Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvor mange gange har vi ikke hørt "... gjorde ikke noget væsen af sig" om en vi havde til prøvetræning. Kali lyder sej. Kent skal nok holde styr på omklædningsrummet. Håber vi ser mere til ham.

    MvT
    Enig.
    Man kunne vel også håbe at han er blevet lidt klogere med alderen og af de dumme ting han har lavet de sidste par år.. Det er jo ikke forbudt

    Comment


      #47
      Han er her indtil søndag hvorefter dommen vil blive taget

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-i-weekenden

      Comment


        #48
        Håber ikke vi skriver med ham

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Håber ikke vi skriver med ham
          hvorfor?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            hvorfor?
            Vi har en bruger på forum der kender en del til ham og har forhørt mange roda fans. Han er ikke ønsket i klubben da han ikke just kan indfinde sig på et hold. Andlox har fint nævnt en masse ting, men læser folk ikke hvad han skriver? Skal ikke have en der skaber mere splid end gejst bare fordi han er god til at tackle igennen

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han er her indtil søndag hvorefter dommen vil blive taget

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-i-weekenden
              ... og beslutningen blive fældet?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Vi har en bruger på forum der kender en del til ham og har forhørt mange roda fans. Han er ikke ønsket i klubben da han ikke just kan indfinde sig på et hold. Andlox har fint nævnt en masse ting, men læser folk ikke hvad han skriver? Skal ikke have en der skaber mere splid end gejst bare fordi han er god til at tackle igennen
                100% enig. Fcm signer Kadlec fra bundesligaen, imens håber OB fans på en 2 meter høj 2 div. Spiller samt en gut med enorme attitude problemer uden kamptræning. Man undres lidt;-)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  100% enig. Fcm signer Kadlec fra bundesligaen, imens håber OB fans på en 2 meter høj 2 div. Spiller samt en gut med enorme attitude problemer uden kamptræning. Man undres lidt;-)
                  Skal vi sammenligne os med FCM? Er det det du mener?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    ... og beslutningen blive fældet?
                    Nemlig

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Skal vi sammenligne os med FCM? Er det det du mener?

                      MvT
                      Mener måske bare vi skal ha hævet overligeren en smule. Det "næsten" ligemeget hvem der bliver sat i forbindelse med de striwede så mener 90% af brugerne på forum det er et godt match.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                        Mener måske bare vi skal ha hævet overligeren en smule. Det "næsten" ligemeget hvem der bliver sat i forbindelse med de striwede så mener 90% af brugerne på forum det er et godt match.
                        Ingen kan vel vide hverken om Yao, Tingager eller Kali er et godt match. Det jeg hæfter mig ved, at jeg synes det er fint at klubben har øje på emner med potentiale i 1. og 2. div. Tingager lyder spændende at få i folden, men ser ham ikke som vores ny styrmand og frelser.

                        Kunne være federe at lande én med 50 bundesligakampe på CV'et eller så noget. Selvom et godkendt CV langt fra er nogen garanti - det ved vi OB-fans alt om. Ville da hade hvis Ove P. eller Mølby får fisket Tingager og han bliver en bragende succes. De samme 90% ville nok slagte JH, hvis det sker.

                        At vi lurer på en hardhitter med god erfaring fra Æresdivisionen vidner da også om et vist niveau. Uden jeg skal gøre mig klog på om, om det er den rigtige løsning. Men synes alt det er spændende, når klubben lurer på emner.

                        At FCK, FCM og BIF lander spillere uden for vores realistiske rækkevidde er jeg lige nu ret kold overfor. Håber da vi igen kommer på det niveau, men det er ikke nu. Vi må finde vores guldklumper andre steder.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #57
                          Hans type er ødelæggende for mange klubber (overtændt og har bla smadret medspillers kæbe) og ikke mindst vores. At han er inviteret til prøvetræning er da ikke ligefrem tillidsvækkende - det er vel JH (og Kent) der siger ja.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Hans type er ødelæggende for mange klubber (overtændt og har bla smadret medspillers kæbe) og ikke mindst vores. At han er inviteret til prøvetræning er da ikke ligefrem tillidsvækkende - det er vel JH (og Kent) der siger ja.
                            puha..jeg er delt omkring Kali, hvis fodboldevnerne kan hjælpe os vil hans energi og aggressivitet være til gavn for holdet. Tempramentet trækker dog i den forkerte retning...jeg tror en "speciel"kontrakt til ham, evt. med div. optioner kan være en god vej at gå i. fht. til Kali, jeg ser helst ikke at klubben har en ballademager, der ikke kender den grænsen for opførsel på fodboldbanen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              puha..jeg er delt omkring Kali, hvis fodboldevnerne kan hjælpe os vil hans energi og aggressivitet være til gavn for holdet. Tempramentet trækker dog i den forkerte retning...jeg tror en "speciel"kontrakt til ham, evt. med div. optioner kan være en god vej at gå i. fht. til Kali, jeg ser helst ikke at klubben har en ballademager, der ikke kender den grænsen for opførsel på fodboldbanen
                              Helt enig. Man kan jo bare tage højde for div udskejelser i kontrakten. Men var alt andet end imponerende i træningskampen.

                              Comment


                                #60
                                Energi og kampvilje - ja tak, men ja tak som i f.eks. Spelmann, Gravesen, tøffe.

                                Nej tak som i at brække kæben på en holdkammerat, hive en modstander i dilleren og til en simpel reservekamp, hvor man skal sælge sig selv og stå og råbe "don´t touch me" til dommeren (hvis det er korrekt gengivet herinde). Skulle jeg kunne acceptere det, så skulle det nærmest være Suarez (ham fra Barca forstås) vi havde på besøg, så var mine holdninger da til forhandling.

                                Comment

                                Working...
                                X