Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Prøvespiller: Frederik Tingager
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægHar lige set dette klip med ham:
http://www.tveast.dk/video/2015-10-1...a-rygteboersen
Han ser da OK spændende ud. Eneste minus jeg kan se, er at han er SÅ høj (2,05 meter). SÅ høje spillere er tit også langsomme, og mere udsatte for skader. Men hvad ved jeg? - har ikke set i kamp :)
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægAltid interessant når vi har spillere til prøvetræning og ham her ser da absolut spændende ud. Han beskrives som hurtig og med sine over 2 meter har han da visse forudsætninger for at kunne dominere i luftrummet både defensivt og ved dødbolde offensivt......han er jo nærmest dobbelt så høj som Ari
Spændende om han kan overbevise Kent og Bredahl den kommende tid, men han kan jo næppe vælte budgettet for os og med sin alder er der jo stadig udviklingspotentiale.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæger det noget du har eksakt viden om, eller gætter du bare
det kan da ikke være andet end udviklingspotentiale...vi skal stadig have en markant styrmand der er god med bolden, der kan gå ind på holdet fra dag 1
Mon ikke at LN bliver cuttet til sommer mm at vi ser stor fremgang i defensiven..
Her vil HJ + 2 etablerede plus måske et talent som FT være fint
Comment
-
Det er altid spændende med nye talenter - også fra de lavere rækker - hvis de har noget at have deres talent i.
Når dét så er sagt, så håber jeg dælme, man også kigger på lidt højere hylder (omend 2,05 meter er højt ;-) ) - for forsvaret trænger virkelig til en opstrammer. Det kan alle se - selv vores sportsdirektør burde kunne se det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægSkal da love for det er fra øverste hylde der blive søgt ... intet ondt om frederik. Kender ham ikke.
Men han virker - dømt alene ud fra højden og kommentarerne omkring ham - spændende. Det er førhen set, at en midterforsvarer kan slå igennem sent. Ofte med det fysiske som forklarende komponent. Du kan ikke træne dig til at være 2 meter høj.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet er altid spændende med nye talenter - også fra de lavere rækker - hvis de har noget at have deres talent i.
Når dét så er sagt, så håber jeg dælme, man også kigger på lidt højere hylder (omend 2,05 meter er højt ;-) ) - for forsvaret trænger virkelig til en opstrammer. Det kan alle se - selv vores sportsdirektør burde kunne se det.
Så langt så godt.
Men alt her afhænger jo af hvad man ellers finder frem til. En 22 årig fra 2 div. er næppe løsningen fra dag ét af - men henter man et par erfarne herre ind og så et talent fra en lavere række - så fint med mig.
Det er lidt Jeppe eller TM om igen. Havde man bragt TM som 3. eller 4. valg til angrebet havde det givet ok mening (måske med en lidt kortere kontrakt) men når ikke man kunne finde andet end ham og lado så ser det jo helt tåbeligt ud.
- lad os håbe de har lært en smule
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet er altid spændende med nye talenter - også fra de lavere rækker - hvis de har noget at have deres talent i.
Men det er da super fint at vi har mulighed for at teste f.eks. et talent og se om der er noget i det.
Jeg mener stadigvæk at en god ung spiller med et par rutinerede herrer vil være et klasse setup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkender intet til manden, så lidt svært at bedømme ham - og en del af planen med at hente Kent var vel også at han skulle være med til at bringe unge talenter frem.
Så langt så godt.
Men alt her afhænger jo af hvad man ellers finder frem til. En 22 årig fra 2 div. er næppe løsningen fra dag ét af - men henter man et par erfarne herre ind og så et talent fra en lavere række - så fint med mig.
Det er lidt Jeppe eller TM om igen. Havde man bragt TM som 3. eller 4. valg til angrebet havde det givet ok mening (måske med en lidt kortere kontrakt) men når ikke man kunne finde andet end ham og lado så ser det jo helt tåbeligt ud.
- lad os håbe de har lært en smuleDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg edderdytme det er godt at vivier rettidig omhu og scouter de lavere rækker efter dem med størst potentiale. Glæder mig til at høre mere om Tingager.
MvTBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægJeg forstår såmænd tanken.
Men han virker - dømt alene ud fra højden og kommentarerne omkring ham - spændende. Det er førhen set, at en midterforsvarer kan slå igennem sent. Ofte med det fysiske som forklarende komponent. Du kan ikke træne dig til at være 2 meter høj.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægJeg forstår såmænd tanken.
Men han virker - dømt alene ud fra højden og kommentarerne omkring ham - spændende. Det er førhen set, at en midterforsvarer kan slå igennem sent. Ofte med det fysiske som forklarende komponent. Du kan ikke træne dig til at være 2 meter høj.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg husker fra OL i München at Sovjets håndboldtræner blev spurgt hvorfor han kun havde spillere med på +2 m. (underforstået at mange mente det var lidt usportsligt, kun med store spillere) Han svarede at det er nemmere at lære en stor mand at spille håndbold end at lære en lille håndboldspiller at være stor...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment