Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    De bedste sammenhængende 90 minutter vi har spillet i år imo.

    Men nu har vi været foran i samtlige 8 hjemmekampe i sæsonen, og vi står kun med 3 sejre... Hold nu kæft, hvor er det frustrerende, at vi skal trækkes med den sportsamatør, så vi stadigvæk skal se på de evindelige gøglerier nede bagved.

    Comment


      #92
      Er vi mon ikke det første hold i verden, der opnår 21 point uden at spille med en målmand?

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg synes ikke Koval ser alt for heldig ud, men jeg ser dog en spiller der giver sig fuldt ud, der er andre der omvendt står og sover... Og det er et klassisk mål, som opstår i området fra pletten og ud efter, der får de kraftedeme altid lov til at stå fri...
        Giver sig fuldt ud - og hvad så? Det er, hvad man kan forvente. Evnerne er der ikke. Toppel var langt mere sikker. Måske et lavere topniveau; ganske sikkert et højere bundniveau. Jeg ville gerne bytte.

        Der er altså ikke noget at forsvare. Han har allerede kostet 4 point. Det går ikke på så afgørende en position. Desværre - han er en sympatisk gut.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
          Giver sig fuldt ud - og hvad så? Det er, hvad man kan forvente. Evnerne er der ikke. Toppel var langt mere sikker. Måske et lavere topniveau; ganske sikkert et højere bundniveau. Jeg ville gerne bytte.

          Der er altså ikke noget at forsvare. Han har allerede kostet 4 point. Det går ikke på så afgørende en position. Desværre - han er en sympatisk gut.
          He He okay der husker vi så meget forskelligt....

          jeg ville faktisk ønske vi kunne beholde ham jeg tror på han med tiden kan blive en klassekeeper...
          Last edited by Bossy; 20-11-2015, 20:16.
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #95
            9 mål er nu lukket ind ifm. dødbolde efter i dag. Det er sgu under al kritik.

            Comment


              #96
              Hvis man vil dreje den direkte så er det jo falk og koval der koster de 3 point. Rasmus skal score 3 min før til 2 0 men den er vel glemt.

              Comment


                #97
                Koval har en aktie i det sidste mål, men den er ikke stor, vi skal holde ham på kassen, han er klasser over hvad vi ellers har.

                Hvis dog bare Lars Høgh kunne komme i tanke om at fortælle ham, at når han ikke kan cleare totalt, så skal boldene ligges ud til siden og ikke vinkles tilbage i feltet, kunne man bare pille den en lille ting af ham, så er han bestemt godkendt.

                1-1, det var godkendt på forhånd, egentlig fedt og sidde med fornemmelsen af vi havde fortjent mere, det havde jeg ikke troet på forhånd.

                Nu har vi lidt held tilgode, lad bare det blive udbetalt mod Esbjerg

                Comment


                  #98
                  Tænk hvis dette er vores nye bundniveau

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Koval har en aktie i det sidste mål, men den er ikke stor, vi skal holde ham på kassen, han er klasser over hvad vi ellers har.

                    Hvis dog bare Lars Høgh kunne komme i tanke om at fortælle ham, at når han ikke kan cleare totalt, så skal boldene ligges ud til siden og ikke vinkles tilbage i feltet, kunne man bare pille den en lille ting af ham, så er han bestemt godkendt.

                    1-1, det var godkendt på forhånd, egentlig fedt og sidde med fornemmelsen af vi havde fortjent mere, det havde jeg ikke troet på forhånd.

                    Nu har vi lidt held tilgode, lad bare det blive udbetalt mod Esbjerg
                    Spiller vi sådan mod EfB, så bliver de smadret. Stenderup, Almebäck, Lucena, Michael Jacobsen, Leon Jessen kan ikke følge med.
                    Vi skal blot huske at hylde HHA i minut 4.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Jeg glæder mig over lækkert spil og 2 kampe i træk med point..

                      Meeeeen kan ikke lade være med at føle at var Toppel blevet havde vi haft flere point på nuværende tidspunkt

                      Comment


                        lige hjemkommet fra kampen.....ufattelig flad fornemmelse at sidde at nøjes med uafgjort mod klubben med DKs største underskud
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg glæder mig over lækkert spil og 2 kampe i træk med point..

                          Meeeeen kan ikke lade være med at føle at var Toppel blevet havde vi haft flere point på nuværende tidspunkt
                          Endda til langt billigere penge
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Endda til langt billigere penge
                            Nok ja. Men vi må jo også bare indrømme at der ikke var de store protester da han røg..
                            De er først dukket op igen efter at målmandsindkøbene er strømmet til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nok ja. Men vi må jo også bare indrømme at der ikke var de store protester da han røg..
                              De er først dukket op igen efter at målmandsindkøbene er strømmet til
                              Ikke enig ..tror de fleste ville være tilfredse med Toppel som 2. Keeper dengang

                              Toppel ville være billigere end Falke .
                              Det må satme have stået sløjt til hvis man ikke havde råd til at forhøje tilbuddet til Toppel . Man ville bare presse ham ud .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Lige vendt hjem fra sæsonens bedste hjemmekamp, med en rystende lav tilskueropbakning. Hvad laver folk dog hjemme i sofaerne på sådan en dejlig efterårsaften.

                                Comment

                                Working...
                                X