Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    også en måde at se det på.....for mig ræser han tilbage mens der desværre ikke er nogen der samler op uden for feltet, men sådan ser vi jo tingene forskelligt
    Der er alt for ofte for meget passivitet defensivt ... med Koval er det omvendt, han har intet at gøre derude, hvis han ikke kan få den længere væk/har kontrol over situaitionen.

    Koval har en kæmpe aktie i det mål ... som jeg ser det.

    Han er også meget tæt på at give en ripost væk tidligere ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      El Makrini 4, Koval 7, det er sjovt...
      1. April?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
        Hvis man vil dreje den direkte så er det jo falk og koval der koster de 3 point. Rasmus skal score 3 min før til 2 0 men den er vel glemt.
        Ja, hvis vi glemmer at Falk udgør det meste af vores offensiv ... og selv skabte chancen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lasse Nielsen.... Nu med fuldt tandsæt

          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-praes...tre-point.aspx
          De tænder var pillet ud under kampen, for jeg bed mærke i, at han stadig ikke havde tænder i munden.
          Men smukt ser det da ud
          OBeliever

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kent vil sætte sig ned med Falk nu og forhandle kontrakt


            http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...alk-abonnement
            Graulund om Falks situation var fantastisk at høre på: "Nu må rigmændene i OBs bestyrelse til lommerne, og sprænge lønbudgettet. Kvalitet koster og skal man ud og finde en spiller på samme niveau, er det jo altid usikkert om de lever op til forventningerne". (Efter hukommelsen).
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              Ærgerligt med Kovals fumleri i dag. Men ellers en kanon kamp af OB, mere af det tak.
              Og så have Mikkel Andersen en ualmindelig god dag i målet:
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...edning/5837674
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                El Makrini 4, Koval 7, det er sjovt...
                1. April?
                Det lyder sådan.
                Jeg synes også 4 er hårdt ved Ari. Han var god defensivt og aktiv offensivt hele kampen
                Og Mikkel Andersens karakter burde også være en gang højere, efter min mening.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Men hvad er hans topform? Vi havde mere "sorte huller" end konge-redninger af ham. Resten var mange usikkerhed og i bedste fald lidt middelmådighed fra ham... SUK.
                  Meget enig. Man skal også tænke på at det ikke er voldsomt meget han har at lave i dag. FCM er kun farlige på dødbolde, og alligevel disker han op med flere usikre indgreb, udover han også er aldeles medskyldig i deres scoring. Havde det bare været en enlig svale, så gik det jo nok, men det er det jo ikke, og derfor bør Radza banke alvorligt på til en startplads.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Meget enig. Man skal også tænke på at det ikke er voldsomt meget han har at lave i dag. FCM er kun farlige på dødbolde, og alligevel disker han op med flere usikre indgreb, udover han også er aldeles medskyldig i deres scoring. Havde det bare været en enlig svale, så gik det jo nok, men det er det jo ikke, og derfor bør Radza banke alvorligt på til en startplads.
                    jeg er "desværre" også meget enig i vurderingen af Koval. Netop det faktum at han ikke er overbelastet i går kan måske være en flig af forklaring på usikkerheden fra i går, alle målmænd har vel prøvet at spille sig varme i kamp med masser af skud og indlæg, men det er ikke den fornemmelse han efterlader at det kan ske.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      egentlig lidt af et paradoks at vores højt besungne offensiv ikke kan score mere end en gang i går, og at vores vakkelvorne forsvar og midtbane i store dele af kampen tager brodden af FCMs dyre drenge...
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg glæder mig over lækkert spil og 2 kampe i træk med point..

                        Meeeeen kan ikke lade være med at føle at var Toppel blevet havde vi haft flere point på nuværende tidspunkt
                        det er meget hypotetisk snak om vi med Toppel i målet havde haft flere point...vi får det aldrig afklaret, Toppel kunne sagtens have fumlet et bold i kassen også.

                        Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det er meget hypotetisk snak om vi med Toppel i målet havde haft flere point...vi får det aldrig afklaret, Toppel kunne sagtens have fumlet et bold i kassen også.

                          Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
                          Nu ser jeg Toppel af og til fordi han bor i nærheden af mit arbejde. Jeg kan bekræfte at han stadig cykler rundt i tøj med OB logo. Har nemlig undret mig .....

                          Comment


                            KN storroser El Mak og Greve

                            http://www.fyens.dk/sport/Kent-Niels...rtikel/2894048

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det er meget hypotetisk snak om vi med Toppel i målet havde haft flere point...vi får det aldrig afklaret, Toppel kunne sagtens have fumlet et bold i kassen også.

                              Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
                              Jo jo. Det var jo også bare en følelse jeg lige havde. Ikke noget jeg påstår eller lign.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                det er lige før jeg får en lille klump i halsen af glæde over Greves fremgang i de seneste kampe, og normalt vil jeg afholde mig fra at 'bande på skrift', men det er altså FAN-FUCKING-TASTIC at se Greve og Desler på højrekanten. Der er saft/kraft/vilje og ikke mindst evner til at skabe revage blandt mange hold i superligaen
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X