Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nå. Havde nok gerne solgt den for uafgjort inden kampen. Masser - MASSER - af lækkert og flot spil. Mange spillere stempler ind. Trods alt en del at være glad for.

    MvT
    t

    Enig Big time
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #77
      fin kamp.
      Skulason gjorde det godt - længe leve korte hjørnespark ;-)

      Comment


        #78
        Pis og lort!! Hvor er det uheldigt! Der skal ikke scores af Muhjylland til sidst, det skal bare lukkes ned!!

        Comment


          #79
          Jeg synes lige vi skal bruge fem minutter på at anerkende hvor godt angrebsspil vi har. Det er helt uvirkeligt.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Han hopper rundt inde i målet mens bolden bliver sparket ind.
            også en måde at se det på.....for mig ræser han tilbage mens der desværre ikke er nogen der samler op uden for feltet, men sådan ser vi jo tingene forskelligt
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              Hvis vi alle smider 100 kr pr mand pr måned. Hvor meget ekstra kan vi så tilbyde falken i løn.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Kan simpelthen ikke forstå hvorfor i mener det er hans mål gider du evt lige forklare hvorfor??
                Han flagrer rundt, og går ud i situationer, hvor han ikke bør. Kombineret med sæbehandsker og periodiske hjerneblødninger (han var var at koste i første halvleg også), så har vi en målmand, der ene mand kan tabe kampe for os. Jeg kan godt lide ham, men jeg er nervøs ved hver eneste afslutning. Han bør ikke spille mere - og det sagde jeg for mange kampe siden.

                Synd og skam - vi spillede det bedste bold i sæsonen.

                Comment


                  #83
                  Den følelse jeg sidder med lige nu, er lang tid siden jeg har haft. En følelse af, at vi kører de forsvarende mestre fuldkommen rundt, og jo nærmest bør vinde med 4 eller 5 mål. Og så jager det i maven alligevel fordi de får sådan et lortemål 2 min før tid. Det irriterer mig endnu mere end når vi fortjent får en røvfuld ind imellem. Falk er tabt for os, har der siddet bare en semi-interesseret klub og set med, så har de allerede nu hevet muldvarpen frem. Hold.nu.kæft. hvor er hans topniveau helt sygt.

                  Alt sammen til trods, så står vi igen med et ikke-tilfredsstillende resultat. Men hvis det her er den måde Kent gerne vi spille, så glæder jeg mig overordentligt til de næste par sæsoner.

                  Men ja, FUCKING ufortjent at de får noget med hjem fra Odense i dag.

                  Comment


                    #84
                    Det var sgu en god kamp ag OB. Fcm er sgu heldige med at få noget med hjem.

                    Comment


                      #85
                      Fra EB's livedækning :

                      Endnu en gang ender Koval med at se skidt ud. Han farer forvirret rundt i feltet, som en hovedløs høne. Til slut ender han med at springe ind i målet. Rømer afslutter på en løs bold, og Koval kommer springende ud fra sit net, men han kan ikke gøre noget ved skuddet.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Kan simpelthen ikke forstå hvorfor i mener det er hans mål gider du evt lige forklare hvorfor??
                        Han vidste det selv, hver på stadion kunne se at han var absolut deprimeret. Dårlig med en knytnæve og sejlede rund derefter. Synes han er mere usikker i feltet end Toppel. Ønsker mig rørlæggeren tilbage. :-(
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Stærk tilfreds med det ene point, men sidder alligevel med skuffelse... Vi var rigtig tæt på de 3 i dag...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Jeg synes ikke Koval ser alt for heldig ud, men jeg ser dog en spiller der giver sig fuldt ud, der er andre der omvendt står og sover... Og det er et klassisk mål, som opstår i området fra pletten og ud efter, der får de kraftedeme altid lov til at stå fri...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Han vidste det selv, hver på stadion kunne se at han var absolut deprimeret. Dårlig med en knytnæve og sejlede rund derefter. Synes han er mere usikker i feltet end Toppel. Ønsker mig rørlæggeren tilbage. :-(
                              + 1
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                De 3 ob der står alene ved Kians indlæg bør lade bolden passere eller heade den væk. Istedet skulder tackler de den ud midt for feltet.

                                Comment

                                Working...
                                X