner; 25-11-2015, 03:52.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det er jo lang tid siden har spillet, så lidt 'undskyldt' er han. Jeg tænker der vurderes på teknik osv...

                              Dagens FS beskriver Kali i kampen som en spiller der gerne vil styre spillet fra midtercirklen, og hans venstrefod var god i pasningsspillet. Tempramenten gnistrede efter en infight med Songani, hvor han følte det var nødvendigt at forklare Songani at han ikke sparkede ham. Det påtalte dommeren for ham, hvorefter han med ansigtet tæt på dommeren svare "don't touch me"....
                              Spændende hvad det ender med Kali. En reservoholdskamp hvor hele holdet underpræsterer helt vildt, kan man naturligvis ikke bruge til det helt store. En aggressiv makker til El Makrini på den centrale midtbane med teknik og stærk venstrepote mm. lyder jo absolut som noget vi godt kan bruge.
                              Temperementet skal naturligvis ikke kamme over, men en sund aggressivitet på en fodboldbane skal man absolut ikke kimse af og kan jo være med til at "skræmme" modstanderne. Typer som Würtz, Tim Sparv og El Makrini lever også højt på deres aggressive og kontante stil, naturligvis kombineret med overblik og teknik.
                              Vi har jo set de gange El Makrini har været væk, hvor sårbare vi så er på den centrale midtbane, så det er da fornuftigt at vi kigger efter muligheder både her og naturligvis i vores centrale forsvar.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                det er jo lang tid siden har spillet, så lidt 'undskyldt' er han. Jeg tænker der vurderes på teknik osv...

                                Dagens FS beskriver Kali i kampen som en spiller der gerne vil styre spillet fra midtercirklen, og hans venstrefod var god i pasningsspillet. Tempramenten gnistrede efter en infight med Songani, hvor han følte det var nødvendigt at forklare Songani at han ikke sparkede ham. Det påtalte dommeren for ham, hvorefter han med ansigtet tæt på dommeren svare "don't touch me"....
                                Ok, lyder som en spiller med et attitudeproblem. Måske har man tænkt, at El Makrini kunne gøre noget her - de taler i hvert fald samme sprog - men hvis han har problemer med indstillingen, så lyder det som nej tak.

                                Comment

                                Working...
                                X