Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller: Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Prøvespiller: Frederik Tingager

    Ny spiller, mulighed:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/ob-tester-2-divisionsspiller

    #2
    Har lige set dette klip med ham:

    http://www.tveast.dk/video/2015-10-1...a-rygteboersen

    Han ser da OK spændende ud. Eneste minus jeg kan se, er at han er SÅ høj (2,05 meter). SÅ høje spillere er tit også langsomme, og mere udsatte for skader. Men hvad ved jeg? - har ikke set i kamp :)
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      #3
      Tv øst: "I 2. divisionsklubben Holbæk render rækkens måske bedste forsvarsspiller rundt, men spørgsmålet er hvor længe. Frederik Tingager kan meget vel blive det største salg for klubben siden Christian Poulsen."

      Comment


        #4
        Spændende, det kan ikke blive værre end det vi har

        Comment


          #5
          Hvis man planlægger at have 4 midtstoppere i klubben kunne han jo fint være en af dem hvis der er lidt talent..
          Vi må se

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Tv øst: "I 2. divisionsklubben Holbæk render rækkens måske bedste forsvarsspiller rundt, men spørgsmålet er hvor længe. Frederik Tingager kan meget vel blive det største salg for klubben siden Christian Poulsen."
            Når man læser dette lyder han jo meget spændende

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Har lige set dette klip med ham:

              http://www.tveast.dk/video/2015-10-1...a-rygteboersen

              Han ser da OK spændende ud. Eneste minus jeg kan se, er at han er SÅ høj (2,05 meter). SÅ høje spillere er tit også langsomme, og mere udsatte for skader. Men hvad ved jeg? - har ikke set i kamp :)
              det virker som ok scouting arbejde.....er der andre der heller ikke kan åbne linket?
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Har lige set dette klip med ham:

                http://www.tveast.dk/video/2015-10-1...a-rygteboersen

                Han ser da OK spændende ud. Eneste minus jeg kan se, er at han er SÅ høj (2,05 meter). SÅ høje spillere er tit også langsomme, og mere udsatte for skader. Men hvad ved jeg? - har ikke set i kamp :)
                I indslaget nævner de at han er hurtig, så måske det ikke er et problem.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Hangeland var ganske hurtig som jeg husker det. Ulrik Laursen var da heller ikke langsom.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Tv øst: "I 2. divisionsklubben Holbæk render rækkens måske bedste forsvarsspiller rundt, men spørgsmålet er hvor længe. Frederik Tingager kan meget vel blive det største salg for klubben siden Christian Poulsen."
                    Altid interessant når vi har spillere til prøvetræning og ham her ser da absolut spændende ud. Han beskrives som hurtig og med sine over 2 meter har han da visse forudsætninger for at kunne dominere i luftrummet både defensivt og ved dødbolde offensivt......han er jo nærmest dobbelt så høj som Ari
                    Spændende om han kan overbevise Kent og Bredahl den kommende tid, men han kan jo næppe vælte budgettet for os og med sin alder er der jo stadig udviklingspotentiale.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Altid interessant når vi har spillere til prøvetræning og ham her ser da absolut spændende ud. Han beskrives som hurtig og med sine over 2 meter har han da visse forudsætninger for at kunne dominere i luftrummet både defensivt og ved dødbolde offensivt......han er jo nærmest dobbelt så høj som Ari
                      Spændende om han kan overbevise Kent og Bredahl den kommende tid, men han kan jo næppe vælte budgettet for os og med sin alder er der jo stadig udviklingspotentiale.
                      Han skal nu nok koste nogle hundrede tusinde plus noget videresalg hvis det sker..
                      Håber nu stadig at vi er på udkig efter en profil til forsvaret

                      Comment


                        #12
                        Skal da love for det er fra øverste hylde der blive søgt ... intet ondt om frederik. Kender ham ikke.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          I indslaget nævner de at han er hurtig, så måske det ikke er et problem.

                          MvT
                          Jeg håber du har ret !! Måske dette bliver en af de spillere vi henter fra en lavere division med succes. Man har jo altid lov at håbe
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Skal da love for det er fra øverste hylde der blive søgt ... intet ondt om frederik. Kender ham ikke.
                            Vi skal jo også i top6 næste år

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi skal jo også i top6 næste år
                              Hvem siger det?

                              Comment

                              Working...
                              X