Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægHan hopper rundt inde i målet mens bolden bliver sparket ind.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægKan simpelthen ikke forstå hvorfor i mener det er hans mål gider du evt lige forklare hvorfor??
Synd og skam - vi spillede det bedste bold i sæsonen.
Comment
-
Den følelse jeg sidder med lige nu, er lang tid siden jeg har haft. En følelse af, at vi kører de forsvarende mestre fuldkommen rundt, og jo nærmest bør vinde med 4 eller 5 mål. Og så jager det i maven alligevel fordi de får sådan et lortemål 2 min før tid. Det irriterer mig endnu mere end når vi fortjent får en røvfuld ind imellem. Falk er tabt for os, har der siddet bare en semi-interesseret klub og set med, så har de allerede nu hevet muldvarpen frem. Hold.nu.kæft. hvor er hans topniveau helt sygt.
Alt sammen til trods, så står vi igen med et ikke-tilfredsstillende resultat. Men hvis det her er den måde Kent gerne vi spille, så glæder jeg mig overordentligt til de næste par sæsoner.
Men ja, FUCKING ufortjent at de får noget med hjem fra Odense i dag.
Comment
-
Fra EB's livedækning :
Endnu en gang ender Koval med at se skidt ud. Han farer forvirret rundt i feltet, som en hovedløs høne. Til slut ender han med at springe ind i målet. Rømer afslutter på en løs bold, og Koval kommer springende ud fra sit net, men han kan ikke gøre noget ved skuddet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægKan simpelthen ikke forstå hvorfor i mener det er hans mål gider du evt lige forklare hvorfor??"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg synes ikke Koval ser alt for heldig ud, men jeg ser dog en spiller der giver sig fuldt ud, der er andre der omvendt står og sover... Og det er et klassisk mål, som opstår i området fra pletten og ud efter, der får de kraftedeme altid lov til at stå fri...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment